Tosi uskovaiset muistakaa ateistit ovat eksyksissä. Ateistit eivät myöskään ymmärrä että ne jotka sanovat uskovansa Jumalaan voivat myös olla tekopyhiä eli saatanasta.
Jumala eksyttää kenet tahtoo, Hän tietää vain mtä sydämmissämme on. Älkää tuomitko, vaan olkaa oikudenmukaisia.
Tosiuskoville ateisteista
5
103
Vastaukset
- Turha avaus
Blaa blaa, bla bla blaaa blaaa.
Sydämissä on verta. Jos "jumalasi" kuvittelee että siellä on jotain ajatustoimintaa, on se hyvä osoitus siitä, että muinaiset palestiinalaiset eivät oikein vielä ymmärtäneet miten aivot ja sydän toimivat kun keksivät jahvensa.- uskoaonse
Sinun ongelmasi, ei minun :) Kyllähän äänikin menee näkymättömänä vaikka toiselle puolelle maapalloa.
- hi hii..
uskoaonse kirjoitti:
Sinun ongelmasi, ei minun :) Kyllähän äänikin menee näkymättömänä vaikka toiselle puolelle maapalloa.
Niin huonosti kun palstan kristityt raamatun osaa niin taitaa olle te kristityt jotka ovatte eksyneet. :)
Esitetäänpä aloituksen ensimmäinen virke kirjoitusvirheettömässä muodossa:
Tosiuskovaiset - muistakaa, ateistit! - ovat eksyksissä.- Älä vain ajattele
Minua ei niinkään häiritse uskovien tekopyhyys, vaan tekotyhmyys. Kieltäydytään jääräpäisesti kaikesta ajattelemisesta ja aivojen käyttämisestä, halveksitaan avoimesti järjen käyttämistä. Pohjattomassa tyhmyydessä ja kaikenkattavassa sivistymättömyydessä kun ei todellakaan ole mitään ylpeilemistä.
Päivän vitsi:
Jos minä ja uskova testamenttaisimme aivomme lääketieteelle, niin miksi uskovan aivot olisivat paljon arvokkaammat kuin minun aivoni?
Koska uskovan aivot ovat täysin käyttämättömät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4323173Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa02300IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1122251Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.22055Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181964- 1771953
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111694Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591318- 1491280
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551180