PT-hakusessa / Helsinki

Ellinoira

Hei, haluaisin tehostaa treenaamistani ja olen suunnitellut palkkaavani pt:n 3-4 kuukaudeksi.

Olen netissä tutkiskellut pt-palveluja tarjoavia yrityksiä ja toiminimellä toimivia pt:tä. Valinnanvaraa on yllättävän paljon Helsingissä.

Olisi mukava kuulla ihmisten pt-kokemuksia - ketä sinä suosittelisit ja miksi?

Toivottavasti vain asiallisia vastauksia (:

2

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanespoo

Riippuu mitkä ovat tavoitteesi ja mikä on lähtötaso. PT:n tutkinnon voi suorittaa helposti, joten ihan ketä tahansa ei kannata ottaa. Valitsisin semmoisen kenellä on laaja kokemus ja kuka on itsekin hyvässä kunnossa. Monet pt:t tekevät kylmästi copy paste tyylillä ohjelmia (treeni ravinto) eikä panosteta tarpeeksi valmennettavan lähtötasoon ja fyysisiin ominaisuuksiin.

Jos tavoitteenasi on kisalavat, niin sitten kisavalmennus ja se maksaa vähän enemmän. Mutta jos haluat polttaa rasvaa tai sitten kasvattaa lihasta eikä kilpailullisia tavoitteita ole, niin asia on yksinkertaisempi.

Se, että joku tekee treeni- ja ravinto-ohjelmat ja jättää sut oman onneksi nojaan on mun mielestä sama kun heität rahat kaivoon. Valmentajan pitää nähdä sua tasaisin väliajoin ja katsoa miten homma edistyy ym.

Jos tavoitteenasi on poltella rasvaa niin katsotaan lähtökalorit ja sen pohjalta ruokavalio kuntoon. Saliohjelma uusiksi ja aerobiset siihen päälle. Siitä se lähtee.

• Ella87

Mä voin henkilökohtaisesti suositella sellaista Proteus-Fitnestä ja Pekkaa. Otin heiltä kuuden kuukauden paketin ja sain todellakin sitä mitä tilasin. Olen käyttänyt aikaisemmin myös muita palveluntarjoajia mut Proteus-Fitnekseltä sain todellakin räätälöidyt ohjelmat. Harjoitusohjelmaa ja ruokavaliota muutettiin aina kun siihen oli tarvetta niin että kehitykseni ei pysähtyisi. Lisäksi Pekka on aivan mieletön tsemppari ja vetää todella hyviä treenejä.
      Hänet löytää proteusfitness.f

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      189
      5098
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3147
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3049
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      147
      2957
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27