ihminen?
miksi?
miten selviät ilman tätä ihmistä?
elämäsi tärkein
14
166
Vastaukset
- leskitäti
Selviäm 6000€/kk leskeneläkkeellä ja miljonperinnöllä
varaa kuluttaa aikaani bingohallissa Elämässäni on useampi tärkeä ihminen, itseni lisäksi. Kukin heistä omalla tavallaan. Miksi sitten niin on, niin he tekevät elämästäni täyteläisempää, mielenkiintoisempaa ja sisällöllisempää. Jos nyt vertaan tilannetta vaikkapa jatkuvasti yksin olemiseen.
Selviäminen on mahdollista, riippuu miten paljon elämästä katoaa elämänhalua heidän myötään.- pipiatri
Tapasin joskus stressantuneen ja masentuneena mennä lähellä olevalle
hautusmaalle kävlemään öisin ja katsella hautakiviä miettien sit, että
joka kiven alla on joku. joka luuli olevansa korvaamaton tai joku tarpeettmaksi itsensä
kokenut............suicidi tyyppi
Yx söpö flikka lähti ehdotuxestani hautuumaakävelylle olettaen, että flikka pelkää
Sattelin flikan käpällensä ja kyselin , etteikö pikkuneiti pelännyt uuden tuttavuuden kanssa mennä hautausmaalle?
Flikka totesi, että kaikkeen sitä tottuu.......kyltistä huomasin olevani mielisairaanhoitajien asuntolassa............;D
Outoja nuo ämmät! pipiatri kirjoitti:
Tapasin joskus stressantuneen ja masentuneena mennä lähellä olevalle
hautusmaalle kävlemään öisin ja katsella hautakiviä miettien sit, että
joka kiven alla on joku. joka luuli olevansa korvaamaton tai joku tarpeettmaksi itsensä
kokenut............suicidi tyyppi
Yx söpö flikka lähti ehdotuxestani hautuumaakävelylle olettaen, että flikka pelkää
Sattelin flikan käpällensä ja kyselin , etteikö pikkuneiti pelännyt uuden tuttavuuden kanssa mennä hautausmaalle?
Flikka totesi, että kaikkeen sitä tottuu.......kyltistä huomasin olevani mielisairaanhoitajien asuntolassa............;D
Outoja nuo ämmät!tuosta tuli mieleen.
nuorena menin vähän kuin hakea juurikin jännitystä hautuumaalta mutta sitten sitä alkaa pohtii(en tiedä miksi menen)kun on hirvenän kamala olla, sitä pitää mennä katsomaan hautausmaata.
minusta siellä on rauhallista, surullista, kaunista ja edes yrittäen uskoa että kuolleet kuulisi itkusi. ymmärrän sinun ajatella heidän menneisyyttä, miten on päätynyt koska minäkin olen miettinyt kuin myös koristeista kivistä ja hoidetuista haudoista miten varakkaita ollut ja kuinka rakkaita , mitkä tuoreita hyrrr..
mitä unohdettuja.
en tiedä mutta huonolla huumorilla, olisin itselleni todennut,että ne on surkeammassa tilanteessa, josta ei enään pääse pois.
että sillälailla- pipiatri
moraalinvartija kirjoitti:
tuosta tuli mieleen.
nuorena menin vähän kuin hakea juurikin jännitystä hautuumaalta mutta sitten sitä alkaa pohtii(en tiedä miksi menen)kun on hirvenän kamala olla, sitä pitää mennä katsomaan hautausmaata.
minusta siellä on rauhallista, surullista, kaunista ja edes yrittäen uskoa että kuolleet kuulisi itkusi. ymmärrän sinun ajatella heidän menneisyyttä, miten on päätynyt koska minäkin olen miettinyt kuin myös koristeista kivistä ja hoidetuista haudoista miten varakkaita ollut ja kuinka rakkaita , mitkä tuoreita hyrrr..
mitä unohdettuja.
en tiedä mutta huonolla huumorilla, olisin itselleni todennut,että ne on surkeammassa tilanteessa, josta ei enään pääse pois.
että sillälaillahehhee Morkkis rouvaseni
Yhdessä paikassa asuessani iltalenkkipolkuni varrella menin hautausmaan läpi ja
kyllähän siellä useinkin haamut ja zombit melskasivat synttäreiden sijasta
kuolinpäivä kekkereitänsä, eikä sellainen minua häirinnyt lainkaan.
Muutama tapettu trollivainajaa yrittivät portista ulos kiusaamaan herkkiä ämmiä
mutta olin juonut runsaasti siunattua kastevettä ja paloruiskullani kusekelin
niitä takaisin kirstuihinsa ja sanoin, että pitäkää möykkää miten lystää
mutta kirkkotarhasta ette karkaa tai Räsänen puuttu asiaan ja pyhimyxet
Yakov ja Wihtori Lindroos vie teidät Uuteen Jerusalemiin filistealaisten
(nykyään palsetiinasten) kivitettäväxi
He kun vaativat revanssia siitä, kun Daavid poika lingollansa ja kivijönssärillä tilttasi
filistelaisen äijänmurikan, Goljatin kanveesiin tyrmäysvoitolla
Tehokas ase kivilinko on, jopa kesälomalainen pelkää ihan hirmuisesti
eikä nykyään uskalla edes huuttaa apua, vaikka "suonenveto" l. kramppi pohjelihaxessa meinaa hukkua Aurajokeen....
Tämän fixun rouvan kesämökkihän sijatsee Aurajoen latvoilla Oripäässä
ja koko kaunis Aurjoki alkaakin Oripään vanhainkodin yläkerran vessasta
Sinnehän kaunis wanharouva Amalia Lomalainekin on varannut paikan jo
muttei alla 50v ei pääse vielä pitkiin akoihin, kun joku kateellinen trolli on KELA:aan
käräyttänyt pienen firabelihomman mallina verhorahoja vain tienaamisexy
mallina noin kaxkymppisille suunnattuun kampanjaan alusvaatemallina
http://www.youtube.com/watch?v=Jo0ORbBmLXU
liittenä zombikuoron esitys
Elämäni tärkein ihminen.
ihminen? - kyllä!
miksi? - koska hän on viinuri ja ihminen.
miten selviät ilman tätä ihmistä? - huonosti, menen naapurikuppilaan.- määmy
Tietty mä ite.
Toiseks tärkee on vanhempain, ilman heit, ei mua oisOtan osaa! Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki vanhemmat eivät ole kantaneet vastuuta siitä miten sukua jatketaan.
yhtä en voi luokitella
mutta perheeni on tärkein.
pelkään öisin sängyssäkin vaikka olen miehelleni sanonut, että hommataan kaksi parisänkyä vierekkäin niin mahdutaan kaikki. minulle tulee aina pakokauhu hengittääkö lapseni, alkaako joku oksentaa(tukehtuu siihen yms.) entä jos syttyykö tulipalo.Vaimo. Se on mun rinnalla vielä sittenkin kun lapset on jo lentäny pesästä.
Suoraan sanottuna en tiedä miten elämästä selviäisin ilman häntä. Ainakaan korvattavissa ei ole, joten sitä pitäis jotenkin rämpiä elämää eteenpäin niin kauan kuin jaksaa.- Erämaassa
Tähän on helppo vastata. Miksi helppo? Koska olen tämän tiennyt jo kauan.
Elämässäni ei ole tärkeää ihmistä, koska kukaan heistä ei tunnu miltään.
Läheinen, tuttu, tuntematon. Samalla viivalla. Siis yhtä kuin tuntematon=välinpitämättömyydellä. Ja aikoinaan sen hoksaaminenkaan ei aiheuttanut mitään reagointia.
"miksi?" Katso ed.
"miten selviät ilman tätä ihmistä?" Katso ed. kuolema
se vapauttaa
en mitenkään- runontaja off
On murheellista, että ihmiset pelkäävät kuolemaa ja silti he iltaisin menevät nukkumaan, vaikka unet tuovat mitä julmempia painajaisia. Kuolema itsestään on lempeä, lopettaessaan nuo kuolemanpelkoa tuovat unet.
- Nukumme rauhallisest
runontaja off kirjoitti:
On murheellista, että ihmiset pelkäävät kuolemaa ja silti he iltaisin menevät nukkumaan, vaikka unet tuovat mitä julmempia painajaisia. Kuolema itsestään on lempeä, lopettaessaan nuo kuolemanpelkoa tuovat unet.
.
"Nukumme mitä rauhallisimmin mielin"
http://www.youtube.com/watch?v=Vs3981DoINw
har!111
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696490Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 312253
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191823Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181539
- 511525
- 101509