olen ollut kiinnostunut jenkkifudiksen aloittamisesta. onko minulla mitään syitä olla aloittamatta lajia? aiemmin olen pelannut vain koripalloa ja painoakin on vain 75kg. pärjääkö lajissa suomessa kevyempikin kaveri ? entä haittaako kun ei osaa heittää palloa yhtään?
minkä takia ei kannata pelata jenkkifudista?
8
366
Vastaukset
- 2+18
Ei haittaa, ei osaa suomen MJ-pelinrakentajatkaan heittää, mutta suosittelen silti välttämään lajia kun ruttoa. Lajissa ainoastaan lihoo sekä alkoholisoituu.
- -2-18=TÄYS 0
ite olen pelannut lähes kaikkia joukkuepelejä ja jefu on ollut ehdottamasti laji nro1!!!!!Ei muuta kun mukaan kokeilee miten pärjää.......kaikki ei näköjään pärjää niinku toi nimimerkki 2 18......se on vaan lihonut ja alkoholisoitunut....näköjään sitäkin laji kuitenkin kiinnostaa kun täällä kommentteja jakaa(ja on scoutannut jopa Suomen pelinrakentajatkin).....ja oikeesti myös se sosiaalinen puoli on osa myös TÄTÄ lajia.....eli pelikavereidenkaa hengailua ja saunailtoja.......2 18 on ilmeisesti jättännyt treenit väliin ja istunut VAAN saunassa...
- mutsisveli
Et sä pärjää kuitenkaan ku oot tollanen rimpula. Ja jengi vaan pilkkais sua, sun vehkeistä.
- eragtjh
jos olet homo sekxuaali eli gey mies niin jefudista kannattaa pelata koska miesten välinen kontatki sauna illoissa on yleistä
- 18+9
Tämä on hyvin totta. Esimerkiksi pistesuorituksen jälkeen uhuempivartaloiset pelaajat hyppivät ihmaan ja hierovat pakaroita toisiinsa. Tämä kuulema on koodikielellä "suihkussa tavataan".
Tuomarit liputtavat kaikki muunlaiset tuuletukset epäurheilijamaisina, mutta ymmärtävät tämän sukupolvilta toisille kulkeneen soidinmenoriitin ja antavat pelaajien sitä harrastaa. - 6+2
18+9 kirjoitti:
Tämä on hyvin totta. Esimerkiksi pistesuorituksen jälkeen uhuempivartaloiset pelaajat hyppivät ihmaan ja hierovat pakaroita toisiinsa. Tämä kuulema on koodikielellä "suihkussa tavataan".
Tuomarit liputtavat kaikki muunlaiset tuuletukset epäurheilijamaisina, mutta ymmärtävät tämän sukupolvilta toisille kulkeneen soidinmenoriitin ja antavat pelaajien sitä harrastaa.Se on juurikin näin. Me "paksuvartaloiset" toteamme saman hieromalla miestissejämme yhteen.
- maloko
Voi pelata rugbya
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871919- 821750
- 511390
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471337- 1311265
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481232Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061067Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231012- 39955
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952