kun yritän avata jotain tiedostoa esim. peliä jonka olen hakenut netistä tulee ilmoitus c:\winnt\system32\autoexec.nt. järjestelmätiedostoa ei voi käyttää dos-ja windows-sovellusten suorittamiseen. virus ehkä vauroitti jotain tiedostoja jos niin kävi mistä ne saa takaisin?????
ei toimi
4
238
Vastaukset
Joku windowssin korjausasennus. Ei nyt muuta tullu mieleen.
- rakkine
mistäs tälläsen korjaus asennuksen vois saada?
- höyry
rakkine kirjoitti:
mistäs tälläsen korjaus asennuksen vois saada?
Asennus-cd:ltä korjaava asennus tai jos löytyy tuo autoexec.nt jostain (cd:ltä tai kovalevyltä jostain muusta hakemistosta), niin kopioi vaan sen tuonne herjan osoittamaan system32-kansioon.
Voi sen koettaa tehdä itsekin, vaikkapa muistioon kirjoittelee tuolta löytyvät rivit (XP):
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767
@echo off
lh %SYSTEMROOT%\system32\mscdexnt.exe
lh %SYSTEMROOT%\system32\redir
lh %SYSTEMROOT%\system32\dosx
SET BLASTER=A220 I5 D1 P330 T3
W2000:ssa vastaavia:
@echo off
lh %SYSTEMROOT%\system32\mscdexnt.exe
lh %SYSTEMROOT%\system32\redir
lh %SYSTEMROOT%\system32\dosx
Tallettaa vaan sitten sen nimellä autoexec.nt - rakkine
höyry kirjoitti:
Asennus-cd:ltä korjaava asennus tai jos löytyy tuo autoexec.nt jostain (cd:ltä tai kovalevyltä jostain muusta hakemistosta), niin kopioi vaan sen tuonne herjan osoittamaan system32-kansioon.
Voi sen koettaa tehdä itsekin, vaikkapa muistioon kirjoittelee tuolta löytyvät rivit (XP):
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767
@echo off
lh %SYSTEMROOT%\system32\mscdexnt.exe
lh %SYSTEMROOT%\system32\redir
lh %SYSTEMROOT%\system32\dosx
SET BLASTER=A220 I5 D1 P330 T3
W2000:ssa vastaavia:
@echo off
lh %SYSTEMROOT%\system32\mscdexnt.exe
lh %SYSTEMROOT%\system32\redir
lh %SYSTEMROOT%\system32\dosx
Tallettaa vaan sitten sen nimellä autoexec.ntkiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644