Hei. Olen joskus lueskellut täällä olevia juttuja ja tätä kautta Ellen G White on tullut osin tutuksi. No tämä oli aasinsilta itse asiaan. Mitä mieltä olette siitä jos Ellenin kirjoituksia käytetään koulun aamunavauksissa? En muista kirjan nimeä, mutta se on kokoelma Ellenin kirjoituksia. Aika vanha kirja ja takakannesta päätellen tarkoitettu juuri koulujen aamunavauksiin. Minua tämän kirjan löytyminen koulusta on vähän hämmentänyt kun tiedän ettei koulun opettajista (tietääkseni) tai oppilaista kukaan ole adventisti.
Elleniä aamunavauksissa.
7
<50
Vastaukset
Jos luetaan niitä Ellenin lastenkirjoja ja muita yleiskristillisiä teoksia mitkä on monen kirjapainon kautta siistitty niin kyllähän niitä voi lukea ja olihan hänellä muistaakseni se kirja ikuisia kertomuksia mitä monet lukevat, niin mikäs niissä, mutta ei niissä mitään ihmeellistä ole mutta jos aletaan lukemaan Ellenin "näkyjä" niin jopas alkaa saatanat ja perkeleet lennellä ja on jos mitäkin pelottavaa ja harhaa ja sekoilua ja jos niitä alkaa päivänavauksissa lukemaan niin kohta on valkotakkiset hakemassa ja sosiaaliviranomaiset oven takana !
Ja jatkoksi Esim Ellen G Whiteä hänen kirjastaaan Kristillisiä kokemuksia :
sivu 51:
" Minut näyssä temmattiin Jeesuksen luo. Hän katseli minua paheksuvasti ja käänsi kasvonsa minusta pois. On mahdotonta kuvailla sitä kauhua ja tuskaa, mitä silloin koin. "
" Enkeli nosti minut jaloilleni ja sanoi: "Tilasi ei ole nyt tällainen, mutta tämä näky on annettu sinulle tietääksesi, mihin tilaan joudut, jos laiminlyöt julistaa toisille, mitä Herra on sinulle ilmaissut."
sivu 52 " Silloin olin valmis tekemään kaiken. mitä Herra minulta vaatisi, jotta hän hyväksyisi minut ja jottei minun tarvitsisi tuntea hänen pelottavaa mielipahaansa."
TÄLLAISENA SIIS JEESUS VAPAHTAJAMME NÄYTTÄYTYY ELLENILLE ! :O
Ja ei tarvitse ihmetellä mistä säälimätön "legalismi" tulee adventismiin !Kopittelija007 kirjoitti:
sivu 51:
" Minut näyssä temmattiin Jeesuksen luo. Hän katseli minua paheksuvasti ja käänsi kasvonsa minusta pois. On mahdotonta kuvailla sitä kauhua ja tuskaa, mitä silloin koin. "
" Enkeli nosti minut jaloilleni ja sanoi: "Tilasi ei ole nyt tällainen, mutta tämä näky on annettu sinulle tietääksesi, mihin tilaan joudut, jos laiminlyöt julistaa toisille, mitä Herra on sinulle ilmaissut."
sivu 52 " Silloin olin valmis tekemään kaiken. mitä Herra minulta vaatisi, jotta hän hyväksyisi minut ja jottei minun tarvitsisi tuntea hänen pelottavaa mielipahaansa."
Ja ei tarvitse ihmetellä mistä säälimätön "legalismi" tulee adventismiin !http://yhdenlaistaelamaa.blogspot.fi/2013/11/ikuisia-kertomuksia-kirjasarja.html
- olet huomannut
Kopittelija007 kirjoitti:
sivu 51:
Ja ei tarvitse ihmetellä mistä säälimätön "legalismi" tulee adventismiin !Adventistit uskovat sokeasti Sisar Whiteen ja puolustavat häntä mustasukkaisesti.
Mitä tämä kertoo heistä? - voe voe
Kopittelija007 kirjoitti:
sivu 51:
Ja ei tarvitse ihmetellä mistä säälimätön "legalismi" tulee adventismiin !Olet harhainen panettelija.
- Vaiettu totuus
Ellen White oli adventismin perustaja ja hänen nimestään tulee kiistatta pedon luku ja sen nimen luku 666.
Ellen White johti miljoonia ihmisiä harhaan ja kadotukseen omien valheellisten kirjojensa pohjalta, jotka vääristivät saatanallisesti Jumalan oikean kuvan, kuten sielun vihollisella itsellään on aina ollut tapana.
Ellen White nimitti itseään pienemmäksi valoksi, eli teki itsestään Jumalan Pojan Jeesuksen sijaisen ja häneen rinnastettavan. Jumala on siis suurin valo, mutta Ellen White teki itsestään vain hivenen Jumalaa pienemmän valon.
Ellen White oli adventismin perustaja ja hänen nimestään tulee kiistatta pedon luku ja sen nimen luku.
Ellen White johti miljoonia ihmisiä harhaan ja kadotukseen omien valheellisten kirjojensa pohjalta, jotka vääristivät saatanallisesti Jumalan oikean kuvan, kuten sielun vihollisella itsellään on aina ollut tapana.
Ellen White nimitti itseään pienemmäksi valoksi, eli teki itsestään Jumalan Pojan Jeesuksen sijaisen ja häneen rinnastettavan. Jumala on siis suurin valo, mutta Ellen White teki itsestään vain hivenen Jumalaa pienemmän valon.
E=0
L=50
L=50
E=0
N=0
G=0
O=0
U=1
L=5
D=500
W=5 5
H=0
I=50
T=0
E=0
=666- häpeä!
Olet itse se saatanallinen valehtelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6112213- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,231065Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 85833
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573