Spagatti-venytyksiä?

Spagutyttö13

En tiiä onko tää oikee palsta mutta kuitenkin. Oon 13v. tyttö ja 161cm pitkä ja oon aloittanut harjottelemaan spagaattia (eteen ja sivuille). Koulut loppuu ja kesäloma alkaa ensviikolla ja se olis mun kesän tavoite, että kun koulut taas alkaa saisin spagaatin. Eli mullahan sitä aikaa riittää koko kesälomaksi, kun ei ole mitään muita suunnitelmia. eli olisko jollain jotain tehokkaita venytysliikkeitä tms.? Oon saanut spagaatin ennenkin joskus 3 luokalla ja oon mielestäni ollut aina aika notkee, mutten tarpeeksi. Vinkkejä tulemaan!

4

433

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spagutyttö13

Apujaaaaa ! Mun 10v. Pikkuserkku saa spagun ihan tosta vaan, ja se ei ees venyttele. Kerran se kaatu jäällä ja liukastu spagaattiasentoon ja siitä lähtien se on sen saanu ilman mitää venyttelyä.

• neuvoja1

mä pääsen spagaatin melkee pohjaa pari senttii jää mut mul on neuvoja muista ollla kärsivällinen.älä paina itseäsi väkisin.eli harjoittele joka ilta tai aamu laita esim tyynyjä alles se motivoi ja aina vähennät yhen!jos vain harjoittelet tarpeeksi voit päästä jopa kuukaudessa spagaattiin.venyttele pehmeällä alustalla.muista venyttää lihakset ennen venyttelyä normaaleilla venytyksillä.voit venytellä missä vain asennoissa missä reisilihakset ja pohjelihakset venyy.siinä mun neuvot ja niillä olen saanut itseni puolessa kuukaudessa parin sentin päähän spagaatista!

• Spagutyttö13

Pääsetkö sä sivuspagaattiin? Sitä mä pääasiassa harjottelen, koska se tuntuu helpommalta mulle kuin spagaatti. Siihen neuvoja ?

• Kaikki spagat menee
        Spagutyttö13 kirjoitti:

Pääsetkö sä sivuspagaattiin? Sitä mä pääasiassa harjottelen, koska se tuntuu helpommalta mulle kuin spagaatti. Siihen neuvoja ?

Itse harjoittelen sivuspagua sammakolla ja sillä tavalla että menee selälleen makaamaan lattialle ja nostaa jalat seinää vasten, siitä laskee jalkoja sivuspagaan ja kolmas olisi tämmöinen: menee istumaan (jalat koskee seinään)ja avaa niitä ja takamusta työntää seinää kohden sivuspagaan. Ja sitten ylivenyttää että toinen jalka esim. tuolille (matalalle) siitä sivuspagaa. Muista levätä välillä, jos sattuu lopeta venytyksen teko ja pidä pieni tauko. Älä venyttele liian pitkään (itse olen sammakossa n. 4min ja noissa muissa 2min per venytys.) ja venyttele esim. 4 kertaa viikossa ja laita tavotteita! Onnea yritykseen. Muista että älä hätäile, odotus palkitaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2311
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1014
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      583
      855
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      68
      641
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    Aihe