Raskausarvet lihaskasvusta

3+20

Voiko noitten juovien syntymistä ehkäistä millään tavalla. Itsellä varsikin molemmat reidet ja kainalot/ollkapäät viiruilla.
Vasemassa kainolla todella ohueksi mennyt iho juovien kohdalla.

Pitäs varmaan lihottaa itsensä Michelin-ukoksi ja sen jälkeen laihduttaa, niin olis iho venynyt sopivasti;D

11

3550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

JOSTAIN OLEN LUKENUT ETTÄ K VITAMIINI AUTTAS TÄHÄN!

• Yksi syy....

Käytätkö steroideja?

• 18+12

En käytä.

• Hempp@

Mulla on nivusalueelle ja etureisien yläosaan, vähän lonkista alaspäin, tullut arpia innokkaasta kyykkäämisestä. Varmaan pyöräilylläkin osuutta asiaan, tai sitten ei, en tiedä.

Noh, ei niitä helpolla bongaa koska alusvaatteiden alle jää, mutta on ne ikävän näköisiä silti...

• Ei auta mikään

Hormoonit tuota teettävät ja samalla ihon pingottuminen (lihominen, lihaskasvu, pituuskasvu, raskaus...).

Eipä sille kai mitään voi. Terveellistä ravintoa ja terveelliset säännölliset elämäntavat (hyvät unet, ei ryypiskelyä, ei stressiä, riittävästi liikuntaa). Voit koittaa, josko ihoa reilusti rasvaamalla arpien muodostuminen loppuisi.

• --..lkjj

Pitäis varmaan jostain mammafoorumilta lueskella miten noita parhaiten voi estää.
      Itsellä on kans reisien sisäpinnalla aika paljon tuollaisia arpia. Aina ollut.

• taustailija

En tiedä auttaako, mutta itse ollessani raskaana rasvasin mahaa Helosanilla ja en saanut ainuttakaan raskausarpea. Tiedä sitten oliko sillä mitään osuutta asiaan mutta ei ainakaan haitannut. Apteekki myi ainakin joskus raskausarpien ennaltaehkäisyyn jotain täsmävoidetta, mutta Helosan auttoi minulla. Joten tässä yksi vaihtoehto :)

• ollonbolon

Voikohan pumppiin treenaaminen vaikuttaa? Varsinainen lihasmassahan harvalla kasvaa niin nopeasti, että arpia syntyisi, mutta jos lihaksen pumppaa täyteen nestettä usealla pitkällä sarjalla, niin väliaikainen kasvu on suurta ja ihokin joutuu venymään nopeammin.

• "Voiko noitten juovien syntymistä ehkäistä millään tavalla."

-Ei voi. Kuten raskausarpienkaan kohdalla, ni minkään valtakunnan rasvaukset eivät siinä auta..vaikka monet virheellisesti näin kuvittelevatkin.
      Toki se rasvaaminen kosteuttaa ja hoitaa sitä ihoa, mutta ei se niitä arpien muodostumisia millään muotoa ehkäise.

• Zennn

Mietin tässä että itselle tuli muutama raskausaroi salikäynnin jälkeen. Kunnin rääkki ja lonkan kohdalle ilmestyi yksi pieni arpi?? Liikkeet painottui alavatsan seudulle ja en tietääkseni ole raskaana (miestäkään ole..)

• MarjikselleBanaania

Arpien tuloa voi ehkäistä parilla helpolla niksillä. Vaatii vähän etukäteis valmisteluja.
      Mutta toimii kun jaksaa pari minuuttia päivässä tehdä.
      Pitää ymmärtää mistä arvet syntyvät ja miten se ihoa venyttää. Eli sillä on merkitystä kummin päin arvet tulevat näkyviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      115
      7305
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      656
      4835
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3164
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1317
    5. 50
      1305
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      90
      1158
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      117
      1059
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      51
      956
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      863
    10. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      854
    Aihe