Kiitos maitomaalle että saamme kaupasta maitoa joka on tuotu alle 30 kilometrin päästä sekä on muutamia senttejä halvempaa kuin valion maito. Toinen kauppa siwa myy sipoossa tehtyä ja tuotua olikohan arlan maitoa ja laadullisesti ero on ihan havaittava. En tiedä olisiko liian pitkä kuljetusmatka vai mikä?
1 . Maitomaa
2. Valio
3. Arla sipoo
Kiitos Maitomaa
13
251
Vastaukset
- Sibylla
Meillä 5 km Arlan maitoa tekevään meijeriin, eikä olla sibbååssa
- meijerikö
Voi mikä ajatuspieru. Vai tekee teillä meijeri Arlan maidon? Minä kun olen luullut, että lehmät tuottaa sen maidon ja meijeri vain jalostaa...
- Brändätty
meijerikö kirjoitti:
Voi mikä ajatuspieru. Vai tekee teillä meijeri Arlan maidon? Minä kun olen luullut, että lehmät tuottaa sen maidon ja meijeri vain jalostaa...
Ei siinä purkissa lue mansikki tai mustikki..., mansikista tulee raaka-aine.
- luomumaitoa
Miksi sitä maitoa pitää "tehdä" meijerissä? Ai, niin pitäähän se homogenoida, ja poistaa luonnollinen rasva ja myrkyttää vitamiineilla
- Seuraava arvonta
luomumaitoa kirjoitti:
Miksi sitä maitoa pitää "tehdä" meijerissä? Ai, niin pitäähän se homogenoida, ja poistaa luonnollinen rasva ja myrkyttää vitamiineilla
Luomumaito ja satunnaisesti hyvät pöpöt päälle...
- luomumaitoa
Seuraava arvonta kirjoitti:
Luomumaito ja satunnaisesti hyvät pöpöt päälle...
Voi tietämätön, kyllä kaupan luomumaito on pastöroity....myötähäpeää....et taida tietää mitä se tarkoittaa? :)
- Luomu ja luomu
luomumaitoa kirjoitti:
Voi tietämätön, kyllä kaupan luomumaito on pastöroity....myötähäpeää....et taida tietää mitä se tarkoittaa? :)
Eiköhän "luomumaitoa" nm. tarkoittanut kuitenkin tilamaitoa, eikä luomumaidosta teollisisesti käsiteltyä lopputuotetta...
- luomumaitoa
Luomu ja luomu kirjoitti:
Eiköhän "luomumaitoa" nm. tarkoittanut kuitenkin tilamaitoa, eikä luomumaidosta teollisisesti käsiteltyä lopputuotetta...
Olen luomumaitoa nimimerkki ja toki itse tiedän, mitä tarkoitin. :D
Eli en tarkoita tilamaitoa! Luomumaito on Vallion ja Arlan tuotenimi. Kokonaisuudessaan se kuuluu: Luomu vanhanajan täysmaito. Tuote on homogenoimaton, joka siis tarkoittaa rasvan pilkkomista tasalaatuiseksi niin, ettei se nouse pintaan. Tämä on täysin turha toimenpide, paitsi kädettömille, jotka eivät voi ravistaa purkkia.
Pastöroitua luomumaito kuitenkin on, joten mitään pöpöjä siitä ei tule sen enempää kuin muistakaan kaupan maidoista. Katsopa kaupassa vähän tarkemmin niitä maitopurkkeja seuraavalla asiointikerrallasi.
Tilamaito on tilamaitoa tai tinkimaitoa. Ehkä jossain päin Suomenniemeä loytyy muitakin nimityksiä.
- Maitoviikset
Valitettavasti Valio hinnoittelee itsensä ulos maitomarkkinoilta tekemällä tavallisesta tuotteesta eliittituotteen. Torkeää ylihintaa tölkkiin lisätty korkki, joka nostaa hiilijalanjälkeä.
- olet nolo
enemmistö paskat nakkaa jostain muutaman sentin hintaerosta. Teille sossupummeille se on vissiin parasta ajanvietettä.
- Sulle mulle
olet nolo kirjoitti:
enemmistö paskat nakkaa jostain muutaman sentin hintaerosta. Teille sossupummeille se on vissiin parasta ajanvietettä.
Valio on hinnoitellut monesta tuotteesta itsensä ulos jo aikapäiviä sitten ja kyse ei ole sentistä tai kahdesta ja näissä bulkkituotteissa hinta vielä kertautuu kun niitä käytetään vuoden mittaan aika paljon.
Koko valio pelaa enää vanhalla maineella ja pellervolaisella hv systeemillä. - ime lapaas...
Sulle mulle kirjoitti:
Valio on hinnoitellut monesta tuotteesta itsensä ulos jo aikapäiviä sitten ja kyse ei ole sentistä tai kahdesta ja näissä bulkkituotteissa hinta vielä kertautuu kun niitä käytetään vuoden mittaan aika paljon.
Koko valio pelaa enää vanhalla maineella ja pellervolaisella hv systeemillä.idiootti!
- Lapaa?
ime lapaas... kirjoitti:
idiootti!
Oletko kepulainen, pellervolainen, mtk:lainen vai maalaisliittolainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803