On se uskomatonta miten venäläiset riehaantuvat:
http://yle.fi/uutiset/venajan_varapaaministeri_euroviisuista_euroopan_tulevaisuus__parrakas_tytto/7233413
Conchita Wurst on selvä vastine Lordille: ulkoinen olemus korvaa kaiken sen mikä musiikista puuttuu.
Euroopan rappio
19
130
Vastaukset
- Ihan totta!
"– Viisikymmentä vuotta sitten Neuvostoliiton armeija miehitti Itävallan. Teimme virheen, kun vapautimme sen. Meidän olisi pitänyt jäädä sinne, Žirinovski jatkoi."
On se kamala kun ihmiset saavat ihan itse päättää asioistaan. Euroopan kansalaisille pitää antaa, mikä kansan on.
Kansa sai mitä tilasi, joten se siitä. Tätä samaa pitää saada kohta lisää.
Tuhkasta ei kuitenkaan synny terveitä homoja, ei edes silloin kuin heitä ei voida pysäyttää.SAMIA. Ja eihän heteroksiaan tulla sen johdosta, että ollaan terveitä.
Euroopan "rappio" ei taida olla tässä. Rappio näkyisi siinä, että kaikki jätetään heitteille, ja oltaisiin mistään piittaamatta.- Jos et viihdy
Mikset jo muuta sinne Venäjälle paratiisiisi? Hopihopi!
Sami, ihan mielenkiinnosta: Sinun harhamielikuvitusmaailmassa, kuka voitti Euroviisut ja millä biisillä?
"Euroopan kansalaisille pitää antaa, mikä kansan on.
Kansa sai mitä tilasi, joten se siitä. Tätä samaa pitää saada kohta lisää. "
Sinä jaksat aina vouhkata tasa-arvoa vastaan biologian perusteella, mutta nyt se biologia onkin sitten huono asia, kun se ei sovi sinun ahtaaseen maailmankuvaasi. Et sinä silmiä sulkemalla biologiaa muuksi muuta.- Kyllästynyt
Joo kyllä on taas rappio ja tuhkaa ja kauheata kun mies, joka näytti Jeesukselta, lauloi laulun mekko päällä. Siihen kaatuu Eurooppa ja kaikki. Ei kaadu siihen itsekkyyteen ja ahneuteen, joka ajaa miljoonat kuolemaan nälkään ja sairauksiin samalla, kun toiset vain haalivat lisää omaisuutta ja turhuutta. Ei tietnekään. Lauluun kaatuu se.
Jotenkin surulliseksi tulee katsoessa taas tätä vouhkaamista. Hassua kuinka sami-a ei tunnu tiedostavan ollenkaan että miehet ovat naisia esittäneet kautta historian ja alunperinhän teatterinäyttämölle ei ollut naisilla mitään asiaa. Samoin ei ole parran omaavissa naisissa myöskään mitään uutta.
Samin reaktioaika oli siis tällä kertaa 27 minuuttia.
- M@k3
Ensin ne tulivat hakemaan sosialistit, ja en puhunut mitään koska en ollut sosialisti.
Sitten ne tulivat hakemaan ammattiyhdistysihmiset, ja en puhunut mitään koska en ollut ammattiyhdistyksessä.
Sitten ne tulivat hakemaan juutalaiset, ja en puhunut mitään koska en ollut juutalainen.
Sitten ne tulivat hakemaan minut, ja silloin ei enää ollut ketään joka olisi puhunut puolestani.”
-Martin Niemöller - mikä namu
Musta euroviisuvoittaja on tosi hyvän näköinen ;)
- ateiist
Itse pidän vain oikeista naisista mutta kullekin sallittakoon oma makunsa. :)
- he he
ateiist kirjoitti:
Itse pidän vain oikeista naisista mutta kullekin sallittakoon oma makunsa. :)
Mistä vedit päätelmän siitä, että hän on hyvännäköinen nainen??
- heko heko
he he kirjoitti:
Mistä itse päättelit että hän on hyvännäköinen mies ??
- ateiist
he he kirjoitti:
?? Väärään osoitteeseen taisit vastata.
Parrakas mieshän se laulaja selvästi on. On vaan meikkiä naamassa, ja muuten vaan tyttömäinen olemus kuin sillä Rovaniemen laulajapojalla.
Pohjimmiltaan hyvin tavallinen drag-artisti, eikä sinänsä eroa mitenkään esim. vuoden 2007 ukrainan edustajasta. Monien on vain helpompi hyväksyä miehen esiintyminen naispersoonana kun se tapahtuu enemmän huumoripohjalta ja tietysti naispersoona jolla on parta herättää sinänsä yhtä paljon hämmennystä kuin oikeakin nainen jolla on parta.
- 1+2
Putin ei taida muistaa ketkä edustivat Venäjää Euroviisuissa vuonna 2003.
http://www.youtube.com/watch?v=sZV9A_gJzQI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6232606Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182056Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232040JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671554
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641498- 1261262
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191044Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988