Hyvästi K-Rauta

Terraan

Enää ei uskalla ostaa K-Raudasta mitään tavaraa. Kun palautin tuotteen olisi pitänyt ostaa samana päivänä tavaraa hyvityshinnalla. Antoivat käteishyvityksen ja siitä poijes 20% En paljoa hävinny mutta periaattesta tuo pitäis selvittää asiakkaalle kun tuote ostetaan. Ostaessani kassalla tuli kyllä selväksi mahdollinen palautusmahdollisuus ja kuvittelin asian hoituvan vanhaan malliin.

29

5603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terraan myös

K-Raudan palautus systeemi on ollut aikoja sitten ihan hanurista.

Olen siirtynyt Terraan ja sieltä saa paremmin bonusta sekä huomattavasti näpsäkkäämmin vaihto/palautus onnistuu eikä menetä rahojaan.

• Hovimäen ruoste

Mä ostan kaiken lidlistä!
      Ja varsinkin kaikki työkalut voi palauttaa jo samana päivänä takas kun ne ei toimi kuitenkaan.
      Palautus on helppoa ja rahat saa takas ja niillä voi ostaa kaljaa!

• tyytyväinen

k-raudassa lisäksi apteekin hinnat en ymmärrä miksi siellä yleensä on enää myyjiä ku pelkät kassatyöntekijätkin riittäs kun tavarat maksaa sen mitä hintalapussa on. ei ole enää mitään neuvotteluvaraa hinnoissa kuten perinteisesti rauta kaupoissa aina ollut. kaiken lisäksi noi hinnat on kalliita ostankin nykyään kaiken terrasta vaikka osasta tavaraa maksan kylläkin enemmän kuin muissa liikkeissä mutta palvelu pelaa terrassa parhaiten siitä ISO KIITOS

• tyhmyys harmittaa

Oivoi taas! Olen itse rakentaja asiakas ja tietyt alennukset tulevat automaattisesti niin kauan kuin ostokseni ovat tarpeeksi suuret. Minusta systeemi on nykyaikaa ei se, että hintoja käydään vinkumassa. Enpä haluais olla työnantajana, jos myyjien pääasiallinen työ olis antaa alennuksia. Nimim. Tyytyväinen olet suhteellisen hölmö tai yksinkertainen, sorry vaan. Ja kävin tänään muuten k- raudassa ja onhan siellä selkeästi nökyvillä säännöt palautuksista. Kukin käy tietenkin siellä missä haluaa, mutta minä tarvitsen asiantuntijan neuvoja ja valitsen sen mukaan kauppani. Ja olen erittäin tyytyväinen etten joudu jonottamaan sen takia, että joku ruinaa 10 euron ostokesta alennuksia.
      Ja sen verra vielä nimim. Tyytyväinen. Miksi kaupassa töissä pidettäisiin insinöörejä ym ammattilaisia, jos työn pääasiallinen sisältö on antaa sulle pari euroa alennusta. Olet aivan oikeassa, vakn kassoja tarvittaisiin. Ja muutenkin logiikkasi on vallan
      mainio " hinnat kalliita...terrassa maksaa enemmän! Saat sieltä palvelua, ethän sitä ole vailla ollutkaan....myyjähän antaa vain alennuksia.

• Asiakkaanajovuosia

Edelliseen vielä lisäksi, että K-raudastahan saa niitä plussa pisteitäasiantuntevaa palvekua ja tavara on laadukasta. Avoinna lauantaisin klo 9-15.00

• Anonyymi

Mitä sä rakennat ei helevtti mikä lautakasa ei ei ammattitaidoton tunari.. akkas sanoo et ees reikää löydä hahaha.. romu autolla ajat velaksi elät.. huonot hampaat pieni pili..

• piste

tais osua k-raudan kauppiaaseen toi tyytyväisen kirjoitus. tyhmähän onse joka ei tingi hinnoista ja piste

• tt,,

Olen itse joutunut ostamaan rautakaupoista sitä sun tätä. On ollut kaikenlaista rakennustarviketta jne. Täytyy kyllä todeta, että K-raudassa tais saada lähes kaiken halvemmalla ku muualta. Alennustakin olen vielä erikseen saanut jos on ollut joku könttäostos. Palvelu pelasi myös mielestäni paremmin kuin muualla. Eiköhän ole ihan oma vikas, jos et oo tienny mitä ostat?

• Anonyymi

kai sait ko varastit rosvo

• petetty rakentaja

k-rauta on ihan peestä muutama vuos sitten tilasin tavaraa kun ei sattunu niillä olemaan varastossa ja tavarat varattiin mulle mutta kahdesti kerkes k-rauta myydä mulle varatut tavarat myydä muille. kolmatta kertaa ei niiden tarvinnu mulle tavaraa varatakkaan.eikä ollu pieni tavara erä kyseessä painoakin olis ollu 12000kiloa

• Anonyymi

ai ostit paskaa söikkös ne jo..

