Ostin Chian siemeniä. Jostain luin että siementen ravinteet tulevat esiin vasta kun siemenet murskataan, kokonaisina, liotettuina niillä on lähinnä suolen toimintaa edistävä vaikutus. Miten olette rikkoneet siemenet. Olen yrittänyt rikkoa niitä kuivina sauvasekoittimen erillisessä silppurissa, sama homma liotettujen siementen kanssa, kokonaisina pysyvät. Morttelistakaan ei ollut apua.
Chian siemenet rikki
4
2367
Vastaukset
- Ravintoter.
Mihin puutostilaan tai minkä puutteeseen tarvitset juuri näitä Chian siemeniä? vai sanoiko luontaistuotemyyjä sinulle että tarvitset niitä ?
- omegat esiin
Lähinnä Omegojen saantia turvaamaan, olen saanut jo yhden infarktin. Toisena syynä suoliston hyvinvoinniksi niiden kuidut ja se hyytelö jota syntyy runsaasti kun niitä liottaa. Näiden ominaisuuksien lisäksi ne sisältävät erittäin runsaasti muitakin hyvää tekeviä aineita.
- chian syäjä
Chiaa ei tarvitse rikkoa. Vatsanesteet ovat riittävän vahvat siihen touhuun. Saat kaikki ravinteet kokonaisista siemenistä. Maailmassa ainoastaan yksi suomenkielinen blogi kehottaa rikkomaan chiat, joten lähdekritiikkiä peliin! Tieteellisimmissä artikkeleissa on vastattu kysymykseen tarvitseeko rikkoa ja todettu ettei tarvitse.
- näin on
Blenderi eli tehosekotin tai mortteli.
Siemenet EIVÄT rikkoonnu elimistössä kovan kuorensa takia vaan tulevat kokonaisina ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816