Troijatallit?

minä

Onko kokemuksia Järvenpään troijatalleista?

9

2414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppajei

Jep, PARAS PAIKKA

• Pollee

Ihan paras talli ikinä😘

• Sitties

Ihan paras paikka!Iso kenttä parhaat hevoset!Vaikka maneesia ei löydykkään niin ihan paras!Sintti
      on ihan paras:3

• troijallakäynyt

Itse en tykkää yhtään :( ei ole maneesia eikä minun mielestäni edes kivoja hevosia. Huono opetus ja huonosti koulutetut hevoset. Kaiken lisäksi joitain syrjitään tallilla eikä asiaan puututa! Muutenkin huolimatonta porukkaa ja annetaan hoitsuja liian helposti! (Tarkoitan että liian kokemattomat saa jo hoitsuja!)

• Hessuonparas

Ketään ei kyllä syrjitä tallilla. Hyvä ilmapiiri. Hevoset ovat kivoja ja kilttejä ja niitäkin on erillaisia. Opetuskin on omasta mielestäni hyvä :)

• Hessuonparas

Ihan paras talli ikinä!!!! Hessu on paras😎

• Arwen

Minusta Troija on parhain talli.parhaat ponit ja hevoset,iso kenttä, mukava henkilökunta ja Vappu on maailman paras poni☝🏻🐴🐎💞❣️

• Troijaltalähetnyt

Kun itse noin puoli vuotta sitten harrastin ratsastusta Troijalla niin siellä kiusattiin joitain (en nyt nimeltä mainitse) niinkuin myös minua. Siksi vaihdoinkin tallia. Sanoin asiasta henkilökunnalle sekä niille ketkä kiusasivat, mutta mitää ei tapahtunut. Joten en itse tykkää. Muutenkin aika ”huolimaton” talli.

• Anonyymi

Paras talli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe