Olen ajatellut ostaa ensimmäiseksi kitaraksi paikallisesta kaupasta tämän: http://www.vertikaali.fi/product/1597/washburn-bucklay-bc90-pak-setti
Pitkällä tähtäimellä olen ajatellut soittavani vain akustisia kitaroita.
Onko kenelläkään kokemuksia Washburn kitaroista? Yritin etsiä arvosteluita tästä mallista, mutten löytänyt.
Pystyykö ketään suosittelemaan jotain muuta merkkiä/kitaraa
Kannattaako ostaa ensimmäiseksi kitaraksi?
3
2866
Vastaukset
- 7+12
On varmasti ihan hyvä. Washburn tekee hyviä kitaroita, mutta tuolla ei taida juurikaan olla mitään Washburnin kanssa tekemistä. Lienee joku geneerinen kiinalainen kitara jota myydään milloin minkäkin merkkisenä. Ajaa varmasti silti asiansa, itse olen soitellut vuosikaudet jollain vastaavalla halpiksella joka ei maksanut tuonkaan vertaa uutena.
- siitä vaan !!
No eipä tuosta korkealta putoa. Tuskin se nyt ihan pilallinenkaan on.
Siistiltä ainakin näyttää. Käyppä kokeilemassa miten se käteen istuu, onko otelauta suora sekä kielet sopivalla korkeudella, sekä antaako mukavan soinnin. - Hotasen waari
siitä vaan !! kirjoitti:
No eipä tuosta korkealta putoa. Tuskin se nyt ihan pilallinenkaan on.
Siistiltä ainakin näyttää. Käyppä kokeilemassa miten se käteen istuu, onko otelauta suora sekä kielet sopivalla korkeudella, sekä antaako mukavan soinnin.No joo, mutta on tuolla aika paljon hintaa kuitenkin. Kannattaa todella tsekata, että otelauta ei ole kiero, eikä 12. nauhalla kielet sentin päässä siitä. Pakkauksessa katsomatta ja kokeilematta ostaa vain täystöppö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952