Heii ja mä olen 14 vuotias tyttö ja haluisin alottaa skeittaamisen. Mut ennenku ostaisin lautaa, nii haluisin kysyy pari faktaa ja toivottavasti muillekkin kuin mulle, ois näistä apua.
1. Mitä eroa on longboardilla ja kruiserilla? Ja onko nää kaks ne "perus" skedet?
2. Voiko J-Boardilla tehdä trikkei ja muit vai onko se vaan menemiseen?
3. Moniako skeitti "lajeja" on olemassa?
4. Kannattaako aloittaa skeittaus? Kokemuksia?
Jepjep, nää haluisin nyt ainakin tietää ja hei yleistä keskustelua skeittauksen aloittamisest
Skeittaus aloittelijoille
jazzy
3
171
Vastaukset
- kantsii alottaa!!
Kannattaa alottaa oon kans 14v tyttö ja oon saanu paljon uusii kavereit sen kautta.Mul itel on chocolaten dekki,venturen trukit ja etniesin renkaat :)
Cruiseri on tarkoitettu enemmän liikkumiseen, ei trikkejen tekemiseen, sillä lautahan on muovia ja renkaatki hajoo helposti jos liikaa vetää trikkei.
- cruiser tyty
Kaikki cruiserit ei ole muovia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450