elämäsi tärkein

........

ihminen?
miksi?
miten selviät ilman tätä ihmistä?

14

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leskitäti

Selviäm 6000€/kk leskeneläkkeellä ja miljonperinnöllä
      varaa kuluttaa aikaani bingohallissa

• Elämässäni on useampi tärkeä ihminen, itseni lisäksi. Kukin heistä omalla tavallaan. Miksi sitten niin on, niin he tekevät elämästäni täyteläisempää, mielenkiintoisempaa ja sisällöllisempää. Jos nyt vertaan tilannetta vaikkapa jatkuvasti yksin olemiseen.

Selviäminen on mahdollista, riippuu miten paljon elämästä katoaa elämänhalua heidän myötään.

• pipiatri

Tapasin joskus stressantuneen ja masentuneena mennä lähellä olevalle
        hautusmaalle kävlemään öisin ja katsella hautakiviä miettien sit, että
        joka kiven alla on joku. joka luuli olevansa korvaamaton tai joku tarpeettmaksi itsensä
        kokenut............suicidi tyyppi

Yx söpö flikka lähti ehdotuxestani hautuumaakävelylle olettaen, että flikka pelkää

Sattelin flikan käpällensä ja kyselin , etteikö pikkuneiti pelännyt uuden tuttavuuden kanssa mennä hautausmaalle?
        Flikka totesi, että kaikkeen sitä tottuu.......kyltistä huomasin olevani mielisairaanhoitajien asuntolassa............;D

Outoja nuo ämmät!

• pipiatri kirjoitti:

Tapasin joskus stressantuneen ja masentuneena mennä lähellä olevalle
        hautusmaalle kävlemään öisin ja katsella hautakiviä miettien sit, että
        joka kiven alla on joku. joka luuli olevansa korvaamaton tai joku tarpeettmaksi itsensä
        kokenut............suicidi tyyppi

Yx söpö flikka lähti ehdotuxestani hautuumaakävelylle olettaen, että flikka pelkää

Sattelin flikan käpällensä ja kyselin , etteikö pikkuneiti pelännyt uuden tuttavuuden kanssa mennä hautausmaalle?
        Flikka totesi, että kaikkeen sitä tottuu.......kyltistä huomasin olevani mielisairaanhoitajien asuntolassa............;D

Outoja nuo ämmät!

tuosta tuli mieleen.
        nuorena menin vähän kuin hakea juurikin jännitystä hautuumaalta mutta sitten sitä alkaa pohtii(en tiedä miksi menen)kun on hirvenän kamala olla, sitä pitää mennä katsomaan hautausmaata.

minusta siellä on rauhallista, surullista, kaunista ja edes yrittäen uskoa että kuolleet kuulisi itkusi. ymmärrän sinun ajatella heidän menneisyyttä, miten on päätynyt koska minäkin olen miettinyt kuin myös koristeista kivistä ja hoidetuista haudoista miten varakkaita ollut ja kuinka rakkaita , mitkä tuoreita hyrrr..
        mitä unohdettuja.
        en tiedä mutta huonolla huumorilla, olisin itselleni todennut,että ne on surkeammassa tilanteessa, josta ei enään pääse pois.

että sillälailla

• pipiatri
        moraalinvartija kirjoitti:

tuosta tuli mieleen.
        nuorena menin vähän kuin hakea juurikin jännitystä hautuumaalta mutta sitten sitä alkaa pohtii(en tiedä miksi menen)kun on hirvenän kamala olla, sitä pitää mennä katsomaan hautausmaata.

minusta siellä on rauhallista, surullista, kaunista ja edes yrittäen uskoa että kuolleet kuulisi itkusi. ymmärrän sinun ajatella heidän menneisyyttä, miten on päätynyt koska minäkin olen miettinyt kuin myös koristeista kivistä ja hoidetuista haudoista miten varakkaita ollut ja kuinka rakkaita , mitkä tuoreita hyrrr..
        mitä unohdettuja.
        en tiedä mutta huonolla huumorilla, olisin itselleni todennut,että ne on surkeammassa tilanteessa, josta ei enään pääse pois.

että sillälailla

hehhee Morkkis rouvaseni

Yhdessä paikassa asuessani iltalenkkipolkuni varrella menin hautausmaan läpi ja
        kyllähän siellä useinkin haamut ja zombit melskasivat synttäreiden sijasta
        kuolinpäivä kekkereitänsä, eikä sellainen minua häirinnyt lainkaan.

Muutama tapettu trollivainajaa yrittivät portista ulos kiusaamaan herkkiä ämmiä
        mutta olin juonut runsaasti siunattua kastevettä ja paloruiskullani kusekelin
        niitä takaisin kirstuihinsa ja sanoin, että pitäkää möykkää miten lystää
        mutta kirkkotarhasta ette karkaa tai Räsänen puuttu asiaan ja pyhimyxet
        Yakov ja Wihtori Lindroos vie teidät Uuteen Jerusalemiin filistealaisten
        (nykyään palsetiinasten) kivitettäväxi
        He kun vaativat revanssia siitä, kun Daavid poika lingollansa ja kivijönssärillä tilttasi
        filistelaisen äijänmurikan, Goljatin kanveesiin tyrmäysvoitolla

Tehokas ase kivilinko on, jopa kesälomalainen pelkää ihan hirmuisesti
        eikä nykyään uskalla edes huuttaa apua, vaikka "suonenveto" l. kramppi pohjelihaxessa meinaa hukkua Aurajokeen....
        Tämän fixun rouvan kesämökkihän sijatsee Aurajoen latvoilla Oripäässä
        ja koko kaunis Aurjoki alkaakin Oripään vanhainkodin yläkerran vessasta
        Sinnehän kaunis wanharouva Amalia Lomalainekin on varannut paikan jo
        muttei alla 50v ei pääse vielä pitkiin akoihin, kun joku kateellinen trolli on KELA:aan
        käräyttänyt pienen firabelihomman mallina verhorahoja vain tienaamisexy
        mallina noin kaxkymppisille suunnattuun kampanjaan alusvaatemallina
        http://www.youtube.com/watch?v=Jo0ORbBmLXU

liittenä zombikuoron esitys

• Elämäni tärkein ihminen.

ihminen? - kyllä!
      miksi? - koska hän on viinuri ja ihminen.
      miten selviät ilman tätä ihmistä? - huonosti, menen naapurikuppilaan.

• määmy

Tietty mä ite.

Toiseks tärkee on vanhempain, ilman heit, ei mua ois

• Otan osaa! Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki vanhemmat eivät ole kantaneet vastuuta siitä miten sukua jatketaan.

• yhtä en voi luokitella

mutta perheeni on tärkein.
      pelkään öisin sängyssäkin vaikka olen miehelleni sanonut, että hommataan kaksi parisänkyä vierekkäin niin mahdutaan kaikki. minulle tulee aina pakokauhu hengittääkö lapseni, alkaako joku oksentaa(tukehtuu siihen yms.) entä jos syttyykö tulipalo.

• Vaimo. Se on mun rinnalla vielä sittenkin kun lapset on jo lentäny pesästä.

Suoraan sanottuna en tiedä miten elämästä selviäisin ilman häntä. Ainakaan korvattavissa ei ole, joten sitä pitäis jotenkin rämpiä elämää eteenpäin niin kauan kuin jaksaa.

• Erämaassa

Tähän on helppo vastata. Miksi helppo? Koska olen tämän tiennyt jo kauan.
      Elämässäni ei ole tärkeää ihmistä, koska kukaan heistä ei tunnu miltään.
      Läheinen, tuttu, tuntematon. Samalla viivalla. Siis yhtä kuin tuntematon=välinpitämättömyydellä. Ja aikoinaan sen hoksaaminenkaan ei aiheuttanut mitään reagointia.
      "miksi?" Katso ed.
      "miten selviät ilman tätä ihmistä?" Katso ed.

• kuolema
      se vapauttaa
      en mitenkään

• runontaja off

On murheellista, että ihmiset pelkäävät kuolemaa ja silti he iltaisin menevät nukkumaan, vaikka unet tuovat mitä julmempia painajaisia. Kuolema itsestään on lempeä, lopettaessaan nuo kuolemanpelkoa tuovat unet.

• Nukumme rauhallisest
        runontaja off kirjoitti:

On murheellista, että ihmiset pelkäävät kuolemaa ja silti he iltaisin menevät nukkumaan, vaikka unet tuovat mitä julmempia painajaisia. Kuolema itsestään on lempeä, lopettaessaan nuo kuolemanpelkoa tuovat unet.

.

"Nukumme mitä rauhallisimmin mielin"

http://www.youtube.com/watch?v=Vs3981DoINw

har!111

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8922
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3321
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2718
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2241
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2190
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1763
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18