Grandiosa pizzan pilaantunut pepperoni

Meat Lovers

Kyseessä Grandiosa Meat Lovers Superiore 350g.Pepperoni oli selvästi pilaantunutta ja syömäkelvotonta.Pizzaa maistoi 3 henkilöä ja kaikki sylkivät pepperonisiivun pois suustaan.
Kaivelin pepperonisiivut pois pizzasta mutta ei sitä voinut syödä kun oli pilaantunut maku tarttunut niihin kohtiin.

Tässä tapauksessa sana Meat Lovers kärsii kyllä inflaation! Ja se on varma että Grandiosan pizzoja ei koskaan enään eksy meidän talouden ostoskoreihin.

110

4793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meat Lovers

      Olin varma että pilaantunut erä salamia olisi ollut jo poistunut tuotteista mutta huonosti kävi, lämmitimme nyt 300g Grandiosa pepperoni pizzan mutta eiköhän sama pilaantunut salami/pepperoni maistunut taas pizzassa.

      Nyt pizza oli hieman parempi ettei aivan niin pilaantunut ollut kuin aiemmin mutta syämäkelvoton, puolisokin totesi jo että pitäisi ilmoittaa asiasta terveystarkastajalle tai viedä laboratorioon tutkimuksiin mutta eipä se mitään auttaisi.

      Nyt on 100% varmaa että nyt loppui pilaantuneen pizzan myyminen meidän talouteen lopullisesti, EI enään koskaan Grandiosan pizzoja tänne!

      • lämmitetty pizza

        miten sie jaksat kaiken tämän, mene jo äkkiä tukiryhmään


      • paskaa saa
        lämmitetty pizza kirjoitti:

        miten sie jaksat kaiken tämän, mene jo äkkiä tukiryhmään

        Pyytämättäkin, mutta kannattaako siitä maksaa.


      • pikastepatsa

        Nuo Grandiosan pitsat on kuule ihan sama syökö ne laatikoineen päivineen vai miten, niin maussa ei huomaa eroa. Osta Lidlistä seuraavat pitsat jos pakastepitsaa tekee mieli, suosittelen Inferno-pitsaa.


      • näinköhän?
        pikastepatsa kirjoitti:

        Nuo Grandiosan pitsat on kuule ihan sama syökö ne laatikoineen päivineen vai miten, niin maussa ei huomaa eroa. Osta Lidlistä seuraavat pitsat jos pakastepitsaa tekee mieli, suosittelen Inferno-pitsaa.

        sain lidlistä pilaantunutta pizzaa. Taannoin myös lidlin pakasteäyriäiset olivat pilaantuneita ja joku sai ruokamyrkytyksen. siitä oli mediassa.


      • jjjjjjjjlkj

        Et viitsiny sinne kauppaan mennä avautumaan pizzoista? Olis meinaan ollu vähän parempi tapa hoitaa tätä juttua kun tänne avautua pilaantuneesta pizzasta ja rahatkin olisit varmaan saanut takasin.

        Kokeile vaikka DR. Oetker pizzoja seuraavaksi, mä en ola aikoihin syöyny mitää Grandiosan pizzoja.


      • pikastepatsa kirjoitti:

        Nuo Grandiosan pitsat on kuule ihan sama syökö ne laatikoineen päivineen vai miten, niin maussa ei huomaa eroa. Osta Lidlistä seuraavat pitsat jos pakastepitsaa tekee mieli, suosittelen Inferno-pitsaa.

        Vaikka olemmekin lihansyöjiä, niin onpa tavan takaa tarttunut Lidlin mozzarella-pizza ostoslaukkuun. Ei siinä edes huomaa, että lihaelementti puuttuu. Siksipä joskus joutuu etsimään niitä kasvispakasteiden joukosta.


      • lämmitetty pizza kirjoitti:

        miten sie jaksat kaiken tämän, mene jo äkkiä tukiryhmään

        Älä muuta sano =) Mitä on joku läheisen kuolema tai työttömyys verrattuna NOIN suureen ongelmaan =)) Todellakin! tukiryhmään ja heti aimo annos masislääkkeitä kehiin.


      • Muovipizzaa
        jjjjjjjjlkj kirjoitti:

        Et viitsiny sinne kauppaan mennä avautumaan pizzoista? Olis meinaan ollu vähän parempi tapa hoitaa tätä juttua kun tänne avautua pilaantuneesta pizzasta ja rahatkin olisit varmaan saanut takasin.

        Kokeile vaikka DR. Oetker pizzoja seuraavaksi, mä en ola aikoihin syöyny mitää Grandiosan pizzoja.

        Minulla oli joskus pala kovaa muovia DR.Oetker pizzassa, meinasin lohkaista hampaani, sen jälkeen en ole DR.Oetkeriä ostanut


      • Actionis
        jjjjjjjjlkj kirjoitti:

        Et viitsiny sinne kauppaan mennä avautumaan pizzoista? Olis meinaan ollu vähän parempi tapa hoitaa tätä juttua kun tänne avautua pilaantuneesta pizzasta ja rahatkin olisit varmaan saanut takasin.

        Kokeile vaikka DR. Oetker pizzoja seuraavaksi, mä en ola aikoihin syöyny mitää Grandiosan pizzoja.

        Mitäpä se hyödyttää valittaa kuluttajasuojeluun tai valmistajalle tai kauppaan? No mitäpä se hyödyttää valittaa tänne? Tänne hyödyttää sen verran valittaa, että tässä ja nyt neuvon ottamaan yhteyttä a) Ostopaikkaan, b) Valmistajaan, c) Tarvittaessa kuluttajavirastoon. AINA pitää tehdä reklaamaatoi pilaantuneesta tai epäkelvosta tuotteesta, ei asiaan muuten tule muutosta. Saatat saada jopa hyvitystä. Täältä palstalta saat vain ivanaurut.


      • mies ja pizza
        LaardiBee kirjoitti:

        Vaikka olemmekin lihansyöjiä, niin onpa tavan takaa tarttunut Lidlin mozzarella-pizza ostoslaukkuun. Ei siinä edes huomaa, että lihaelementti puuttuu. Siksipä joskus joutuu etsimään niitä kasvispakasteiden joukosta.

        Minä teen omat pizzat aina niin tulee maukasta ja on terveellistä.


      • kssksjsks
        mies ja pizza kirjoitti:

        Minä teen omat pizzat aina niin tulee maukasta ja on terveellistä.

        Anna hyvä ohje.Minäkin haluaisin ihan oikeeta kotona tehtyä pizzaa,mutten osaa tehdä hyvää ja tietysti ainoastaan suomalaisesta lihasta.


      • anti vekaani
        paskaa saa kirjoitti:

        Pyytämättäkin, mutta kannattaako siitä maksaa.

        Juu, ja talvella kanssa laeskistuu jauhelihan paestamisessa niin, että sittekö se kesällä mennee pilalle enne parasta ennen päiväystä niin ihan joutuu miettimmää, että mitäkö sitä oekein söisi. Että ihanko raparperia ja puuroa joutuu maistammaan?
        Kesäsellä pitää se liha paistaa hetikö tullee kaupasta ja kattoa kaupassa, että ei ole vikoja.
        Samapa se, onko se liha pilalla eli ei, joutuu siitä kuitennii maksamaan muodossa tahi toesessa..


      • inferno <3
        pikastepatsa kirjoitti:

        Nuo Grandiosan pitsat on kuule ihan sama syökö ne laatikoineen päivineen vai miten, niin maussa ei huomaa eroa. Osta Lidlistä seuraavat pitsat jos pakastepitsaa tekee mieli, suosittelen Inferno-pitsaa.

        "suosittelen Inferno-pitsaa"

        Vahva komppaus tälle!


      • throw up
        jjjjjjjjlkj kirjoitti:

        Et viitsiny sinne kauppaan mennä avautumaan pizzoista? Olis meinaan ollu vähän parempi tapa hoitaa tätä juttua kun tänne avautua pilaantuneesta pizzasta ja rahatkin olisit varmaan saanut takasin.

        Kokeile vaikka DR. Oetker pizzoja seuraavaksi, mä en ola aikoihin syöyny mitää Grandiosan pizzoja.

        Hyi dr. oetker meinaa oksennus lentää. Kuka näitä kutsuu pizzoiksi, pilaa kaikkien muiden pizzojen maineen.


      • Hyvät pizzat
        pikastepatsa kirjoitti:

        Nuo Grandiosan pitsat on kuule ihan sama syökö ne laatikoineen päivineen vai miten, niin maussa ei huomaa eroa. Osta Lidlistä seuraavat pitsat jos pakastepitsaa tekee mieli, suosittelen Inferno-pitsaa.

        Lidl:ssä on hyvät pizzat ja vain pari euroa kappale...siihen voi sitten lisätä oman maun mukaan mitä kukin lystää. Taattua tavaraa eikä tarvitse bonuskortteja vilkutella ja antaa kaupalle bonus-lainaa.


      • inferno <3 kirjoitti:

        "suosittelen Inferno-pitsaa"

        Vahva komppaus tälle!

        Parasta pizzaa paitsi jos itse teen. On vielä tulisempaa....


      • Tuunaan itse niitä
        Hyvät pizzat kirjoitti:

        Lidl:ssä on hyvät pizzat ja vain pari euroa kappale...siihen voi sitten lisätä oman maun mukaan mitä kukin lystää. Taattua tavaraa eikä tarvitse bonuskortteja vilkutella ja antaa kaupalle bonus-lainaa.

        Lidlissä on niin hyviä pizzoja kuten tuo Hockey pizza ja moni muu, missä oikeasti maistuu raaka-aineet ja erottaa maun pahvista. Toisekseen niissä on ihan hyvin täytettä ja saat vielä tuhat kertaa parempaa kun vetelet 5-6 viipaletta vaikkapa Edamia päälle ja yksi tai vaikka kaksi isoa kotimaista tomaattia. Oli aivan järjettömän hyvää ja sain samaan rahaan mahtavat lykopeenit ja antioksidantit, mitkä tomaatissa kypentäessa vain paranee kuten maut. Päälle voi heitellä mitä vain kasviksia, lihaa, makkaraa, kinkkua, ananasta, tonnikala, sardiini, lohi, sipulirenkaita, oliiveja, fetapaloja, mitä vaan ...

        Tuon itse tuunaamasi jälkeen et takuulla maksa jostain kälyisistä kaupan pitsoista lähemmäs vitosta ja pitserioissa et saa 5-6e mitään kunnon kamaa ja siinäkin puolet pohjalevyä ilman täytettä.


      • Lidlin pizzat
        Tuunaan itse niitä kirjoitti:

        Lidlissä on niin hyviä pizzoja kuten tuo Hockey pizza ja moni muu, missä oikeasti maistuu raaka-aineet ja erottaa maun pahvista. Toisekseen niissä on ihan hyvin täytettä ja saat vielä tuhat kertaa parempaa kun vetelet 5-6 viipaletta vaikkapa Edamia päälle ja yksi tai vaikka kaksi isoa kotimaista tomaattia. Oli aivan järjettömän hyvää ja sain samaan rahaan mahtavat lykopeenit ja antioksidantit, mitkä tomaatissa kypentäessa vain paranee kuten maut. Päälle voi heitellä mitä vain kasviksia, lihaa, makkaraa, kinkkua, ananasta, tonnikala, sardiini, lohi, sipulirenkaita, oliiveja, fetapaloja, mitä vaan ...

        Tuon itse tuunaamasi jälkeen et takuulla maksa jostain kälyisistä kaupan pitsoista lähemmäs vitosta ja pitserioissa et saa 5-6e mitään kunnon kamaa ja siinäkin puolet pohjalevyä ilman täytettä.

        on täysin syömäkelvottomia, hyi hel-vetti.
        Ei kauheen hääviä ole nämä grandiosatkaan, mutta muhkein perinteinen big one menettelee parhaiten.
        Lidlin pizzoja ei oikeasti syö kuin sellaiset, joilla ei koskaan ole ollut muuhun varaa eivätkä osaa myöskään itse tehdä pizzaa.
        Siis oikeasti - niitä EI - VOI syödä.


      • Tämä kommentti

        viimeistään todistaa, että vika on yksin ja ainoastaan maistajan/maistajien suussa. Ehkä se ennen pizzaa imetty kalja ja yrjö maistuu jo suussa niin voimakkaasti, ettette erottaneet oikeita makuja?

        "Nyt pizza oli hieman parempi ettei aivan niin pilaantunut ollut kuin aiemmin mutta syämäkelvoton," Siis haloo - ruoka joko ON pilaantunutta tai sitten EI ole. Tuollainen hiukan pilaantunut -ilmaisu ei ole järkevä eikä ainakaan uskottava.

        Pizzoissa on nyt hiukan erimakuista pepperonia kuin mihin olette tottuneet ja teidän kulinaristiset taitonne eivät riitä tätä havaitsemaan, joten mielikuvittelette.

        Muussa tapauksessa - mene pizzan kanssa takaisin kauppaan tai soita maahantuojalle ja saat vähintään rahat takaisin. Terveystarkastaja ei tee teiän pizzanäytteellä yhtään mitään. Mutta ettehän te halunneet sitä mihinkään toimittaakaan -oikeasti- koska tämä tarina ei ole edes totta. Jos olisi, niin aika tyhmä pitää olla, että suoli24 -palstalla kirjoittelee, mutta ei ymmärrä edes hinnanhyvitystä kaupasta hakea.

        No - kaikki tavallaan. En kuitenkaan usko teitä, joten loppupäätelmäni on: syyllinen.


      • Nuijamies
        Hyvät pizzat kirjoitti:

        Lidl:ssä on hyvät pizzat ja vain pari euroa kappale...siihen voi sitten lisätä oman maun mukaan mitä kukin lystää. Taattua tavaraa eikä tarvitse bonuskortteja vilkutella ja antaa kaupalle bonus-lainaa.

        No jaa. Ei ne Lidl:n pizzat mitään huipputasoa ole, mutta hintaansa nähden hyviä. Parempia niistä saa jos itse lisää hieman makua. Esimerkiksi Speciale paranee paljon jos siihen lisää hieman aurajuustoa.


      • Sulanut?

        Olisikohan syynä se että pitsa oli sulanut matkalla kaupasta kotiin pakastimeen ja siksi ennen päiväystä pilaantunut pakastimessakin? Itse olen sitä pitsaa syönyt ja oli ihan moitteeton.


      • 1+1
        Muovipizzaa kirjoitti:

        Minulla oli joskus pala kovaa muovia DR.Oetker pizzassa, meinasin lohkaista hampaani, sen jälkeen en ole DR.Oetkeriä ostanut

        Tiesitkö että Dr. Oetkerilla on natsitausta. Ko. porukka kuuluu salaseuraan yhä tänä päivänä. Sama on Audin historia jolla on natsitausta. Kaikki nuo ja moni muu liittyy salaseuraan.

        https://www.google.fi/#q=audi natsi


      • Kingkong
        jjjjjjjjlkj kirjoitti:

        Et viitsiny sinne kauppaan mennä avautumaan pizzoista? Olis meinaan ollu vähän parempi tapa hoitaa tätä juttua kun tänne avautua pilaantuneesta pizzasta ja rahatkin olisit varmaan saanut takasin.

        Kokeile vaikka DR. Oetker pizzoja seuraavaksi, mä en ola aikoihin syöyny mitää Grandiosan pizzoja.

        Tai ootteko ottaneet kontaktia itse firmaan, missä tuote on tehty? Eipä ne kaupan tädit ja sedät voi kaikista 20 000 myyntiartikkelistaan tietää, mikä ollut vialla..


      • kaljakuski
        kssksjsks kirjoitti:

        Anna hyvä ohje.Minäkin haluaisin ihan oikeeta kotona tehtyä pizzaa,mutten osaa tehdä hyvää ja tietysti ainoastaan suomalaisesta lihasta.

        Helppo homma kato netistä pizzanpohjan teko ohje . Ja lisää mieleisesi täytteet päälle. ( ei kestä kauan). Oman pizzan lisukkeet ovat kuin täytekakku ( kaikkea mahdollista mistä tykkään).Toiset tykkää pohjasta , toiset lisukkeista , makunsa ja halunsa kullakin. Itse tykkään ohuesta pohjasta ja runsaasta täytteistä. Esim. juusto,katkarapu,ananas,sienet,hillosipulit, tomaatti siivut, sinihomejuusto,oliivi,pepperoni , tai mitä oma makuhalu haluaa . ps. lihaksi valitse kotimainen sika , nauta tms. muista liha esikypseentää ennenkuin laitat sitä pizzaan tai (muuten varmistat , että liha ennättää kypsyä pizzan (mukana). Näillä (höysteillä pizzallekin ikävä tulee hintaa / uunipellillinen , mut ite syön sitä 5 vrk. Ja menee osa hukkaan. (tai ei). On muuten mun kohdalla niin täyttävä annos , että syön pizzapalan yhden kerran vrk. työpäivä on 10-16h.JAKSAA PAINAA. Joskus kaipaa leipää ja suolasta. Ps. Joka ei usko tervetuloa mun mukaan.


    • cxvhfdh

      "Nyt pizza oli hieman parempi ettei aivan niin pilaantunut ollut kuin aiemmin mutta syämäkelvoton, puolisokin totesi jo että pitäisi ilmoittaa asiasta terveystarkastajalle tai viedä laboratorioon tutkimuksiin mutta eipä se mitään auttaisi."

      Joo ja netissä itkeminen taas auttaa? Herätys pahvi!

      • paljon pimientaa

        Pepperonimakkara ei voi olla pilaantunutta. Se on niin hyvin ja vahvasti maustettua makkaraa, että säilyy kuukausikaupalla syömäkelpoisena lämpimissäkin maissa olematta pakastimessa.


      • hopsi
        paljon pimientaa kirjoitti:

        Pepperonimakkara ei voi olla pilaantunutta. Se on niin hyvin ja vahvasti maustettua makkaraa, että säilyy kuukausikaupalla syömäkelpoisena lämpimissäkin maissa olematta pakastimessa.

        Entä jos esim. valmistusprosessissa on tapahtunut virhe jossain välissä, tai joukkoon on mennyt jotain joka ei sinne kuulu? Ei pepperonikaan ole mikään ihmeruoka joka ei voi pilaantua jos olosuhteissa on jotain vikaa.


      • Ei oo
        hopsi kirjoitti:

        Entä jos esim. valmistusprosessissa on tapahtunut virhe jossain välissä, tai joukkoon on mennyt jotain joka ei sinne kuulu? Ei pepperonikaan ole mikään ihmeruoka joka ei voi pilaantua jos olosuhteissa on jotain vikaa.

        Hopsi, ei oo. Tässä tapauksessa ei ole.


      • kaljakuski
        paljon pimientaa kirjoitti:

        Pepperonimakkara ei voi olla pilaantunutta. Se on niin hyvin ja vahvasti maustettua makkaraa, että säilyy kuukausikaupalla syömäkelpoisena lämpimissäkin maissa olematta pakastimessa.

        Just ja joo . lämpimissä maissa kauppias pyyhkii aamulla makkarapötkyt liinalla , ettei myytävissä makkarapötkyissä olis limaa , hometta pinnalla tms. Se siitä laadusta.


    • looolll

      vittuako sä sitä tänne itket xD

    • voi vain nauraa

      Hah, einespitsojen syöjät ansaitsevatkin syödä p*skaa. Sitäpaitsi pepperoni/salami on jo lähtökohtaisesti mädäntynyttä lihaa.

