Okei viimeset 2 vuotta muo on painanu se myyrmannin räjähdys juttu. Oon nähkääs itekki saman ikänen kuin Petri jos se eläis ja oon ollu kiinnostunu pommeista vuodesta 97 eli jotain 7 vuotta ja rapiat. Okei en voi mitään sille et näen unia räjähteistä ja räjähdyksistä ja räjähdys aineitten käsittely tuo minulle seksiin verrattavissa olevaa tyydytystä.
Niin sairasta kuin se onkin niin vuosi sitten kun myyrmäen tapauksesta oli kulunut noin vuosi niin kävelin myyrmannin halki repussani samat räjähdys-aineet kuin mitä Petrilläkin oli (SYTYTINTÄ LUKUUNOTTAMATTA). Tämän jälkeen soitin kaverilleni ja kerroin mitä olin tehnyt ja kysyin neuvoa siihen mitä seuraavaksi tekisin.
Kaverini suuttui ja tuli autolla hakemaan minut ja veimme räjähdysherkän nitrometaanin ongelmajätteisiin. Tämän jälkeen hän raivosi minulle ja löi litsareilla kummallkkin poskelle LUJAA. Hän vaati Ammoniumnitraattipussin itselleen ja sanoi piilottavansa sen minulta. Loppumatkan sain kuulla nalkutusta.
Ongelma on se etten pysty olemaan R-aineista erossa vaan hankin itselleni muutaman aniitti-panoksen joita hypistelen iltaisin. Olen Kemian opiskelija joten tiedän kemikaaliturvallisuuteen liittyvät säädökset mutta silti...
Pieniä pommeja olen räjäytellyt Kiikalassa erään kaverini kanssa joka on hesperiassa nykyään.
En ikinä ole satuttanut ketään pommeilla mutta kaverini sanoo etten ole terve.
Onko näin
LÄÄKÄRILLEKKÖ
Jätetään väliin
2
349
Vastaukset
- Minä vaan
.. millä "leikit"? Nimittäin kannattaa mennä hoitoon äkkiä enneku aiheutat vahinkoa? Ja sitäpaitsi, tiedät varmaan senkin että sut voidaan helposti jäljittää ja saattaa viranomaisten tietoon. Mene ystävä hyvä hoitoon..
- Jätetään väliin
Totuushan on se ettei poliisi vaikka jäljittäisikin minut voi todistaa mitään sillä osaan kyllä kätkeä tavaraa. Aniitit eivät ole kotonani ja Kiikalan kokeistakaan ei ole kukan tullut perään haukkumaan.
Mutta mistä muka hoitoa saisi. ittelläni ei ole rahaa ja kunnallisella on vuosien jonot.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084