suomalainen itse. Minä olen yrittänyt tässä 20 vuoden ajan pokata eri kulttuureista saapuneita kaunottaria, mutta olen aina kohdannut suuren esteen. Nimittäin kulttuuri, mikä on aina ollut kyseisen kulttuurin mieshenkilöiden hallinnassa.
Se on aina välillä laittanut minut miettimään, miksi Suomeen saapuu vain hyviä ihmisiä. En ole kyennyt ratkaisemaan tätä mysteeriä, miksi meitä on niin käsittämätön onni kohdannut.
Suomalaiset naispuoliset henkilöt, jotka ovat hyvin innoissaan uusista maahan muuttajamiehistä ja järjestävät heille mm. yo-valmennusta (eivät toki omistaan vaan yhteiskunnan varoista), ovat valmiita jättämään omat lapsensa, milloin rappukäytäviin, milloin yksin kotiin, kun itse ollaan salilla tai muuten nauttimassa elämästä..
Ja sitten nämä naiset ovat erittäin huolissaan siitä, etteivät kaikki heti ymmärrä, kuinka hyviä ihmisiä uudet tulijat olivat.
Kaikki rakastavat suomalaista ilmastoa paitsi....
10
75
Vastaukset
- PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
- Paula sossuluukulta(
Aivan diid motelli
On vaan pahaa aikaa nyt koivuallergisella
ei lohkea mitään dyt
http://www.youtube.com/watch?v=au-d039nN7w
.- Anselmi pussihukka
1 sadast-homo-Sepe kirjoitti:
Alokasaikana laivastoasemalle lähin pankki järkkäs
viihdeillan.....................:(
Ämmä lauloi tämäm ja ositti sormellansa.......minua!!!111!!!
http://www.youtube.com/watch?v=2tfBt0olsZg
,
- Kis-kisu
Tuskin sinun ikäisesi ihminen enää mitään ilmastoasioita huomaa.
No kai täällä muitakin on kuin minä, mutta sinusta huomaa sen, että heikentynyt talous on jättänyt kaltaisesi sosiaali- tai terveyspalveluja tarvitsevan ressukan nillittämään tänne palstalle. Missä ovat varat ja resursit hoitaa kaltaisesi takaisin yhteiskuntakelpoiseksi, pitää yllä ja edistää kaltaisesi terveyttä, turvallisuutta, työkykyä ja hyvinvointia?
- hygieenikko
modelli kirjoitti:
No kai täällä muitakin on kuin minä, mutta sinusta huomaa sen, että heikentynyt talous on jättänyt kaltaisesi sosiaali- tai terveyspalveluja tarvitsevan ressukan nillittämään tänne palstalle. Missä ovat varat ja resursit hoitaa kaltaisesi takaisin yhteiskuntakelpoiseksi, pitää yllä ja edistää kaltaisesi terveyttä, turvallisuutta, työkykyä ja hyvinvointia?
Yes, Modelli!
Tällä kertaa puhut aivan asiasta.
100% kannatus tähän mennessä olleille kahdelle puheelles, tässä aloituksessa.
Ketjun jatkosta en mene vielä liputtamaan, saattaa tulla eriäviä mielipiteitä meille.
Peukku vaan ei pysy, joku on ilmeisesti täysin erimieltä.
Parasta aikaa me suomalaiset maksetaan ns."pohjois-Karjala" projektia Venäjän puolella rajaa, siis venäläisille.
Rahoitetaan se tutkimus projekti, miten keski-ikäiset miehet voisivat kohentaa terveyttään.
Siis valistus- ja tutkimustyö: lääkärit, laporatorio kokeet ja seuranta ovat Venäjän karjalaisille täysin ilmaisia.
Sinne suomalaisten rahat kyllä riittää hyvin, mut omat
henkisestisairaat saavat vaeltaa joukossamme vailla mitään apua.
Korkeintaan neurolepti purkki taskussa, seurannasta tai avusta ei tietoakaan.