      • roskaruokaa

        Nimenomaan, kannattaa etsiä vaikka netistä video, josta näkee mitkä kaikki oksettavat jämät sinne pepperonimakkaroihin ym. makkaroihin tungetaan. Voin vannoa, että niitä raaka-aineita ei söisi kukaan muussa muodossa. Mutta suola-rasva-jätemakkara tuntuu maistuvan. Nam, silmiä, peräsuolia ym. namia.


      • mikael4

        Kun puhutaan mädäntyneestä niin se on sinun aivosi eikä salami/pepperoni -makkara. Kun ostat OIKEAA salami/pepperoni -tuotteita niin lihapitoisuus on suuri ja säilyvyys hyvä. Tekotapa tekee niistä säilyviä tuotteita.
        Jos hankkisit faktat ensin ennekuin kirjoitat mädäntyneestä päästäsi täyttä paskaa.


      • Yummy
        roskaruokaa kirjoitti:

        Nimenomaan, kannattaa etsiä vaikka netistä video, josta näkee mitkä kaikki oksettavat jämät sinne pepperonimakkaroihin ym. makkaroihin tungetaan. Voin vannoa, että niitä raaka-aineita ei söisi kukaan muussa muodossa. Mutta suola-rasva-jätemakkara tuntuu maistuvan. Nam, silmiä, peräsuolia ym. namia.

        Nam nam :)
        Mitä ei nää, sitä ei ole olemassa.


    • ruikkua tuloo

      Itse sain Ristorante Mozarella pizzasta ripulin vime vklp:na. En suosittele.

      • Mozarella vklp

        Pitkäämpä kestää siun ruikku. Hae apua.


      • kotitohtorit jes

        Tai jostain muusta... Varsinainen tietäjä!


    • pilaantunutta täällä

      Mä ostin tänään grandiosa pepperoni pizzan ja oli kanssa pilaantunut. maistui härsiintyneelle ja pepperoni haisi oikeiun pilaantuneelle. päiväys oli 31.10.2014

      • lanttumaakari

        Mitä tuosta suotta palstalla ruikutat. Tee valitus Italiaan. Sinnehän se Elintarvikevirasto, joka tarkastaa vientiin menevät ruokaraaka-aineet, EU:n toimesta sijoitettiin.


      • Kuluttaja,
        lanttumaakari kirjoitti:

        Mitä tuosta suotta palstalla ruikutat. Tee valitus Italiaan. Sinnehän se Elintarvikevirasto, joka tarkastaa vientiin menevät ruokaraaka-aineet, EU:n toimesta sijoitettiin.

        Olen seurannut lanttumaakari sinun uikutustasi,ja eri nikeilläsi ja alan jo epäillä että tienaat tällä pepperoniptzalla,miksi muutoin asiasta iniset.Suomessa on maailmankallein ruoka,ja kuluttajilla on oikeus vaatia että se ei ole edes pilaantunutta.Suomalaisille myytävän ruoan laatu nyt onkin eri juttu,eipä ole kehumista,kun vertaa vaikka 70-80 luvun elintarvikkeisiin suomessa.


    • paskaa paketissa

      Yritysten tehtävä on voiton maksimointi. Suomalaisten einesfirmojen ainut tehtävä on syöttää kuluttajille p*skaa ja maksimoida oma voitto. Vai luuletteko, että niiden firmojen johtajat ikinä koskisivat pitkällä tikullaankaan oman puljunsa ruokiin??

      • maksimointi

        On se vaan kamalaa kun ihmisille pakolla myödään valmisruokaa, iha itkettää.
        Jaksamista sulle.


    • normaali_käytäntö

      Kai sä sentään reklamoit valmistajalle (sen edustajalle)? Itse olen sen muutaman kerran tehnyt ja huomannut, että ruokatalot ottavat todella vakavasti laatupoikkeamat, ja palkitsevat aiheellisen palautteen reiluilla hyvityksillä.

    • Hih Hih Hih

      Helpottiko yhtään?

    • roskaruokaa

      Roskaruoka on roskaruokaa. Tiedätkö miten pepperoni valmistetaan?

      Mikä tahansa elintarvike voi pilaantua helposti jos katkeamaton kylmäketju ei toimi ja jossain matkalla omavalvontaa laiminlyödään. Kaikki vialliset ruoat ja tavarat kannattaa reklamoida ja lähettää valmistajalle valmistajan postikuluilla.

    • asdasdasdasd

      Mitä jos vaikka ilmoittaisit valmistajalle.

      Joskus valmisruokaerässä voi olla jokin virhe, joka johtuu tuotteen valmistajasta, kylmäketjun katkeamisesta, kaupan mokasta tai vaikka jonkin ainesosan toimittajan puuttellisista säilytystiloista. Jos tulet tänne nettiin ulisemaan, niin et hyödy asiasta mitenkään. Jos sen sijaan ilmoitat asiasta tuotteen valmistajalle, niin he voivat

      a) hyvittää tuotteen sinulle ja
      b) selvittää, onko pizzaerä tosiaan syömäkelvoton ja vetää sen pois markkinoilta tarvittaessa.

      • 13 + 19

        Valmisruoka on aina syömäkelvotonta. Osta jauhoja ja täytteet niin voit tehdä omat pizzat. Netistä löytynee ohjeet.


      • Ei onnistu
        13 + 19 kirjoitti:

        Valmisruoka on aina syömäkelvotonta. Osta jauhoja ja täytteet niin voit tehdä omat pizzat. Netistä löytynee ohjeet.

        Nettiohjeiden jälkeen se valmisruoka on takuulla syömäkelvotonta!


    • Kolokiko

      Ihan sama mitä akoille neuvot. Aina samat virheet ja sit jälkeenpäin vali vali ja voi voi,, ei olis pitäny jne..!! Mitään mikä tulee välimeren maista, ei pidä laittaa sisäänsä!! Sama pätee niin miehiin kuin ruokaankin. Uskokaa jo naiset tämä viimeinkin. Pakkoko sinne sisäänsä on tunkea niitä pilaantuneita ja sairauksia sisältäviä "välimeren herkkuja". Kalua ja ruokaa saa suomesta ihan kotimaisista raaka-aineista . Syökee etanoita perskele raakana vaikka ..

      • ...

        Mistä tiedät, että avaaja on nainen? Minusta tuntuu että hän on mies, koska naiset leipovat pizzansa itse....paitsi ne ihan kaikkein laiskimmat.


      • Pöresereekä
        ... kirjoitti:

        Mistä tiedät, että avaaja on nainen? Minusta tuntuu että hän on mies, koska naiset leipovat pizzansa itse....paitsi ne ihan kaikkein laiskimmat.

        Totta kai tiedän. Pimppa haisee tänne asti:) Pilaantuneelle välimeren herkulle. kissakalalle.


    • ufo75

      Tykkään pizzasta.

    • mantali

      Ensimmäisenä minulle tuli mieleen että onkä aloittaa ennen maistanut pepperoonia? Sehän on erimakuista kuin salami tai metukka, itse en sen mausta tykkää.

    • vararavinto

      Miksi syöt pizzaa,vältä koko roskaruokaa,pääset vähemmällä.

      • Kovasti olen kiinnostunut siitä, mikä tekee pizzasta roskaruokaa? Ja jos vielä esität hyvän vaihtoehdon sille. Ja mielellään normaaliruokaa, ei rajoitteista.


      • Valmispizza=roskaa
        LaardiBee kirjoitti:

        Kovasti olen kiinnostunut siitä, mikä tekee pizzasta roskaruokaa? Ja jos vielä esität hyvän vaihtoehdon sille. Ja mielellään normaaliruokaa, ei rajoitteista.

        Varsinkin valmispizzat = pullaa ja vähän täytteen tapaista päällä. Eli valmiskamat ovat nimenomaan sitä roskaruokaa valmistajasta riippumatta. Itse tehden saa jopa ihan ravinnoksi kelpaavaa.

        Ja tiedän, se "aito italialainen" ei juuri sisällä täytettä vaan sen pullan osuus on melko suuri vaikkakin ohuen pohjan ansiosta pienempi kuin saarioisten pulla"pizzassa".

        Sitä oikeasti ravinnoksi kelpaavaa pizzaa eivät kaikki pizzaksi hyväksy, liian vähän pohjaa ja liikaa täytettä (eli sen oikean ravinnon osuus liian suuri suhteessa siihen pullaroskaan).


    • cjfjfjghxhfjdy

      Kannattais asiasta ilmottaa eteenpäin, luuletko että asiat muuttuu sillä että täällä voivotat pilaantunutta tuotetta. Olen varma että valmistaja on kiinnostunut tietää jos tavara on pilaantunutta.

    • Teen itse pizzani

      Tämä nyt kuulostaa niin haetulta koko aloitus. Ei ollut kenelläkään mielenkiintoa jatkaa keskustelua ilmeisesti niin näin siinä kävi.....
      Oikeasti, jokainen sen tietää että jos joku ruoka on pilaantunut, palauttaa sen takaisin sinne mistä on ostanutkin. Sitä ei tarvitse täällä sivuilla kenellekään kertoa. Tarkoitus taisi ollakin saada firman maine alas?!

      • mikä osoite

        Aivan. Halutaan haukkua tietty yritys. Ei tulla ajatelleeksi, että sieltä yrityksestä tuote on kuljetettu kauppaan (säilyikö kylmäketju) ja siellä kaupassa se on laitettu hyllylle (oliko hyllytys riittävän nopea, vai ehtikö tuote sulaa välillä) ja sitten se on omin kätösin kiikutettu kotiin ja saattoi unohtua liian pitkäksi aikaa kuumaan autoon, kun haettiin välillä apteekista lääkkeet...
        Mutta joo, palauttamalla ostopaikkaan saa yleensä vastaavan tuotteen itselleen ja kauppa selvittää, mikä meni vikaan. Ei ole kenenkään etu myydä pilaantunutta tavaraa. Jos koko kylmäketju olisi toiminut, niin ongelmaa ei olisi ollut.


    • popsi popsi parsaa

      Juu eikä pelkkä pitza itse ostin lauantaina parsaa ja sunnuntaina kukinto haisi kun raato

    • heipis

      Kylle se voi pilata jos ollut pepperooni homo anaali... sit maistu pitsa kakki

    • Pizzavaari

      Parhaat pitsat saa tekemällä itse.

      • syyvvään ihtetehtyä

        NÄÄIJJON TOTTUUSS. ITTE TEHJYT ON AENA PARRAAT PIZZAAT: HIRVJEEN HYVIJÄ OVATTEN VIELJÄ: TOJELLAKIN:


      • mammarosso

        Ei, parhaat pizzat saat Italiasta pienen perheyrityksen tekemänä, jossa taikinan juuri on vuosikymmeniä vanha, sukupolvelta toiselle siirtynyt =)


      • kaljakuski
        mammarosso kirjoitti:

        Ei, parhaat pizzat saat Italiasta pienen perheyrityksen tekemänä, jossa taikinan juuri on vuosikymmeniä vanha, sukupolvelta toiselle siirtynyt =)

        Mut eikö se ollu SUOMALAINEN kokki tai joku muu sellanen, joka voitti MM. kisat pizzan teossa. Ei täst kauuaa oo. ??????.


    • mimmi maalta

      Sitä vois vaikkapa kokeilla ihan itekin valmistaa tuota pizzaa,ei tarviis pelätä jotta sairastuu kun tietää mitä aineita se pitää sisällään ja onko ne ns. ylivuoteisia. Minulla on tällä hetkellä pakkasessa odottamassa sopivaa hetkeä tonnikala- ja jauhelihapizzat.Sieltä sitä saa sitten kun mieli tekee eikä tarvii sen takia jonnekin markettiin lähteä.

    • kuka ostaa

      pakastepizzan ja vielä valittaa sen laadusta? kohtuutonta ja hävytöntä... tiesit ostavasi roskaa

    • tietäjä

      Rakenteensa ja valmistustapansa vuoksi pepperoni ei voi pilaantua. Tämä on estetty fysiikan lakien avulla.

    • mintturi701

      Otapa yhteyttä pizzan maahantuojaan kukasenytonkaan ja valita! Kun tällä sivulla valittaa, on korvauksia turha kaivata.

    • Pjitzaa

      Lähestulkoon kaikki pakaste pitsat on melkoisia tuotoksia. En ole maistanut vielä yhtään täysin puhtaat paperit saanutta. Pari tuotosta menettelee. Muista on nautinto suhteellisen kaukana.

    • kesä ja ruoka

      Tuon saman mokan tekee myös yksityiset taloudet. Isoäidillä oli vanhimpia mausteita kaapissa -70 ja 80 -luvulta jota käyttää yhä. Oli kuuleman mukaan ostanut jostain tarjouksesta ison määrä kun sai halvalla. Erikoista tuossa hommassa on että Isoäiti kun itse ei ole sairastunut, ruoka on syömäkelpoista. Nähtävästi isoäidille on tullut jonkinlainen vastustuskyky kun elimistö sietää pilaantunutta maustetta, ruokaa, maitoja, ja muuta. Isoäiti sanoo ettei ruuassa ei ole mitään vikaa. isoäiti ja pitää vieraita töykeitä ja epäkohteliasta jos ei ota sitä mitä kahvi- ´ja ruokapöydässä tarjotaan. Tämä on toistunut niin monta kertaa ja tämä ongelma saa voimaan pahoin kaikki paitsi isoäidin. Isoäiti juo pilaantunutta maitoa ja piimää sekä muita tuotteita. Hän ei suostu heittämään "käyttökelpoisia mausteita" pois. Uusiin mausteisiin ei ole tarvetta kun on entisiäkin jotka ovat -70 ja 80-luvulta.

      Sukulaisia on sairastunut pien aina Isoäidillä käynnin jälkeen. Tästä on tullut niin paha ongelma että välirikkoja on tullut kun isoäitiä on yritetty saada ymmärtämään ongelma. Hänelle on kerrottu että tuore ruoka ei ole enää tuoretta ruokaa jos siinä käytetään vanhentunutta mausteita. Hän pitää hänen mausteiden tutkimista vakoiluna, ilkeilynä eikä auttamisena. Isoäiti ei näe -70 ja 80 -luvulta peräisin olevia mausteita syynä sukulaisten ja ystävien sairastumiseen. Vieraat ovat heikkoja isoäiti toteaa.

      Mieleenikään ei tulisi tarjota mitään pilaantunutta edes koiralle. Sen enempää teollisuudessa tai kotitalouksissa ei ymmärretä että puhtaista raaka-aineista, (tuore ruoka) saadaan pilattua vanhentuneilla mausteilla. Uskottavuus menee ruuan tekijältä jos ei tajua tuon vertaa tarkistaa aina maustetta laittaessa sen viimeinen käyttöpäivä. Viimeisin sairastuminen oli minulle liikaa. Meitä oli muitakin jotka sairastuttiin isoäidin ruuista. Tuo on joillekin toistunut kahdesti, jopa kolmesti. Kun vanha ihminen sairastuu dementiaan, siihen kuuluu nuukuus, asioista kiisteleminen, väittely, asioiden piilottaminen, vähättely, ihmisten väheksyminen, valehtelu, tekosyyt jne.. joka on ahdistavaa sukulaisten mielestä. Miten sellaista ihmistä voi auttaa joka ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää asioita ja asioiden vakavuutta millään asteella.

      Miten sanoa kylässä ei kiitos rakastamalleen ihmiselle joka haluaa tarjota pilaantunutta ruokaa minulle ja vieraille?

    • gustavo_1987

      hym, no sitä kannattaa kysyä, siltä pizzan valmistajalta itseltää,että onko hänelle käynyt, esim jokin, virhe, miksi näin pääsi käymään, vaikkapa. esimerkiksi näin....

    • Syökö.

      Joku vielä pitsoja? Itse en moista lettua viitsisi syödä, joku taso pitää olla ruoallakin.

    • haahahahahaha

      VOE LÄTTY KUN ON TYHMIÄ KOMMENTTEJA UUSAVUTTOMILTA ÄIDIN PIKKU MUSSUKOILTA.

    • Yökkäilyt

      Kylmäketju on katkennut jossakin vaiheessa.
      Minä olen aina epäluuloinen noiden valmispitsojen kanssa, Sama muidenkin eineksien.
      Mistä sitä tietää, mitä niihin on lykätty.

    • tal auuuuu

      Intissä oli ennen turvallinen lause näkkileipälaatikossa. Sopisi varmaan tähänkin päivään.
      VANGEILLE JA VARUSMIEHILLE.
      Myy toi "slougan" sinne p.... valmistajalle.

    • gfrgfe4gfe234

      Siwassa oli maitorahka homeessa. Kaikki on mahdollista, mutta ne tuotteet voi paluttaa ja hakea hyvitystä. Niitä silloin saakin.

    • tavallista.

      Pizza on voinut olla pilaantunutta jo tehtaalla, ovat voineet valmistaa sen pilaantuneista tuotteista, joten pilaantuminen ei välttämättä johdu kylmäketjun katkeamisesta. Olen monesti ostanut pilaantuneen pakastepizzan. Enää en osta niitä.
      Monet muutkin ruuat ja ruoka-aineet ovat pilaantuneita jo kaupassa, olen huomannut että se on aika yleistä. Esimerkiksi maitotuotteet ovat likaisia ja pilaantuvat todella nopeasti jo samana päivänä. Maitotuotteet eivät nykyään säily edes seuraavaan päivään vaikka päiväystä olisi jäljellä pitkäänkin. Leivät on myös usein homeisia.

      • Ei pilalla

        Mistä lienee ruokanne ostatte, jos oikein yleiseksi ilmiöksi väität? Ei ole itelle osunut vissiin ikinä kaupasta pilaantunutta tuotetta. Kerran löysin kaupan hyllystä leikkelepakkauksen, joka oli rikki ja tuote sisällä epämääräisen värinen. Kiikutin paketin myyjälle ja se poistettiin välittömästi myynnistä. Itelle otin hyllystä sitten ehjän paketin. Olen käynyt monen kokoisissa ja merkkisissä kaupoissa ympäri Suomea.

        Maitotuotteetkin ovat säilyneet hyvinä vielä päiviä parasta ennen käyttöpäivän jälkeen. Kerran käytin ruokakermaa, jonka päiväys oli mennyt pari kuukautta sitten umpeen. Hyvää oli. Joku aika sitten löysin pakkasesta juurikin Grandiosan pepperonipizan, jonka päiväys oli mennyt puoli vuotta sitten umpeen. Ei ollut pilalla sekään. Leivät on homehtuneet vasta ihan omaa hölmöyttä.

        Paljonko sitten on vaikutusta sillä, että kuluttajat ovat nykyään "tietoisia" yhdestä jos toisesta asiasta, kuten nyt vaikka lisäaineista. Tämä ilmiö on pakottanut valmistajat muuttamaan reseptejä. Sitten valitetaan siitä, että reseptit on muuttuneet, eikä tuote ole enää kuten ennen.


    • mikropizza

      Miesystäväni oli ostanut atrian tai saarioisten pinaattilettuja joissa oli vielä päivämäärää jääljellä ja avaamaton pakkaus, säilytetty jääkaapissa niinkuin kuuluukin. NO kun hän sitten meinasi syödä näitä lettuja niin olivat mokomat menneet jo homeeseen. Soitto firmalle ja valitukset sinne, sai lahjakortti kyseisen yrityksen tuotteisiin.

      Mutta otappa yhteys sekä kauppaan että yritykselle jos kerta pilaantunutta ruokaa myyvät! Ei auta netissä valittaa, ei ne näitä lue..

      • lukee

        Lukee ne.


    • Spaget

      Yks yleinen(yleisin itseasiassa) tuollaisessa tapauksessa on tämä kylmäketjun katkeaminen.
      Eli tuote on ollut jossain vaiheessa matkaa tehtaalta kuluttajan ruokapöytään liian lämpimässä liian kauan aikaa, jolloin ruoka voi pilaantua ennen viimeinen käyttöpäivä-merkinnän ajankohtaa.
      Onko sitten virhe käynyt jo tehtaalla, kaupassa vai onko kuluttaja sitten viipynyt liiaksi kotimatkallaan. Sitä tiedä sitten varmaksi, missä vaiheessa ko pilaantuminen on saanut alkunsa.
      Kesäisin tietenkin riski isompi kuin talvella ja tietenkin joku tuote pilaantuu herkemmin kuin toinen.
      Pakastettua tuotetta ei auta päästää sulamaan, eikä sulamisen jälkeen sitä passaa pakastaa uudelleen. Säilytyslämpötilat ovat kyllä merkitty aina tuotteen pakkaukseen.
      Tiedän näistä asioista hyvinkin tarkkaan, koska olen elintarvikealalla töissä, ollut jo toistakymmentä vuotta.

    • Isolahti2

      Voihan olla että se pitsa ei ole ollut kylmässä aivan koko aikaa. Itsekin ihailen välistä näitä valmisruoka-hemmoja, jotka kävelee pakastepitsa kainalossa kassalle. Kassajonossa ei sitten jaksetakkaan olla ja viedään se kainalossa lämmennyt takaisin pakasteeseen, tai mikä parasta jätetään ihan vaan siihen kassalle.

      Nämäkin päätyvät uudelleen myyntiin, en usko että kauppias niitä roskiinkaan heittää jos pakkaus on vielä myyntikuntoinen.

      Löysin jopa kerran paikallisen hypermarketin alusvaateosastolta pakatepitsan. Siitä oli aika pitä matka sinne einesosastolle mutta ei kassalle.

      • eltaantunut

        Yleensä pakaste-pitsan kotelosta ja muovipakkauksesta näkee jos tuote on ollut liian kauan lämpimässä ja pakastettu uudelleen - joku kulma pahvipakkauksesta on vettynyt tai muovin sisällä on hileitä.

        Tosin aina tämäkään ei aina ole välttämätöntä tuotteen ollessa pilaantunut jo tehtaalta lähtiessään - ainoan kerran kun ostin Apetit-pizzan se oli päällisin puolin kunnossa, paketista otettaessa se ei haissut tai näyttänyt mitenkään pilaantuneelta, mutta kun se lämpeni uunissa niin kämppään levisi todella inhottava haju - ilmeisesti käytetty juusto oli pilaantunutta - se ei edes sulanut vaan lähinnä kuivui pitsan pinnalle.

        Jäi syömättä.

        Noin yleensä - Dr.Oetkerin pitsat ovat kokemukseni mukaan parhaita niin laadultaan kuin maultaan sen harvan kerran kun niitä syö - joskus eivät edes kaipaa tuunausta eli lisämausteita ja - juustoa.


    • Hyi nuita.

      No eihän ne ole edes hyvän makuisia muutenkaan ja maksaa älyttömästi.
      Pohja on ihan surkea.

      • pitsaa

      • Hyi nuita.

      • Hyi nuita. kirjoitti:

        Mutta nuo Rantioosan pitsat ei ole hyviä, parempiakin saa ja puolet halvemmalla.
        nuo on huonoimpia maistamiani pitsoja, pohja varsinkin.

        Sattuuhan sitä. Valmisruuassa on aina omat ongelmansa. Itse aikoinaan viljelijänä tiedän; mitä kaikkea meille syötetään.

        Pidän todella paljon pizzasta, varsinkin jos teen sen itse.

        Todella ohut pohja ja siihen valmis arrabiata - kastike....


      • paras pizza ohje ikinä
        MarcusAntonius kirjoitti:

        Sattuuhan sitä. Valmisruuassa on aina omat ongelmansa. Itse aikoinaan viljelijänä tiedän; mitä kaikkea meille syötetään.

        Pidän todella paljon pizzasta, varsinkin jos teen sen itse.

        Todella ohut pohja ja siihen valmis arrabiata - kastike....

        Osta kaupasta paketti tortilla lättyjä ja säilyketomaattia, jauhelihaaa ja juustoraastetta.

        ohjeet menee näin:
        käristä jauheliha kunnolla, ota tortilla lätty ja sivele siihen tomaattia. Laita sitten hieman jauhelihaa ja lopuksi juustot sekä runsaasti valkosipulia. Laita uuni 200 asteelle ja lämmitä kuumaksi.

        Bon Apetit!


      • Morsien
        paras pizza ohje ikinä kirjoitti:

        Osta kaupasta paketti tortilla lättyjä ja säilyketomaattia, jauhelihaaa ja juustoraastetta.

        ohjeet menee näin:
        käristä jauheliha kunnolla, ota tortilla lätty ja sivele siihen tomaattia. Laita sitten hieman jauhelihaa ja lopuksi juustot sekä runsaasti valkosipulia. Laita uuni 200 asteelle ja lämmitä kuumaksi.

        Bon Apetit!

        Siihen muuten käy tacoihin tarkotetut salsatkin kastikkeeksi. Itse paistan 175 asteessa.


    • no, tarkastellaan

      Mielestäni aloitus viittaa siihen, että tuote on jotenkin kylmäketjun uhri.
      Jos joku tuoteen erä on pilalla, se varmasti tulee esiin ja on muissakin vastaavissa esissä.

      Sitä ei tiedä todella, että missä on tapahtunut virhe.

      Onko joku ottanut "kärssyynsä" puoleksi päiväksi tuotteen ja hiettänyt takaisin pakasteeseen, tai mitä?

      Eli yhdestä virheestä ei osaa ottaa edes näin kuluttajana kantaa, hyvän ja huonon välillä.

      Tuossa kun jälkipolvea opettaa ruuan käsittelyä, se tarkoittaa sitä, että otetaan kotoa mukaan kylmälaukku, patruunat ja tuote hoidetaan kylmäketjun mukaisesti myös kotiin asti ja jos se vähäänkään on vaikka autossa "kesähelteellä", se laitetaan sitten evääksi, eikä heitetä pakkaseen.

      tai vastaavaa. Käydään ensin vaatekaupassa ja sitten kodin lähellä lähikaupassa ja kipin kapin kotiin. Jauhelihat ja muut. Ne on helposti pilaantuvaa.

