Olen nyt viidettä päivää laihdutuskuurilla hyvin tuloksin. Tänään tuli hirveä morkkis kun kävin ystäväni synttäreillä ja sielä oli kakkua sun muuta herkkua. Sorruin sitten itsekin maistelemaan näitä ja kotiin päästyäni juoksin suoraan vessaan oksentamaan. Onko muut kokenut tälläistä laihduttaessaan? Minua nyt vähän hämmentää koska nyt oloni on hyvä ja morkkis poissa. Mietittyttämään jäi kuitenkin että oksensinkohan kaikki pois ja tekisi mieli mennä vielä uudestaan.
Laihdutus
2
88
Vastaukset
- Älä viitsi ölleröidä
Muuta elämäntapojasi PYSYVÄSTI terveellisemmiksi, äläkä ole laihdutuskuurilla!!!
Tunnen suurta myötähäpeää puolestasi. Voiko noin tietämättömiä ihmisiä olla oikeasti olemassa vai oletko vain ääliöprovoaja? - eikannata
Tuliko oksennus, kun söit liikaa herkkuja, vai oksennitko tahallasi? Jos tahallasi, en kyllä jatkaisi tuota..voi muodostua ongelmaksi pidemmän päälle. Sallit jonkin tietyn herkun, jota voit kylässä ottaa, mutta vain rajoitetun määrän; pieni pala kakkua ei haittaa. Näin morkkis pysyy poissa :)
Niin ja itselläkin on ollut tuo sama homma, mutta se oli teininä, ja lopetin sen. Oksensin siis aina, kun söin jotain 'kiellettyä', eli karkkia tm. Parempi tapa tosiaan pitää syömiset hallinnassa etukäteen. Joskus oksentaminen toki auttaa, jos on oikeasti tullut 'vahingossa' syötyä aivan liikaa ja tästä määrästä johtuen huono olo. Voihan myös olla, että söit jotain, joka aiheutti pahan olon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867591- 1035499
- 2664728
- 484662
- 653372
- 502758
- 582437
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412234