En tiiä onko tää oikee palsta mutta kuitenkin. Oon 13v. tyttö ja 161cm pitkä ja oon aloittanut harjottelemaan spagaattia (eteen ja sivuille). Koulut loppuu ja kesäloma alkaa ensviikolla ja se olis mun kesän tavoite, että kun koulut taas alkaa saisin spagaatin. Eli mullahan sitä aikaa riittää koko kesälomaksi, kun ei ole mitään muita suunnitelmia. eli olisko jollain jotain tehokkaita venytysliikkeitä tms.? Oon saanut spagaatin ennenkin joskus 3 luokalla ja oon mielestäni ollut aina aika notkee, mutten tarpeeksi. Vinkkejä tulemaan!
Spagatti-venytyksiä?
4
296
Vastaukset
- Spagutyttö13
Apujaaaaa ! Mun 10v. Pikkuserkku saa spagun ihan tosta vaan, ja se ei ees venyttele. Kerran se kaatu jäällä ja liukastu spagaattiasentoon ja siitä lähtien se on sen saanu ilman mitää venyttelyä.
- neuvoja1
mä pääsen spagaatin melkee pohjaa pari senttii jää mut mul on neuvoja muista ollla kärsivällinen.älä paina itseäsi väkisin.eli harjoittele joka ilta tai aamu laita esim tyynyjä alles se motivoi ja aina vähennät yhen!jos vain harjoittelet tarpeeksi voit päästä jopa kuukaudessa spagaattiin.venyttele pehmeällä alustalla.muista venyttää lihakset ennen venyttelyä normaaleilla venytyksillä.voit venytellä missä vain asennoissa missä reisilihakset ja pohjelihakset venyy.siinä mun neuvot ja niillä olen saanut itseni puolessa kuukaudessa parin sentin päähän spagaatista!
- Spagutyttö13
Pääsetkö sä sivuspagaattiin? Sitä mä pääasiassa harjottelen, koska se tuntuu helpommalta mulle kuin spagaatti. Siihen neuvoja ?
- Kaikki spagat menee
Spagutyttö13 kirjoitti:
Pääsetkö sä sivuspagaattiin? Sitä mä pääasiassa harjottelen, koska se tuntuu helpommalta mulle kuin spagaatti. Siihen neuvoja ?
Itse harjoittelen sivuspagua sammakolla ja sillä tavalla että menee selälleen makaamaan lattialle ja nostaa jalat seinää vasten, siitä laskee jalkoja sivuspagaan ja kolmas olisi tämmöinen: menee istumaan (jalat koskee seinään)ja avaa niitä ja takamusta työntää seinää kohden sivuspagaan. Ja sitten ylivenyttää että toinen jalka esim. tuolille (matalalle) siitä sivuspagaa. Muista levätä välillä, jos sattuu lopeta venytyksen teko ja pidä pieni tauko. Älä venyttele liian pitkään (itse olen sammakossa n. 4min ja noissa muissa 2min per venytys.) ja venyttele esim. 4 kertaa viikossa ja laita tavotteita! Onnea yritykseen. Muista että älä hätäile, odotus palkitaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806625- 1486167
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252443- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4231482- 741285
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481120Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes311099