Kaasu, hiili vai sähkögrilli

matkamallia

Mikä olisi kätevin käyttää ja siivota, jonkinverran tulee sitä reissussakin käytettyä, sähköä on kyllä käytettävissä lähes joka paikassa mutta missä ei ole niin sitten ei grillata.

4

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grillllllaamaan

      Jätä sähkögrilli kuvioista pois, sillä voit enintään makkaran lämmittää , toki sähkögrillifanaatikot väittää muuta, mutta olen mä useampaakin erinäköistä eri paikoissa kokeillu ja ihan hanurista on.

      Kaasu ja hiiligrilleistä molemmista löytyy mukana meneviä malleja , kaasu vaatii pullon mukaan, hiili taas ne hiilet tai briketit, sama vaiva molempien roudaamisessa.

      Itse ottaisin pallogrillin , vaikka paljon keskustelua herättävän Weberin mallistosta. Koko sen mukaan kumpaa painottaa enemmän, mukana kulkevuutta vai paistopinta-alaa.

    • Juti.

      Sähkögrilli on kaupunkilaisjupeille ja muille urpoille, hella paistinpannu ajaa saman asian eli grillaamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

      Hiili/puugrilli on paras, kaasugrilli myös ihan toimiva.

    • Vanha lihamestari

      Tässä vastaus siihen mitä kysyit. Kätevin käyttää ja siivota on sähkögrilli. Grillin osat voi pestä vaikka astianpesukoneessa. Ei ole kuumaa tuhkaa ongelmana vaikka olisi kiire aikataulu. Kaasupullot ja hiilet saa unohtaa matkalle lähdettäessä. Jokaisella on omat mieltymyksensä ja tapansa. Toiset tykkää puusaunasta, mutta useimmilla on kuitenkin sähkösauna sen helppouden takia. Tilanne ja tunnelma ratkaisee. Murukahvi ei maistu nuotion äärellä nokipannu taas ei kuulu juhlapöytään. Hiiligrilli ei tuo oikeaa tunnelmaa terassilla tai parvekkeella, sähkögrilli taas voisi sopia niihin tilanteisiin. Valitse ihan omien tarpettesi mukaan minkälaisen grillin haluat ostaa.

    • sopivasti noita

      Pihalle muuraat kunnon puilla lämmitettävän pihagrillin ja terassille kaasugrilli.
      Noilla minä olen tähän asti selvinnyt hyvin, eioo sähkögrilliä kaivattu. Talvella grillaan keittiön avotakassa hiilillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe