PIIP PIIIP PIIIP PIIIIIIIIIP PIIIP PIIIIIIP PIIP PIIIIIP PIIIIP

yöllinen lämmittäjä

Pitäis TODELLAKIN käsitellä pariin otteeseen sanonkomillä ne insinöörihinttareiden irtikuvat, jotka ovat suunnitelleet mikroaaltojen ääniominaisuudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos haluan palosireenin niin OSTAN sellaisen - enkä mikroaaltouunia!!!!!!!!!!!!!!

13

2782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkari

      Runkkari valittaa hinttareista. No, huvinsa kullakin.

    • Switch off

      Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt tuota h*lv kovaa kilahdusta tai muuta iljettävyyttä. Luulis nälän muistuttavan, että mikrossa on tavaraa.
      Ei pesukoneestakaan tule samanlaista pesun päätyttyä vaikka se olis oleellinen, kun pesun unohtaessa on koko pyykki pahasti ryppyistä. Eikä pölynimurissakaan ole merkkiääntä, että nyt on siivottu.
      Niissä pitäisi kaikissa olla katkaisin, että saisi tuon kovan kilahduksen pois.

      • öö ööö öööö

        Aloittaja on vetänyt niin vahvat lärvit, että sormi väpättää vaan yhdessä kohdassa.


      • Kunnon koneet

        Kyllä kuule tulee pesukoneessakin kun se on riittävän kallis. Ja käytin tunnin että löysin netistä ohjeet kuinka sen saa pois, ei ollu mikään yhden napon juttu.


      • metelinmitta

        Itseasiassa joissakin pesukoneissa on piippaus ohjelman päättymisen merkiksi - omassa Siemensin koneessa jopa ärsyttävyydeksi asti ainakin 5 kertaa piippaa.

        Samaa mieltä sinänsä, että laitteissa voisi olla mahdollisuus valita äänet päälle tai pois, mutta ingenjöörit eivät tätä usein kuluttajille tarjoa.

        Mikroaaltouuneista vielä - jotenkin ihmetyttää se. että miten äänekkäitä ne ovat. Luulisi, että nykyteknologialla nekin voisivat olla hiljaisempia.


      • näin_se_menee
        metelinmitta kirjoitti:

        Itseasiassa joissakin pesukoneissa on piippaus ohjelman päättymisen merkiksi - omassa Siemensin koneessa jopa ärsyttävyydeksi asti ainakin 5 kertaa piippaa.

        Samaa mieltä sinänsä, että laitteissa voisi olla mahdollisuus valita äänet päälle tai pois, mutta ingenjöörit eivät tätä usein kuluttajille tarjoa.

        Mikroaaltouuneista vielä - jotenkin ihmetyttää se. että miten äänekkäitä ne ovat. Luulisi, että nykyteknologialla nekin voisivat olla hiljaisempia.

        Magnetroni, joka muuttaa sähköenergian mikroaaltoenergiaksi, hukkaa suuren osan verkosta ottamastaan sähköstä lämmöksi. Huminaa pitää tehokas puhallin, joka estää magnetronia ylikuumenemasta ja tuhoutumasta.


    • Siinä mikrossa

      on sisäänrakennettu palovaroitin joka alkaa piipittää, kun ruoka meinaa palaa.

    • Siemens....

      Siemensin koneessa nimenomaan piippauksen saa pois kunhan löytää käyttöohjeen. Ei onnistu ilman ohjetta koska on melko monimutkainen juttu jossa käännellaan nappeja useaan otteeseen.

    • helposti pois

      Samsung ME89F mallissa ainakin saa helposti pois, täysin turha koko ääni ellei ole eri huoneessa ja pitkä aika.

      Muutenkin hyvä mikro, keraaminen sisäpinta ei tunnu likaantuvan ollenkaan ja on hyvännäköinen, automaattitoiminto vaan tekee turhan kuumaksi ja käynnistyskytkimestä kuluu merkintä.

    • PÖÖPÖ PÖÖP PÖÖP PÖÖP

      SE PIIPITYS LAKKAA HETI KUN AVAA MIKRON OVEN.

      TAI MIKRON VOI PYSÄYTTÄÄ SEKUNNIN ENNEN KUIN SE ALKAA PIIPATA.

      KUMMA KUN KAIKESTA TÄYTYY VALITTAA

    • noOnsetaas

      Miksi pitää kommentoida haukkuvaan sävyyn jos jotkut ovat äänille yliherkkiä. Itsekkin olen pitkän aikaa etsinyt merkkiäänetöntä mikroa koska kaikissa malleissa jotka olen omistanut merkkiääni on turhan voimakas. Nykyinenkin malli pitää pitää kovaäänisen kilahduksen jonka kuulee makuuhuoneeseen asti. vaikka virran kääntäisi pois päältä ennenkuin aika on mennyt umpeen. Kaksiossa tai yksiössä asuvalle yleensäottaen riittää kun kuulee että hurina lakkaa.

    • srtj

      Olen samaa mieltä, ei mitään järkeä kiljunnassa, koska mikro hurisee käydessään ja äänen loppumisesta tietää että se on sammunut. Ehkä nuo jotka valittavat valittamisesta asuvat yksin, muut taloudessa ovat kuuroja tai kaikki nukkuvat täsmälleen samaan aikaan.

      Itse ratkaisin ongelman niin että purin mikron ja tuuppasin sireenin täyteen puuliimaa. Johan loppui kiljunta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe