Uusi grilli ja naapurit kateelliseksi

Punaniskagrillaaja

http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014051218280874_gx.shtml

Olen uutta luksusgrilliä vilkuillut, kun naapurikin osti. Kaukaa katsottuna näyttää olevan joku Weber. Pakkohan se on paremmaksi laittaa, koska elämässä täytyy olla tavoitteita. Sen verran olen pikkumainen tollo, että haluan ostaa kalliiman kuin naapurilla, joten onko kenelläkään kokemusta tuosta Napoleonista? Saako se kämppärit maistumaan paremmalta kuin naapurillani, jolla on vain köyhä katalogi-Weber.

4

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napoleonkompleksiko?

Kokemusteni mukaan ne kalliiden grillien ostajat grillaavat todennäköisemmin laadukkaampia raaka-aineita.

Kyllä ne b-luokan kyrsää natustavat maksalaatikkoeinarit rillaavat sillä 10€ hintaisella halpamarketin jo uutena ruosteisella pallorillillä. Että jatka sillä vaan, ehkä voisit tänäkesänä ostaa uuden kun se talven lumihangessa pönöttänyt on ruostunut puhki ?

• Einari Maksalaatikko

Hah hah, odotahan vaan kun makaat grillimakkara aortan mutkassa shp:n lakanoiden välissä niin tuun nauraan sulle. Mulla on sentään terveellisemmät ruuat.

• kambotranveesi

Tuommosta ei viiti yhe nakin takia lämmittää! Sitä se muijaki aina sanoo, ku käsken laittaa perseen patteriin.

• Muuraa kunnollinen

Tee kunnon grilli muuraamalla, ei mitään kaasuviritelmiä vaan kunnollinen hiiligrilli ja tietysti katoksen kera. Sellainen johon mahtuu 45*55 senttinen parila tai iso muurinpohjapannu, tarvittaessa saa parilla tulitiilellä rajattua paistoalan pikkuparilalle sopivaksi jos syöjiä ei ole kuin 1-2. Tuollaiseen voi näppärästi laittaa kiinteän pöydän grillin ympärille niin ei tarvitse leikkiä irtokalusteiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2467
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe