Tärrriseväkaluinen penetruattori

Grrr, kahtokkaa mittee räjähtävän maskuliininen ja alkukantaisen komia ytm esiintyyp seuraavas videeos: https://www.youtube.com/watch?v=ZcSI5nFfhRs

Kylillä liikkuupi sellane huhu et tuol miehel suattaapi olla tärrrisevä penis, vuan suattaapi olla olemati. Ainakkii hää ossaa karjuu ja murista mulkkunsa ominaisvärähtelytuajuudel. Unelmatreffit hään kanssa männöö seuraavast:

Oltaisiin kylil viettämäsä tyttöjen iltoo, kunnes tää ytm suapuis luokseni iskemmään minnuu ja lopulta myö vuan päädyttäis miun pieneen neuvostokuutioon nussimuan.

Tällanen mies oikein runttaamualla runttais paksua, tatuoitua ja tärrisevää kalluu sisseen, ähkimällä ähkis päälläin eläimellisen mölinän säestämän, penetroitumalla penetroituis kuivan kakkosseen niin syväl et hään valtava mulkkunsa tuntuis vatsalaukus asti sekä jörnimällä jörnis eestä ja takkaa. Vuan suattapi olla jörnimäti.

Aamulla hää pyyhkis spermaisen ja ulosteesen mulkkunsa olohuoneeni pitsiverhoihin, räjäyttäis valtavan paskoon wc:hen ja lähtis vessasta vetämäti sitä. Sitten hää männöö jääkuapil, juo kaikki lonkerot pahimpaan krapuluansa ja lähtiessään sannoo että voe tokkiisa mitee huono pano siä olit. Kahtelisin kaihoisasti akkunasta kun hää kävelöö itsevuarmasti nahkaliivi yllöön kylänraitilla olevoon Dodge Ram jyystöautoon ja ajjoo tiehensä.

Grrr, kelepais kyllä piästä tuollaisen jyystärikarjun käsittelyyn ;)

32

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies31v.

Nää on kyllä aina niin hyviä. En vieläkään aina ymmärrä itseäni, mutta näille ihan (selvällä) suomenkielellä kirjoitetuille olen nauranut jo varmasti yli tusinan verran. Ja tälle, vaikka en edes ymmärtänyt kuin osan sieltä täältä(kiitos oululaiselle ex-hoidolle) niin hienoa.

Lisää variaarioita! Kiitos

• hjhgjghjghjghj

Piste lauseen loppuun kiitos!!

• To The Limits Turku

Go Peris, Go.

• mies 86

Kyl määki Turruust -.-

• juuso sainio

Minäkin omistan tärrissevän kalun!

• asko arkkola

Onko tärisseväkaluinen vähän sama asia kun räjähtäväkaluinen ?

• penistutkija

Täriseväkalu tärisee rytmikkääksti yhdynnän aikana. Räjähtäväkalu taas pystyy ejakulaation hetkellä tuottamaan tavallista kovemmalla paineella satsit ulos.

• Nainen 87

Haluaisin imeä tuon tärisseväkaluisen penetraattorin patukkaa.

• Timpan tytär

Kuin myös. Grrrrr ;)

• Nainen 87
        Timpan tytär kirjoitti:

Kuin myös. Grrrrr ;)

Kuvittele ku se ruikkii mällit syvälle kurkuun. Aahhh pakko varmaa sormettaa samantien ku ajatus on niin kiihottava.

• inkiläisen poika
        Nainen 87 kirjoitti:

Kuvittele ku se ruikkii mällit syvälle kurkuun. Aahhh pakko varmaa sormettaa samantien ku ajatus on niin kiihottava.

Itse tykkään enemmän mälleistä peräaukossa.

• antero voima

Todella komea penetraattori. Ihme että tuollainen mainos on julkastu. Sosiaaliviranomaiet ei tykkää vauvan potkijasta ja nuoret lumput kastelee housunsa miettiessä noin tärrisseväkaluista penetraattoria.

• 87+98

Pyllyreikää kutittaa, iso kalu sinne tuntus hyvältä ja helpottas.

• mauri antero

No en ole täriseväkaluinen, mutta räjähtäväkaluinen. Laita yhteystiedot niin voin tulla painaa perseesee.

