Miten kun minulla on todettu kyseinen persoonallisuushäiriö. Ongelma on lähinnä se , että olen oikesti keskivertoa paremman näköinen, minulla on aina loistava tuuri elämässä ja parisuhteissa, tunnun onnistuvaan lähes kaikessa, minulla on hyvä elämä,vaikka olen koettanut itsetuhoisesti käyttäytyä, niin aina kaikki käy hyvin. Minulla on aina rahaa,vaikken edes oikein tajua mistä, kavereita ja mä vaan hengailen. Olisiko mahdollista, että olen narsisti ja saan nauttia sen hedelmistä loppuelämäni.
Ohjeita narsistille
2
107
Vastaukset
- mahdollista?
Se ei vain ole mahdollista, vaan se on ihan TOTTA , että olet narsisti!
"Olisiko mahdollista, että olen narsisti ja saan nauttia sen hedelmistä loppuelämäni. "
Noh, jos minäkin taas osallistuisin tähän(kin) läpän heittoon ja vastaan etten tiedä oletko narsisti, mutta jos olet niin saat nauttia sen hedelmistä loppuelämäsi,
mutta mitä tulee itsensä tuntemiseen, onnellisuuteen ja rakkauteen voi käydä kuin tarinan ketulle, "pihlajanmarjat on happamia"...
Kettu ja pihlajanmarjat on Aisopoksen saduista tunnetuimpia. Sadusta on lähtöisin ilmaisu ”happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista”.
Tarina on seuraava: Kettu löysi pihlajapuun, ja halusi syödä marjoja. Hän yritti napata niitä puusta, mutta ne ovat liian korkealla. Jonkin aikaa turhaan yritettyään kettu totesi: ”Ne ovat kuitenkin happamia”, ja lähti murheissaan pois.
Tarinan opetus on, että ihmiset tapaavat haukkua sellaisia asioita, joita he eivät saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58741
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla199518- 40516
- 70496
- 22484
- 48476
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k77418