      Mutta, on kaupoissakin kylmälaittein käytössä vikaisuutta. Se ei ole valmistajan vika, vaan kylmäketjun vika. Laitetaan tuotteita kylmälaitteitten ritilöille [tarjoustuotteet] päiväysmyytävät. Nyt se kylmälaitteen joka on esim. maitohylly, niin kylmäverho avautuu. Kylmälaitteen yläosasta puhalletaan kylmää ja hyllyn edestä siitä ritilästä se imetään takaisin. Se luo verhon sinne kylmätilaan.
      Nyt kun vikaisesti laitetaan purkkia ja purnukkaa ritilälle, se verho avautuu ja tila lämpiää sieltä, mistä sen ei pidäisi.
      Tästä olen vääntänyt kättä liikkeitten kanssa. He tietävät, mutta silti työntekijät tekevät väärin laitteiden käytössä.
      Myös olen infonnut valmistajia, Valiota ym. Mutta, ei se kolahda siellä.
      Kunhan tuote on hyllyssä, myyjää ei uskalleta tormuuttaa.
      Mutta me kuluttajat, olkaamme vahtikoiria.
      Sanokaa heti, jos näitä hyllyjen ritilätäyttäjiä on, että se on väärin.Kylmäkerju katekaakin siihen lähikaupan myyjään.

      • virhettä sanoissani.

        sori kirjoitusvirheet. "kärryynsä, heittänyt, kylmäketju, katkeaakin".

        mänöö senat sakasin.

        Mutta se asia, kylmälaitteiden käyttö ja täyttö.

        Pakastealtaat ei liian täyteen ja mittarit.

        Kylmäkaappi hyllyköt, avonaiset. Toimii kylmäverhon avulla. Yläreunasta puhalletaan kylmää ja alareunasta, sen etuosasta, ritilän kautta se imuroidaan takaisin ja tuo sen verhon myymälätilan ja laitteen sisätilan väliin. tuotteet pysyvät näin kylminä, jos verho on esteetön.

        Laitteitten hoito ei toimi täytön suhteen ellei kuluttaja nämä itse siitä aina muistuta ja saa sitten hieman hankaleen asiakkaan nimen.
        Mutta, vika ei ole asiakkaassa, vaan siinä myyjässä, joka työnsä tekee huonosti.


    • Kokkikomia

      Sen siitä saa kun tukkii lärviinsä noita ruokateollisuuden helmiä. Opettele tekemään itse omat ruokasi, niin ei tarvitse valittaa.

      • Älkää jaksako...

        Olen sanonut tämän niiiiiiiiiiiiiiin monta kertaa ennenkin....

        Jostain raaka-aineista se "omakin ruoka" tehdään, ja nekin voivat olla ihan yhtälailla pilalla tai sisältää vierasesineitä. Vaikka kasvattaisin itse salaattini omassa penkissä, niin siitäkin saattaa livahtaa etana tai linnunkakkaa keittiön puolelle.

        Ruoka EI kasva missään steriilissä laboratoriossa. Se tulee luonnosta. Myös ne lähiluomugourmetpihvit. Kenelle voin valittaa, jos ongin järvestä matoisen kalan? Kenelle voin valittaa, jos nostan omasta maastani mädän perunan?

        Siinä on nykyihmisellä tekemistä, kun kerrostalossa kasvattaa itse pihvikarjansa, pitää kalaviljelmää, kasvattaa parvekkeella perunoita ja riisiä, tai kirnuaa itse voinsa. Maitoa nyt toki saa helposti, kun käy lypsämässä sen lehmän sieltä parvekkeelta.

        Ei nuo maailman parhaat huippukokitkaan puristele itse oliiviöljyjään. Niin vaan nekin joutuu käyttämään prosessoituja tuotteita.

        Tämä nyt ihan näin ihmisenä, joka kokkaa itse omat ruokansa.


    • sulanut?

      Olisikohan syynä se että pitsa oli sulanut matkalla kaupasta kotiin pakastimeen ja siksi ennen päiväystä pilaantunut pakastimessakin? Itse olen sitä pitsaa syönyt ja oli ihan moitteeton.

    • AINO HELENA

      osta kotimaista APETIT PIZZAA seuraavalla kerralla.
      On parempaa, kuin nuo ulkomaiset roskat.
      Minä ostan meille aina kotimaista APETITIA! Niitä on eri makuja, ja ne tehdään täällä Länsi-Suomen SÄKYLÄSSÄ. Pidät samalla kotimaan työllisyyttä yllä!

      • 13+8

        Oletko siellä töissä? Apetit on paskaa. Ostakaa meidän pitsoja tai olen kohta työtön.


    • fmkgj,

      Roiskeläppä ei petä koskaan :)

    • halvinta jätekuraa

      Onko varma että se pepperoni ei ole vain yksinkertaisesti P A S K A N makuista?

    • LAALAALASTENPITSALEE

      EI MUUTAKU KEEMIIN PITSALLEE LAALAA LASTENPITSALLEEE! OOEEOOEEOO OOE OOE OO!!!!!

      • Vitun häiriintynyIpana

        Pyyhi pyllys Grandiosaan, niin maistuu kohtalaisen hyvälle


      • grandiosa1
        Vitun häiriintynyIpana kirjoitti:

        Pyyhi pyllys Grandiosaan, niin maistuu kohtalaisen hyvälle

        mmmm


    • 18+6
      • YÄK!

        Vai että oikein pitsoja, Saarioinen ei ole ikinä tehnyt muuta kuin roiskeläppiä. Nyt kauppojen hyllyllä notkuu neljän euron "pronto"-nimisiä roiskeläppiä ja on kyllä sellaista kuraa että huhhuh....


      • 12+7
        YÄK! kirjoitti:

        Vai että oikein pitsoja, Saarioinen ei ole ikinä tehnyt muuta kuin roiskeläppiä. Nyt kauppojen hyllyllä notkuu neljän euron "pronto"-nimisiä roiskeläppiä ja on kyllä sellaista kuraa että huhhuh....

        Osta tuo herkkupitsa ei ole valmiiksi paistettu, ei ole pakaste ja ei ole roiskeläppä.

        Hakkaa näiden karvakäsien pitämien pitsapaikkojen pitsat 6 - 0


    • grandiosa oy

      isäs oli pilalla ku sua teki

      • hymiö

        hahhhahh olet hauska


    • Telaketjuankka

      vitun hintit.

    • SyöpänenTerveys

      itelle alkoi vasta ikää käymään niin että nielu ja hengistys vaikea superiore pitsan kanssa ja aloin miettii miten on mahollista jos ennen hyvin menny alas ja ny hiljattain alkanu kipeetäkin käymään, toiset tuotteet olivat italian pata mitä saa lidl:istä ja pirkan vaahterasiirappi että allergia testiin kait "pitäis" mennä mut ei oikeen jaksa eikä kykene :D näin siis elämä aikuisena hyvä vanhemmat ei oo valittamassa terveydestä :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe