Hei! Ongelmani on jättikokoiset reidet ja peppu! Yhden reiden paksuus on 60 cm..... Miten saisin reidet ja pepun pienemmiksi? Auttaako juokseminen ja olisiko jtn tiettyjä liikkeitä peppuun ja reisiin? :) Suurkiitos auttajille!
Miten reidet ja takapuoli pienemmiksi?
Wäwäwäw
2
530
Vastaukset
- Katse ruokaan
Laihduttamalla. Juoksu matalilla sykkeillä ei juurikaan kasvata, se kuluttaa energiaa eli asiallisen terveellisen ruokavalion kanssa se voi laihduttaa. Myös pitkät reippaat kävelyt ovat hyviä rasvanpolttoon.
Kannattaa kuitenkin pitää huoli, ettei lihakset surkastu. Muuten paikat alkavat roikkumaan, vaikka paino putoaakin. Joten lihaskuntotreeni laihdutuksen lisäksi. - bthi
Laihdutus ja kiinteytykseen olen hyväksi havainnut ballet beautiful treeni dvd:t, niissä keskitytään juuri reisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618