Olen sosiaalipolitiikan professori ja urani kohokohta oli vuonna 1989, kun tapasin Pierre Bourdieun pariisilaisessa kahvilassa. Olen sen jälkeen ottanut vähän rauhallisemmin, mm julkaissut tuttujeni avustuksella ja ohjannut opinnäytteitä vasemmalla kädellä. Luulen, että sosiaalisen pääoman ainoa merkitys on se, jota Bourdieu käytti, koska en seuraa nykytutkimusta.
Urani kohokohta
4
177
Vastaukset
- 999999999999tttttvvv
"sosiaalinen pääoma"... hehheh....lopeta sielunlain takia pikkuporvarillinen näpertelysi eli hyödyllinen idioottisuus
https://kirja.elisa.fi/ekirja/rakkaus-0
luku 2 jne.- Tässä totuus .
Jep. Harvinaisen hörhähtänyt tyyppi.
https://plus.google.com/ TapioAKärnä/posts
Tosin, kuten hörhöillä yleensä, koko hörhöilyn alkulähde näyttää olevan piilotettu seksuaalisuus ja sen kieltäminen, mittavalla sekoilulla luulevat voivansa peittää totuuden, eli Tapion tapauksessa kaappihomouden.
>> I'm the best human in the timeless or infinite Universe, because I experienced the law of soul's change factor, or I was a girl boy sometimes.>Sielunlain perusteella homoseksuaalisuus on pahuutta, koska aikuiset tekevät kurittomista eli isättömistä äpäristä samanlaisia homopellejä. Humalaiset äijät imevät pikkupoikien peniksiä, ja lesbot puhkovat hieromasauvalla pikkutyttöjen neitsyydet.
- Vai niin.
Minä puolestani olen varastomies, ja minun urani kohokohta on se, kun sain yhteistyöpalaverissa v. 1994 (eri asia kuin YT-neuvottelu) varaston tuotantopäälllikön myöntämään, että hän oli kohdellut törkeän epäasiallisesti eräitä tiettyjä alaisiaan, ja sain hänet pyytämään palaverissa julkisesti anteeksi näiltä ihmisiltä. Nautin, kun sain alistaa.
- Kenttäteoria
Varastomiehen uran kohokohta on kuin marka uni. Vastaavaa voi harjoittaa myos valittamalla tyosuojelupiiriin ja tehtailemalla poliisille tutkintapyyntoja. Harrastan itse niita.
Nimimerkit "999999999999tttttvvv" ja "tassa totuus" ovat tyypillisiä bourdieulaisia pessimistisia stalinisteja, joille minulla ei ole asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235068Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo612979Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122880HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432801Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi151572Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271466Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091211- 681090
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei204919