40v mies haluaisi salaista seksi seuraa Äänekoskelta.
seksi seuraa äänekoskelta
12
2736
Vastaukset
- Enpä anna, en
Sori, juna meni just.
Kukaan ei halua salaista, kun reilua salaamatontakin on tarjolla. Siis meille naisille. Teille miehille ei. (siis, jos pelkkään seksiin tyytyisimme)
Me naiset emme etsi, kuin järkevää ja raitista, vapaata miestä, ja sitä taasen ei meille ole tarjolla. No, sitten tyydymme kaalimato tuotteisiin, sillä hyvä käteenveto on parempi kuin huono pano - jota sinä mies tarjoat.- .....
Olipa oudon aggressiivinen vastaus. Taidat vihata miehiä ja etenkin heidän seksuaalisuuttaan.
- 11+1
mihin se seksi seuraa?
- Anonyymi
Olen 45v mies Äänekoskelta. Olen noin 170cm 100kg.Asun yksin rivitalo kaksiossa. Etsin Naisseuraa Äänekosken Seudun alueelta.
- Anonyymi
Tänne vaan kaikki Äänekoskelta panoseuraa vailla olevat! Teitä näköjään riittää 🤣
- Anonyymi
Suvi tartuttaa tauteja, seksitreffit palstalla ilmoittaa . Hirveät roikko tissit ja läski. Kaveri sai siltä taudin .
- Anonyymi
onko muuten hyvä tyttö
Kokoajanhan sitä siellä on ollut, mutta sen verran salaista vaan on ollut, ettet oo vaan huomannut. 🤣
- Anonyymi
Minä olin ÄÄnekoskella joskus 30 vuotta sitten, asuin lyhyen aikaa erään tyttökaverin luona siellä,...
- Anonyymi
...joskus tuon jälkeenkin, kauan kauan aikaa sitten jossain bussimatkalla olin, oli se baari missä oli Sirius-yökerho, yläpuolella se baari ja hieno terassi lukemassa lehtiä ja kaljaa, odottamassa seuraavan bussin lähtöä...
- Anonyymi
Olen mies 38v Asun suolahti etsin sekia unikaveri tai pidempi aika Kik. Ajai1212
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733