Onko muut törmänneet Kuntokeskus Acticin tökeröön asiakaspalveluun ja laskutukseen? Sain tapella kyseisen keskuksen kanssa koko jäsenyyteni, eli yhden vuoden ajan. Eipä siinä vielä kaikki, nimittäin tänään tipahti kotiin intrum justitialta lasku jossa vaaditaan saatavia viime vuoden lokakuulta ja tän vuoden helmikuulta! Ei voi olla todellista, kaikenlisäksi kun kaikki laskuni oon tuonne maksanut ja irtisanonut sopimukseni jo kuukausia sitten!
Oon valehtelematta käynyt tappelemassa tuolla paikanpäällä ainakin 10 kertaa ja mitään eivät tee asialle!
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia kyseisetä paikasta?
Niin ja en missään nimessä suosittele kyseistä salia KENELLEKKÄÄN. Asiakaspalvelu toimistossa todella töykeää ja laskutus ei pelaa. Jos haluaa kuukausittain perintätoimistolta laskuja korkojen kera niin sitten on eri asia. Vielä muistavat näin lämpimästi vielä kuukausienkin päästä... :D
ACTIC KUNTOKESKUS NEGATIIVISIA KOKEMUKSIA!!
3
315
Vastaukset
- ärsyyntynyt
Itselle tuli tänään kanssa perjantaina samalta perintätoimistolta helmikuun lasku, joka on maksettu. Mukava vaan kun perintätoimiston laskun eräpäivä on ensi tiistaina, eli ainoastaan maanantai aikaa hoitaa asia. Saitko itse perintähommat hoidettua acticin kanssa?
- nasu70
Alussa jo lasku ei ilmaantunut aktiiviseksi verkkopankkiin ja sitten meniki kaksi kk kerralla kun ilmaatui.Homma ok ja pelitti hyvin kunnes nyt sitten siirryttiin suoraveloituksesta e-laskuun.Menin verkkopankkiin että aktivoin e-laskun.Sitä ei voi tehdä mutta tutkiessani tilannetta siellä luki että suoraveloitus laskuttajan toimesta muutettu automaattisesti e-laskuksi.Yhtenä päivänä sitten tipahti postiluukusta kirje intrumilta.Maksoin sen heti pois ja nyt ei oo moneen viikkoon kuulunut mitään.Nyt on sitten kaksi kk:ta maksamatta.Huomenna soitan asiakaspalveluun ja selvitän asian perinpohjin.Pankkiin soitin asiasta että kun laskua ei näkynyt jos sen olisi voinut hoitaa sitä kautta kuntoon mutta ei onnistunut sitä kautta.
- Punnero
Tampereen ACTIC tuplalaskuttaa, jos asiakas on irtisanoutumassa. Olen muuttamassa toiseen kaupunkiin ja olen tiennyt lopettavani jäsenyyden helmikuun lopussa 2017. Olen ilmoittanut siitä jo syyskuussa ja kysynyt uudestaan tammikuussa, että onhan kaikki kunnossa ja irtisanoutumiseni tiedossa. Acticin paikalliset kuntosaliohjaajat ovat pariin kertaan todenneet, että maksut riittävät helmikuun loppuun ja ohjeistaneet palauttamaan rannekkeen ja kortin. Vaan tietysti tupsahtaa vielä tuplalasku helmikuulta! Paikallisten työntekijöiden sanomisiin ei voi luottaa ollenkaan. Keskuspaikan rahapomot väittävät kylmästi muuta. En suosittele kenellekään! Varokaa ahneita ruotsalaisia omistajia! Ovat varmasti laskeneet, että poislähtevää on helppo rokottaa. Mietin, josko ilmoittaisin kuluttajansuojaviranomaisille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218271Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391601- 3771329
- 61275
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2711244- 661197
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958