• atheist88
        mauri antero kirjoitti:

No en ole täriseväkaluinen, mutta räjähtäväkaluinen. Laita yhteystiedot niin voin tulla painaa perseesee.

Painatko muaki? Minkäkokonen heppi sulla on? 14 senttinen menee perälle asti... Jos sulla on liian iso niin voin vaikka imeä.

• atheist88
        atheist88 kirjoitti:

Painatko muaki? Minkäkokonen heppi sulla on? 14 senttinen menee perälle asti... Jos sulla on liian iso niin voin vaikka imeä.

Olen siis kiimanen homomies.

• atheist88
        atheist88 kirjoitti:

Olen siis kiimanen homomies.

En muute käytä kumia eli olen valmis ottamaan paljaalla peräsuoleen. Toki suihinoton hoidan myös paljaalta. Mikään tunnu paremmalta ku suomukas, iso, paksu, pitkä kalu suussa ja sitten se hekumallinen mälli ruokatorveen.

• homopelle

Onneks pyllyreikä on tiukka. Näin saa mieskin nautintoa. Se tärinä ja lämmin mällineste suolessa tuntuu ihanalta

• simo sakari

Ota se lasti suuhun. Siihen vielä pikku ulosteen maku pyllyn kautta niin maistuu taivaalliselta.

• urpo martikainen

Suomityttö on kyllä niin lihava, että tärisevää ja pitkää kalua vaatiikin että ylettää sinne klitalle asti.

• mies 86

Olisi periksellä varmaan nykyään tylsempi arki jos en koskaan olisi tuota videota tälle palstalle linkittänyt.

• homopelle

Kävin kakalla, mieleen tuli että uppoais varmaa helposti pyllyyn kova kikkeli kun jättäs pyyhkimättä. Siinähän on ähisemisen jälkee kostea pyllyreikä ja menis helposti pohjaan asti.

Kakkaleikeistä en pidä, mutta ajatuksena ois helppo alottaa peppuparittelu.

• Bosco

Miltähän tuntuu kun muna tärisee suussa? Onko jollain kokemusta? Perseessähän se tuntuu ihanalta, varsinkin just enne laukeamista.

• homopersekalle

Ois hauskaa ku tollanen penetruattori tulis vaan ja raiskais pyllyyn. Sillei että multa ei kysyttäs mitään vaan ottas vaan ja ruiskuttas peräaukkoon. Muna nousee pystyyn jo pelkästä ajatuksesta.

• antti eteläaho

Kovat kyydit varmaan tuo penetraattori antaa. Varsinkin kun runttaamalla runttaa paksua ja suonikasta kaluaan syvälle naisen ruumiiseen. Penetroitumalla penetroituu eläimellisen mölinän säestyksellä.

• bicky royal on hot

Niin räjähtävän maskuliininen mies että ei kai se auta muutaku vetää hanskaan NYT HETI!

• bicky royal on hot

Lensi todella maukkaat lastit. Päätin sitte kiimassa vielä niellä omat tuotokset. Tollanen räjähtävän maskuliininen ja alkukantaisen komea barbaari saa kyllä tatin todella kovaksi.

• hinttimarko

Jee jee mä olen runkkari, mä olen runkkari! Mä olen Bicky Royal fani ja likainen runkkari! Sen lihakset kovettaa mun munan ja saa falloksen pystyyn! Mä olen runkkari, mä olen runkkari!

Vedetään käteen ja pidetään hauskaa!

• pelle aattori

Kuis Tärrissee?!

• hannu karpo

Joka kerta kun nään tuon miehen alkaa siemen virrata varressa ja sitten se lentääkin jo näppikselle.

• Anonyymi

Harmi kun palstalle ei vissii saan linkata aikuisviihde sivustoille? Varsinkin japanilaisessa tuotannossa näkyy paljon noita täriseväkaluisia miehiä.

Sääli että ne kikkelit on vaan niin lyhyitä ja ohuita, mutta kyllä niistä lasti lähtee paineella.

Urologi Renegade

• Anonyymi

Hieno tarina! Taidankin mennä suihkuun….

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1585
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      174
      1110
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1109
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe