Otin 8 kk määräaikaisen työ vuokrafirmsta

viilattuko lins...

Otin 8 kk määräaikaisen työ vuokrafirmsta

*Työsopimus on voimassa määräajan alkaen 17.03.2014 ja päättyen 14.11.2014,
työsopimus on kuitenkin irtisanottavissa, kuten toistaiseksi voimassa oleva työsopimus.

kysymys1: mitä tämä tarkoittaa eikö 4kk koeajalla ole mitään merkitystä,eli voi sanoa itseni irti ilman seuraamuksia 4kk jälkeenkin.

*työsuhteen alussa noudatetaan 4kk koeaikaa.

*Työsopimuksesa mainitaan että on työsopimus on Rakennusliiton TES:in mukainen.

Kysymys 2: mutta rakennusliitossa koeaika on 3kk, kumpi on määräävämpi 4kk vai 3kk

4

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erässtaff

Mulla on myös määräaikainen työsopimus vuokrafirman kanssa. Siinä on Tes:in mukainen irtisanomisaika molemmin puolin. Eli jos saan paremman homman voin 2 vkon irtisanominajan jälkeen siirtyä toiseen paikkaan.
      Olen ollut niin kauan keikkalaisena että koeaikaa minulla ei ole.
      Nämä vuokrafirmojen sopimukset on kait aina tuollaisia koska jos asiakasyritys vaihtaa vaikka vuokrafirmaa ei heillä ehkä ole tarjota töitä...

• viilattuko lins...

"työsopimus on kuitenkin irtisanottavissa, kuten toistaiseksi voimassa oleva työsopimus."

Eli tuon mukaan voin lähteä lätkimään 2viikon irtisanomisajalla vaikka koeaika olisi mennyt umpeen?

• Erässtaff

Kannattaa tarkastaa vuokrafirmasta mutta ilmeisesti tämä on käytäntö.

• näinmeillätäällänäin

Minä olen tässä odotellut työsopimusta postitse kotio mutta ei ole vielä kuulunut. viimeviikolla tiistaina/keskiviikkona sen olisi pitänyt ollapostin kuljetettavana.

Mutta en ala sen perään soittelemaankaan. Niinkauan kun en mitään sopimusta allekirjoita voin vaihtaa työpaikkaa ilman mitään irtisanomisaikaa ja mulla on yksi paikka tiedossa johon voin päästä.

Tällä viikolla selviää. Jos soittavat esim. tänään että pääsetkö huomenna niin soitan vuokrafirmaan että tämä oli tässä. Muutama päivä oltu ilman töitä vaikka piti olla joka päivälle töitä se 8h. En ala tälläistä pelleilyä katselemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11218
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2576
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2266
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1791
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      33
      1332
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe