Onko kellään kokemuksia?
Polar Loop aktiivisuusmittari?
3
315
Vastaukset
- looploop
Moi, mulla on vähäinen kokemus, eli viikon olen käyttänyt. Olen tämmöinen tavan kuntoilija. Parhaimman hyödyn saa jos pääsee usein lataamaan tiedot esim puhelimeen. Mutta minulla on Lumia ja niissä ei tietenkään toimi. IPadille on helppo ladata ja katsoa. Nukkumisen seuraaminen on kanssa mielenkiintoista. Helppokäyttöinen, kiva lelu.
- looploop
...ja nyt olen hommannut sykevyön, jota käytän lenkillä ja salilla. Se ottaa paremmin edun käsillä tehtävät rasitteet. Kun mielestä sykevyö kannattaa hommata kanssa. Siten voi tarkkailla sykettä ja harjoituksen tehoa paremmin.
- Prismasta
Cielo 39€ parempi.
Cielo-aktiivisuusranneke näyttää kulutetut kalorit ja kuljetun matkan. Automaattinen kuntoiluaika- ja tavoitelaskuri kertovat, missä tänään mennään. Ranneke seuraa myös unesi laatua.
Toimintatila vaihdetaan aktiivisuusranneketta napauttamalla ja OLED-täyspistematriisinäyttö näyttää myös kellonajan. Liikkeentunnistin on varustettu 3D-kiihtyvyysanturilla. Ranneke toimii ladattavalla litium-ioniakulla.
Cielo-aktiivisuusrannekkeessa on Bluetooth Smart BLE 4.0 -teknologia laitteen ja älypuhelimen väliseen tiedonsiirtoon. Kaikki asetukset sekä päivän aikana kerättyjen aktiivisuustietojesi tallennus ja jakaminen onnistuu sosiaaliseen mediaan älypuhelinsovelluksen kautta.
Järjestelmävaatimukset:
• synkronointi onnistuu Applen iOS-laitteissa iOS 6.0 , iPhone® 4S , iPod Touch® (5. sukupolvi tai uudempi)
• Android-laitteet: Android 4.3 tai uudempi
• Laitteet, joissa on Bluetooth® 4.0 tai Bluetooth® Smart Ready
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055095
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2612103- 911726
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401200Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3391179Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111049
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984