- Moraalinvartija
ikävä juttu ettei ymmärretä ensin hoitaa omia kun pitää kiillottaa maahanmuuttajat.
ulkomaalaistautasta olen tietoinen yhdestä asiasta ne on jo valmiiksi rohkeita, päälle käyviä ja sitkeitä. ne roikkuu perässä kirjaimellisesti.
ne ottaa rohkeasti yhteyttä, imartelee päästä varpaista. suomalainen mies on ujo tähän nähden, itsekkin jouduin juoksee kielloistani huolimatta karkuun.
ne ei halvenna naista ja käyttäytyy jokaista naista kohtaa ritalillisesti.
kielto kuulosti vaan lisäävän kiihkoa.- hygieenikko
Mulla ei ole minkäänlaisesta negatiivisesta kokemusta ulkomaalaisten miesten käytöksestä tai ylimääräisestä huomiosta. Mulla on jo ikä ilmeisesti suojana.
Mä vaan en ole siviilissä joutunut juttusille heidän kanssaan.
Sairaalassa he käyttäytyvät aina tosi asiaallisesti ja kohteliaasti.
Voi siinä olla myös omalla käytöksellä jotain merkitystä.
Jos naisen käytös viestii jonkin asteista kiinnostusta mieheen, ei siinä kansallisuudella ole mitään tekemistä. Enkä tarkoita et nainen osoittais edes seksuaalista kiinnostusta mieheen, kunhan vaan on kiinnostunut keskusteleen miehen kanssa.
Kyllä näitä miehiä on joka kansallisuudessa, jotka aina ovat valmiita testaamaan hurmaamis taitojaan.
Kuinka mulle tuli mieleen MODELLI, vaikken miestä henk. koht. tunne! - Moraalinvartija
hygieenikko kirjoitti:
Mulla ei ole minkäänlaisesta negatiivisesta kokemusta ulkomaalaisten miesten käytöksestä tai ylimääräisestä huomiosta. Mulla on jo ikä ilmeisesti suojana.
Mä vaan en ole siviilissä joutunut juttusille heidän kanssaan.
Sairaalassa he käyttäytyvät aina tosi asiaallisesti ja kohteliaasti.
Voi siinä olla myös omalla käytöksellä jotain merkitystä.
Jos naisen käytös viestii jonkin asteista kiinnostusta mieheen, ei siinä kansallisuudella ole mitään tekemistä. Enkä tarkoita et nainen osoittais edes seksuaalista kiinnostusta mieheen, kunhan vaan on kiinnostunut keskusteleen miehen kanssa.
Kyllä näitä miehiä on joka kansallisuudessa, jotka aina ovat valmiita testaamaan hurmaamis taitojaan.
Kuinka mulle tuli mieleen MODELLI, vaikken miestä henk. koht. tunne!kansallisuuteni en tiedä, miten ne on uhka rohkeempia ja ottaa yhteyyttä mutta olen ymmärtänyt että joillekin miehille riittä että puhuu jolloin kokee kiinostukseksi.
se oli viimeinen kerta kun vastasin jotain ja todellakin mulla ei ole kielellistä taitoo.
en tiedä onko tää jotenkin nätteihin silmiin huomioo kun muutenkin olen ollut enemmän poikatyttö 18v.
ehkä alkoholilla oli myös lisärohkasua tähän henkilöön
yhtenä kesänä kun odotin esikoista(ihan alkumetreillä) ja menin uimarallalle siskoni taas kerran halusi mut pukee tiukempii ja vähäpukeiseksi.
hyvä kun ulkomaalaistaustaiset fihelteli, huuteli jolloin koin itseni ihan alastomaksi.
ei ole mitään mukavaa jolloin säkkipukeutuminen tai lihavuus pelastaa. suomalaiset ei nyt sillein rohkene julkisesti huudella.
vaikka on muutava isku yritys takana kauppareissuilla.
ei jaksa pelätä, ei aina ja miksi aina pitäisi pelätä.
ehkä tuo mies pitäisi rengastaa virallisesti, onko sillä sormuksella kuitenkin jokinlainen voima pitää etäällä vai lisääköhän sekin sitten jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4310613Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610155- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776344Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.324973- 564763
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1184091Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253439- 633155
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273104