ToEbi rulaa Einstein fulaa!

Post Doc

Kaikenteoria kehittyy hyvää vauhtia, eikä sovelluksistakaan ole puutetta. Vuodesta 2015 tulee erittäin merkittävä ToEbi:n sekä ehkä koko ihmiskunnankin kannalta.

www.toebi.com/blog/

Suosittelen tutustuumaan erityisesti antimateriaa koskevaan dokumentaatioon, sillä koskaan ei tiedä, että poistuuko kyseinen materiaali sivustolta jonkin valtion tai suuryrityksen pyynnöstä, kun kauppoja hierotaan.

15

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Post Kindergarten...

    • hiero sinä kuppaa

      Kuten jo vuodesta 2013 tuli. Kukaan muu ei vaan taitanut huomata sitä "merkittävyyttä".

    • post dog

      Ainoa läpimurto, joka liittyy tuubaan, voi tapahtua vain lääketieteessä.

    • Olly

      Rahallinen tarjoukseni on yhä voimassa. Tee ToEbista matemaattinen kaava ja kerro testiympäristön vaatimukset. Matemaattinen kaava käy toki läpi tieteellisen tutkimuksen.
      Ja sama ehto kuin ennenkin, sijoitukselleni 100% palautus, jos ei toimi.

      • toebi

      • Post Doc
        toebi kirjoitti:

        Terve Olly!

        Pitkästä aikaan. Itse asiassa, minulla on muutama mielenkiintoinen ehdotus koejärjestelyksi. Onnistuisiko tämä -> http://www.toebi.com/blog/theory-of-everything-by-illusion/experiment-setup/

        Toinen erittäin mielenkiintoinen koe tarvitsee vain kiinteää vetyä, onnistuisiko se? Lue nuo blog postaukset läpi -> http://www.toebi.com/blog/category/antimatter-bomb/

        Erittäin mielenkiintoista. Veikkaanpa vain, ettei tämä palstan vastarannan kiiskeillä ole käytössään mitään kiinteää vetyä.

        Itse olen aloittanut ToEbin avulla teoreettiset tarkastelut kiinteän heliumin muodostamiseksi, sillä arvelen että kyseinen olomuoto saavutetaan, jos onnistutaan oikealla tavalla manipuloimaaan heliumin FTE:tä.

        Tällä välin suomisenollit ja muut mukatohtorit saa rauhassa aukoa päätään kuin Ransu-koira....


      • y0iyg9y97f9
        Post Doc kirjoitti:

        Erittäin mielenkiintoista. Veikkaanpa vain, ettei tämä palstan vastarannan kiiskeillä ole käytössään mitään kiinteää vetyä.

        Itse olen aloittanut ToEbin avulla teoreettiset tarkastelut kiinteän heliumin muodostamiseksi, sillä arvelen että kyseinen olomuoto saavutetaan, jos onnistutaan oikealla tavalla manipuloimaaan heliumin FTE:tä.

        Tällä välin suomisenollit ja muut mukatohtorit saa rauhassa aukoa päätään kuin Ransu-koira....

        Älä jaksa. Vai oletko noin pahasti jakaantunut persoonallisuus.


      • fyysikko.
        y0iyg9y97f9 kirjoitti:

        Älä jaksa. Vai oletko noin pahasti jakaantunut persoonallisuus.

        Nimimerkki heh ! kuvittelee vielä olevansa jokin tohtori ja lulee saaneensa tehtävän opastaa suomi24:lla kadunmiehiä fysiikassa...


      • Mene vajakki pois.
        fyysikko. kirjoitti:

        Nimimerkki heh ! kuvittelee vielä olevansa jokin tohtori ja lulee saaneensa tehtävän opastaa suomi24:lla kadunmiehiä fysiikassa...

        No niin, nyt ovat sitten kaikki kolme kimmon sivupersoonaa liikkeellä, eli "toebi", "post doc" sekä "fyysikko". Muistatkos että lupasit jo parinakin vuonna että et enää näyttäydy palstoilla mikäli sontasi ei ole lyönyt läpi itse asettamiisi päivämääriin mennessä? Eihän se lyönyt, mutta silti ilmestyt saarnaamaan lapsellista vajakkipaskaasi yhä uudestaan ja uudestaan. Mutta sellainen sanansa syöminenhän ei ole kaltaiseltasi lierolta mikään yllätys.


      • Oletpas katkera :)
        fyysikko. kirjoitti:

        Nimimerkki heh ! kuvittelee vielä olevansa jokin tohtori ja lulee saaneensa tehtävän opastaa suomi24:lla kadunmiehiä fysiikassa...

        "Nimimerkki heh ! kuvittelee vielä olevansa jokin tohtori ja lulee saaneensa tehtävän opastaa suomi24:lla kadunmiehiä fysiikassa..."

        No mutta nimimerkki "Heh !":hän on tieteen ammattilainen, ja on opastanut kadunmiehiä fysiikassa. Itse asiassa kyykyttänyt sinutkin lukemattomia kertoja.


      • fyysikko.
        Oletpas katkera :) kirjoitti:

        "Nimimerkki heh ! kuvittelee vielä olevansa jokin tohtori ja lulee saaneensa tehtävän opastaa suomi24:lla kadunmiehiä fysiikassa..."

        No mutta nimimerkki "Heh !":hän on tieteen ammattilainen, ja on opastanut kadunmiehiä fysiikassa. Itse asiassa kyykyttänyt sinutkin lukemattomia kertoja.

        Tuo huh! on vain wikipedian varassa räksyttävä räkänokka, joka deluusioissaan kuvittelee olevansa jokin tieteentekijä ja tohtori.


    • PostDoc

      Sen voin nyt jo paljastaa, että suuria asioita on kehitteillä ;)

      • Sait tiedon, että pitkän harkinnan jälkeen sinua ei jätettykään luokalle, vaan pääsit jatkamaan opintojasi yläasteelle.

        Menikö oikein?


      • Vemputus_jatkunee

        Sait uuden hylsysarjan? ;D


      • PostToebi
        Vemputus_jatkunee kirjoitti:

        Sait uuden hylsysarjan? ;D

        Jep, halpahallista kiinalaisen. Kyllä kelpaa kilkutella ja saattaa jopa geigermittarikin reagoida...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe