Kertokaa mitä mieltä teillä porukat on parkour harrastuksesta?

Tyttö 12 vuotias

Kun kerran mutsi ihmetteli miks mulla oli haavoja käsissä, ja kun totesin että sain sen kiipeillessä, niin laski heti kotiintuloaika. Yleensä hyppyjen jälkeen oon puolrampa kun hyppään väärin, ja joskus on hyvä ett pääsen ees ulos, jos mutsi vaan sattuu näkemään että onnun vähäkään.

Veljen mielestä mun kaikki puhuminen parkouraamisesta on ''mahtailua'' sanoin siitä mitä vaan. Kuulemma pikkupissisten harrastus jotka yrittää olla COOLEJA. Ihan sama vaikka näytän parkour sivua, ja miten selitän ettei se oo mikään itsemurhalaji kukaan ei usko.

Yhtäkkiä mun porukoissa siirryin arvoasteikossa sinne alas ja tuntuu että se johtuu vaan siitä parkourista, jossa satutan itteeni. Taitaa olla sitten muukin perhe sitä mieltä että se on vaan mahtailua. Ja kyllä oon yrittäny selittää ei todellakaan onnistu. Ymmärrän että musta ollaan huolissaan, että satuttasin vaikka vahingossa itteeni mutt toi menee yli. Ei siitä tarvii kuitenkaan ilkeillä, ja eikä mun kukaan perhenjäsen ikinä ees kuuntele jos selitän mitä se oikeesti on. Mua ei ees kuunnella kun mainihen mutsille tai veljelle, että mitä se sanoo mun parkourista niin on loukkaavaa. Aina kun meen ulos mua muistetaan muistuttaa ''Et sitten kiipeile tai satuta ittees''.

Voinhan pitää harrastuksistani turpani kiinni ja yrittää olla satuttamatta itteeni, ettei kukaan tajuu mitään, mutta vähän ärsyttää. Parkourilla on niin suuri osa mun elämässä, ja oon tosi onnellinen kun kehityn siinä, ja ois tosi ihanaa jakaa se onnellisuus muiden perheenjäsenten kanssa, ja tuntee että musta ollaan ylpeitä. Ja haluisin pystyy kertomaan mun perheelle kaikesta :/

1

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokú mikälie

      ok... kuulostaa kyl aika pahalta tilanteelta :( mutta sano tuo kaikki sun porukoilles äläkä muille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      258
      2766
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1743
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1609
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1512
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1365
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1210
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      973
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      938
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      918
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      915
    Aihe