• K-raudan kusettajat!

Kerran olin ostamassa vittu metrilautaa viis metrii ja multa velotettiin 5,7 metrii!!
      HALOO!

Nii ja sit vielä yritin päättää ylimääräsen metrin mitä en tarvinnutkaan eikä käynyt!! Vaikka oli kuitti ja kaikki?!?

Mua ei enää sielä nähdä... Vien rahat mieluummin vaikka Starkkiin tai bauhausiin!!

• Kierretään

Mustassa pörssissä on ollut jo pitempään tuo sama palautus systeemi.
        Mikäli palautat laitteen , joka ei toimi (digiboxi aikanaan) niin sinun
        tulee samalla rahalla ostaa jotain muuta tuotetta , mutta rahaa
        et saa.
        On siis pakko ostaa jotain tavaraa , jota et tarvitse .

• EX rallimies
        Kierretään kirjoitti:

et saa.

Onko MotoNetisäkin sama syst.
        Kun pakoputkea ei tarvittukkaan kun auto räjähti remontissa.
        Piti vaihtaa käypäseen tvaraan

• Anonyymi
        Kierretään kirjoitti:

et saa.

osta akalle dildo moottorilla se ei kuulle sulla toi muna toimi. huutelee kylillä kiimassa

• Anonyymi
        EX rallimies kirjoitti:

Onko MotoNetisäkin sama syst.
        Kun pakoputkea ei tarvittukkaan kun auto räjähti remontissa.
        Piti vaihtaa käypäseen tvaraan

ai painettiiko sua siellä pakoputkeenn oliko antti tuisku asialla.

• SAKKEII

Myyjän ei tarvitse palauttaa rahoja, jos ostaja on ostanut kaupasta käyvän tavaran. Verkkokauppa on eri asia. Mitä ehtoihin tulee palautuksesta se ei ole selvästi esille tuotu Rovaniemen K-raudassa. Hintoja kannattaa verrata, erot ovat suuria! Katehan on suhteessa kupan omistajan auton laatuun ja kokoon :) K-raudan tilialennus on naurettava. Hyvää kaupassa on että tavaraa on vielä paikan päällä. Nyt kanattaa ostaa grilli ja kesäkalusteet, kun on syksy. Katteet on hinnoista pois.

• Anonyymi

ÄLÄ PUHU PASKAA VAMMANEN SIKA OOOT . LOPPUTILI TULEE MEE OIKEESIIN TÖIHIN LÄSKI POSSU

• 353ert5

Yleensä se on lopun alkua , kun tuon tyyppinen värkkääminen aloitetaan .
      Kuka muistaa enää Mustaapörssiä , missä se on ?
      Siinä liikkeessä palauttaminen oli mahdotonta .

• tavaranvaihtaja

Ostin aikanaan eräästä kaupasta kirjoituskoneen, sen takuuaika ei ollut sitten kotona tutkittuani papereita se, mitä myyjä, Herra osaston hoitaja lupasi. Vein takasi ja halusin rahat siittä. Tämä meinasi et se pitää ottaa tavarana. Nuorena naisena sanoin, et sitte kun minäki maksan tavaralla, otan tavarana takasi, mut valitsen kenen tavarana. Sain rahat ja toivomuksen, etten enää tulisi kyseiseen liikkeeseen. Eipä muuta

• Anonyymi

Sekavaa ja virheellisiä tietoja. Ei jatkoon.

• Anonyymi

K-raukan verkko kauppa. Ei koskenut kyseistä paikkakuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K-raukan verkko kauppa. Ei koskenut kyseistä paikkakuntaa.

Tänne googlen "k-rauta verkkokauppa kokemuksia" linkitti.

• Anonyymi

vanhaan malliin eli olisit persettä antanut.. hyi helevetti tänne et tuu oot vaki rosvo

• Anonyymi

antti täälä suksikaa vittuun apinat mä oo päällikö vitut teistä.. louhihiteistä paskaa

• Anonyymi

ja taas päissään koko ajan pelle päällikkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja taas päissään koko ajan pelle päällikkö

Power on perinyt Mustan pörssin systeemit .
        Hienoa , että parkkipaikoilla on tilaa mihin pysäköidä autonsa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Power on perinyt Mustan pörssin systeemit .
        Hienoa , että parkkipaikoilla on tilaa mihin pysäköidä autonsa .

Powerin valehteleva pikku-ukko.
        Ei kiitos enää siihen kauppaan.

• Anonyymi

bygmax terra bauhaus stark älä osta k raudasta mitään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1631
    2. 210
      1507
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      46
      732
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe