Onko ätmeillä sellainen kapea yhden ihmisen sänky vai toiveekkasti vähän leveämpi mihin mahtuu nainen vierelle?
Minkä kokoinen sänky?
23
275
Vastaukset
- 6+8
Tällä hetkellä on sellainen mihin mahtuu 2, en sitä itse ostanut vaan sain sen. Itse ostin vain yhden hengen sängyn aikoinaan.
- ätmi silti
Minä ostin aikoinaan omilleni muuttaessa 160 cm leveän parisängyn toiveikkaana. Onneksi toiveeni ovat toteutuneet ja olenkin sängyn jousia päässyt rasittamaan erinäisten tyttösten kanssa.
Kaikenlaisia eritteitä on tuo petarikin nähnyt. Olen petarinsuojan pessyt pari kertaa, sillä ei lakanat aina ihan pidä pimppinesteitä tai mälliä. Kuukautisveretkin siihen on kerran roiskahtanut. - kiltti atm
Itse asiassa ennen oli sellanen 90 cm levee mutta tänään ostin uuden sängyn ja sellasen 180 leveen. Sain mun enolta rahaa kun näin sen tuos päivällä ja mainitsin sille että olen sängyjä menos katsomaan. Se sitten antoi 700 euroa mutta maksoin sängystä vaan 400 euroa. No ei minulla ole näin leveetä sängyy ennne ollutkaan joten toiveissa olis joku nainen saada.
- Kiitti enolle!
Lopuilla rahoilla pääset huorriiin!
- sdgsdsdgdg
Liitä se 90 cm levee sänky lisäksi siihen 180 cm leveen kylkeen ni sitten on 270 cm leveä sänky. Siihen mahtuu sitten parikin naista viekkuun! Reilu eno sulla btw.
- varakasätmi
milläsen sängyn saa 400 eurolla? Mie ostin 160 leveän punkan ja rahaa meni 3 ke.
- AT-mies ilman naista
varakasätmi kirjoitti:
milläsen sängyn saa 400 eurolla? Mie ostin 160 leveän punkan ja rahaa meni 3 ke.
Eipä aleta leveillä, mutta jos asiaa puhutaan, niin rehellisyyden nimissä nukun itse Hästensin sängyssä, peräti 90 cm leveässä. Ei riittänyt rahat isompaan!
- kiltti atm
Se olikin 160 levee eikä 180cm. Meinasin ostaa ens kirpparilta halvan mut ostin uuden kun ennen en ol uutta ostanut.
- sdgsdgsdgs
Hyvä kun ostit uuden. Ties minkä jyystärin tai suomihoron käytössä olleen sängyn olisit sieltä kirppikseltä saanut.
- kiltti atm
Kirppikseltä löytyy vain sperman tahrimia patjoja joten ei kannata. Kävin kyllä tekees vähän duunia enon kanssa palkaksi kun se anto rahaa. Vietiin kaatikselle tavaraa ja käytiin ostaa puutavaraa sille.
- sdgsdggsg
No aika hyvän palkan sait silti noin pienen kuuloisista hommista
- ät the moment
Kai se tuo yhden nukuttava lapsuudenaikainen lautakasa pitäs vaihtaa leveempään panosänkyyn jos tänne joskus vaikka olis mahkuja jotain naisia saada. Kerran itseasiassa olis ollut mahiksia mutta häpesin niin kämppääni että siihen se jäi.
- ikisinkku m30+
Itsellä on laadukas 160cm leveä sänky. Naiset ei olleet mielessä sänkyä ostaessani vaan hyvät yöunet. Eipä niitä naisia ole sängyssä tai muuallakaan näkynyt. :)
- asdasdasddas
Paljon väliä sängyn leveydellä, kun siinä kuuluu olla päällekkäin :p
- gsdgddgg
Niin, ja ennen kaikkea sisäkkäin.
Parhaan kaverin sisko lupasi tulla uudelleen yökylään, jos hankin leveämmän sängyn. Ei varmaan mennyt kuin viikko ja 80 cm leveä sänky oli vaihtunut 120:n.
- gkjgkhgk
120 cm:kin on hieman kapoinen, mutta kyllä siinä nyt muutaman yön kaksi ihmistä nukq. Jos säästit sen vanhan 80:sen sängyn, laita se 120:sen jatkoksi ja siinä on sänkyä pari metriä. Kaikkien kämppään sellainen ei tietty meinaa mahtua..
gkjgkhgk kirjoitti:
120 cm:kin on hieman kapoinen, mutta kyllä siinä nyt muutaman yön kaksi ihmistä nukq. Jos säästit sen vanhan 80:sen sängyn, laita se 120:sen jatkoksi ja siinä on sänkyä pari metriä. Kaikkien kämppään sellainen ei tietty meinaa mahtua..
Tuo 120:nkään ei meinaa mahtua kämppään. Ja sen yhden yön jälkeen olisi voinut palata takaisin kapeampaan sänkyyn.
- aubergene
Sänkyni on 160cm, ostin sen nimittäin kamunaiselta kun muutti toiselle paikkakunnalle. Kieltämättä petauspatjan vaihto ois varmaan ollu paikallaan, koska se petauspatja on ollu kamunaiseni ja hänen miesystävänsä alla varmaan vähintään 500 panon aikana... Sitä pimppiliman ja mällijämien määrää voi vaan arvailla. Tai en halua edes miettiä asiaa.
- lottamari<3
Leveä parivuode tämä on.-ja näytän kärpäsen raadolta valtamerialuksella nukkuessani tässä yksin.
- sdgsdsgsdgd
No mitäs nukut siinä aika yksin, senkin ronkeli ;)
- On tää koomista
Ei vittu mitä keskusteluja tällä pellepalstalla. Ätmien sängyn koko?
Lähettäkää kuulkaa mailia Ikealle että saatte sinne oman alueen ätmeille. Kaikki Ikea romu suunniteltuna yhdelle hengelle. - Naisasialooseri.
Minulla on 90cm leveä yhden hengen sänky. Viimeeksi nukuin siinä nuoren naisen kanssa kesällä 2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402977- 702417
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 181396
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211