Isojen takkujen selvittäminen!

Tukkaongelmia

Heips kaikki! Voisitteko kertoa millä keinolla sais kauhean takun selvitettyä? Mulla tuli sinetti pidennyksistä hirveä takku ja haluaisin selvittää sen. Haluan siis ihan fiksuja apuja. Jos tiedät miten voit auttaa ni olisitko kiltti ja auta! Tulen hulluksi takun kanssa. Ja tiedän, että aiheutin itse takkuni. Ja uskon että täällä on kans ihan järkeviä ihmisiä auttamassa, eikä mitään v*****lijoita! Kiitos etukäteen.

63

11952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä

      Kokeile jotain öljymäistä tuotetta hiuksiin. Mulla on ainakin auttanut silkkitipat takkujen selvittämiseen ja Tangle Teezer.

      • Tukkaongelmia

        Kiitos paljon. Mulla on hiusöljyä voisin sillä koittaa selvittää ja kammalla. Kuinka isoja takkuja sulla on ollut? Mulla on tosi iso ja klönttimäinen solmussa oleva takku. Ajattelin koittaa nukkua yön yli hoitoaineen kanssa. Voiskohan se auttaa edes vähän.


      • Haisevat rastahipit
        Tukkaongelmia kirjoitti:

        Kiitos paljon. Mulla on hiusöljyä voisin sillä koittaa selvittää ja kammalla. Kuinka isoja takkuja sulla on ollut? Mulla on tosi iso ja klönttimäinen solmussa oleva takku. Ajattelin koittaa nukkua yön yli hoitoaineen kanssa. Voiskohan se auttaa edes vähän.

        Mistä näitä hippejä riittää. Hiukset ovat ällöttäviä. Vedä kaljuksi ja käytä erilaisia peruukkeja ulkona, kotona et tarvi mitään.

        Ei nyt eletä missän 70 luvun tuheroiden aikakaudella. Hyi! Joka paikassa hiuksia suut ja silmät täynnä.


    • Helpoiten

      Saksilla.

      • Tukkaongelma

        Sain auki hiusöljyllä ja kammalla!!


      • edward-saksikäsi

        Veit sanat suustani, sakset paras apu.


    • lettityttö

      Laita yöksi kaksi lettiä, niin eivät sotkeennu jatkossa.

      • marjuskas.

        Paul.M jätettävä hoitoaine hyvä ja Elvital jätettävät hoitoaineet selvittää takut hyvin.


    • gustavo_1987

      no kyllä, takku tukastakin pääsee, eroon menee johokkin kampaamoon, ja kysyy että voitteko harjata takku tukkani kuntoon esimerkiksi näin, tai jos ei tahdo maksaa parturi maksua, niin sitten voi varmaan itse harjata tukan tai joku kaveri tai läheinen. ps. täällä on about 12 , astetta lämmintä ja vettä sataa.. Kuusankoskella siis.

    • Walt-setä

      Takun helpotukseen paras on Tiku.

      • Anonyymi

        Hahaha tajusin


    • Minulle kävi samoin. Otin punaisia raitoja niillä ns. sinettipidennyksillä.
      Nyrkin kokoinen takkukasa tai huopapallo oli niskassa, kun erehdyin pesemään eri shampoolla kuin normaalisti. Hoitoainetta olen käyttänyt runsaasti aina. Pari tuntia sitä takkua yritettiin selvitää ja saksilla leikattiin loppu pois. Omat pitkät hiukset nyt pilalla. Kallis kokeilu, kun kuukauden kerkesi raidat olla. Nyt muistaa jatkossa pysyä erossa noista sinettipidennyksistä.

    • totuus on vesi

      Älä laittel peruukkeja enää päähäs.

    • Jensku_

      Minulta takku oikeni spermalla (älkää kysykö, miten sitä joutui suihkussa hiuksiini). Mutta spermaa hieroo takunkohtaan ja sitten suihkuttelee lämpimällä vedellä pois, niin takun kohta pehmenee ja avautuu paljon helpommin!

      • pen(is)ku

        Tuo keino onnistuu vain munapäillä :)


    • äiti3

      Osta lapsille tarkoitettu Muumi-merkkinen Niiskuneiti-selvityssuihke. Sain sillä juuri megaison takun tyttäreni pitkistä hiuksista pois. Reilusti vaan ainetta takkuun. Tuoksuu muuten ihanalle:)

      Voi tulla halvemmaksikin kuin jokin merkkituote.

    • HAVAITTUA

      Ei se mitään haittaa! Suomalaisilla naisilla yleensäkin on kiillottomat ja huonosti hoidetun näköiset hiukset. Harja, hoitoaine ja hiusten suojaaminen eivät ole täällä suosiossa, kaikenlaiset typerät värjäämiset sitäkin enemmän, kunnes koko elottomaan kuontaloon kyllästytään ja leikkautetaan suomalainen lesbotukka.

    • 22+22

      Sinettipidennykset=surkeimmat.

      Tekijöitä joka lähtöön.

    • 13juupeli

      Haisevalle rasvahipille vain terveisiä, että ei nitä hiuksia kannata suuhun ja silmiin työntää. Antaa vaan olla siellä päässä :)

    • Takkutukasta eroon
      • takkujen selvittäjä

        oletko hullu


      • Satahammas
        takkujen selvittäjä kirjoitti:

        oletko hullu

        Jos niin tahdot?


    • kohtalotakkutoveri

      Itsellä on erittäin pitkät käsitellyt, kuivat ja takkuset hiukset. Olen kokeillut vuosien varrella vaikka mitä eri aineita ja olen tullut siihen tulokseen että Tangle Teezer Bonacuren moisture kick suihke toimii kaikista parhaiten. Tässä hiusten hoito rutiinini jonka teen aina kun hiukset meevät takkuun;

      Ennen hiustenpesua;
      - Suihkuta hiuksiin bonacuren moisture kick selvityssuihketta ja harjaa Tangle Teezer harjalla hiukset _pienissä osissa_, aloittaen latvasta ylöspäin. (Voit jakaa hiukset osioihin klipseillä jos ne on tiellä)
      - mikäli on erittäin tiukassa oleva kohta niin suihkauta ainetta siihen erikseen.
      Tässä saattaa mennä 10 minuuttia riippuen takkujen määrästä.
      Kun takut ovat auki harjaa vielä kokonaan tukka auki.

      Hiusten pesu;
      - Pese kosteuttavalla shampoolla hiukset ja huuhtele, toista käsittely ja vaahdota kunnolla, huomaat taatusti eron kun toistat käsittelyn.
      - laita kosteuttava hoitoaine vaikuttamaan joksikin minuutiksi latvoihin, ennen poispesua hiero se koko hiuksiin. Yleensä ei tarvitse naamiota hiuksiin kin on selvittäny hiukset ennen pesua.

      Pesun jälkeen;
      - pari öljytippaa hiuksiin niin voilà! :)

      • takkupää

        Moisture kick on tosi hyvä kelle vaan takkutukalle. Sopivan tehokas, mutta kevyt. Ei tahmaa tai latista hiuksia.
        Toinen hyvä on Wellan luxeoil. Pari tippaa riittää latvoihin.


    • Pidennys

      Hei mulla meni kerran jumpassa teippipidennys megatakkuun, ja mulla meni telkkarin ääressä 2 tuntia, kun selvittelin sen kammalla. Kärsivällisyyttä, ja kannattaa pitää tukkaa letillä, jos on sellaisia tilanteita, että on riski, että se menee kovasti takkuun.

    • Eikö.

      Kannattaisi kasvattaa pitkät hiukset?

    • Kuka käytttää edes hiuslisäkkeitä, eikö oma tukka riitä?

      Kyllä rahan saa järkeväänkin menee, ku moisii turhakkeisiin.

    • OmaKokemus.

      Kääk... Bodyshopin kookosöljy ainakin mulla on unelma pidennyksien hoidossa, tosin käytän vaan latvoihin hiusten selvittelyyn ja kiiltoa tuomaan. Varmaan perus kaupankin kookosöljy hätävarana käy.. Mutta jos laitat esim pidennysten kiinnityskohtaan, saattaa riippuen pidennystyylistä, heikentää kiinnitystä. Tosin mieluummin äkkiä uudet pidennykset jos rasta on syntymässä. Muuten saatat menettää omatkin hiukset siltä kohdin..
      Bodyshopin kookosöljy on iho- ja hiusöljyä ja sisältää myös muitakin hoitavia ja silottavia öljyjä. Varmaan muutkin hiusöljyt käy, mutta en oikein tykkää perus markettien tai kampaamojen öljyistä kun eivät tunnu niin tehokkailta, ei myöskään silkkitipat auttaneet niin paljon vaan tekivät enneminkin vain rasvaisen tuntuisen tukan eikä sileän.
      Tangle tiizeriä suosittelen itsekin, paras harja, tilasin biozelliltä itse.

      Ja tuosta muumi selvityssuihkeesta, se muuten OIKEASTI ON hyvä :D ! Paras selvityssuihke mitä ite olen kokeillu (ja uskokaa pois, olen kokeillu monia..)

    • takkujen selvittäjä

      käy ostamassa Tangel Teezer kampaajaltasi;) toimii!!

      • takkujen selvittäjä

        Se poistaa karvat sääristä ja sun tukan = ei hiuksia, ei ongelmia!Q


    • Oskari Savosta

      Minulla lävähtää aina kundikaiffarin kyrpä pakariden välikköön, mikäli hiukseni ovat menemässä takkuun. Sitten vain referöin frendin.

      • pöpilästä lomilla?

        Huokaus! Mistä näitä sairaita oikein riittää...


    • Tukkaongelmia

      Hei, lisäsin kuvani avaukseen.

      Voisko joku laskea spermansa minun hiuksille, koska luin täältä ettäse helpottaa ongelmia hiuksissa? Ajattelin koittaa nukkua yön yli "hoitoaineen" kanssa. Voiskohan se auttaa edes vähän.

    • conditioner<3

      Paaljon hoitoainetta, hoitoainesuihketta ja jotain hiusöljyä :)

      Mottoni on: Koskaan ei voi käyttää liikaa hoitoainetta!

    • .........

      jokin öljypohjainen hoitoaine ja kärsivällisyys....kampaamalla rauhallisesti ja vedät hiuksia takun lävitse rauhallisesti muutama hius kerrallaan....siellä on ne omat luonnollisesti päivittäin irtoavat hiukset aiheuttaneet takun joten älä säikähdä jos jää tuppo hiuksia käteen takun selviämisen jälkeen :)

    • belsebuub ite

      näppärä konsti takkujen selvittämiseen on kun laittaa purukumia gummiliiimaa kaurapuuroa tasaisen kerroksen hiuksiin ja senpäälle sukkahousut kalkkivelliä ja päälle vielä kortonki ja nukkuu yön yli rauhassa .
      aamulla heti herättyäsi menet katsomaan peiliin ja huomaat uudelleen syntyneesi pallopää avaruus olioksi .
      sitten soitat iltalehden toimittajan paikalle toteamaan ,että kaikki on mahdollista.

    • suorat kutrit

      Oikealla harjaksista tehdyllä harjalla selvität hiuksesi parhaiten ja laita harjaan pyykinhuuhteluainetta. Se vie sähköisyyden. Näin selvitin itse hiukseni kun jouduin samaan tilanteeseen.

      Oikeasta harjaksista tehty hiusharja on myös lasten hiusten selvittämiseen kivuton vaihtoehto. Maksaa vähän enemmän mutta tuottaa tuskaa vähemmän.

    • parturihuara

      jos tuka mene takun se kanattaa polta poeies , ei mene enan takun ja olee helpo pesta ja vahata

    • sinetit

      Mulla oli joskus sinetit ja niistähän jäi aivan kamala takku jossa oli sitä liimaa seassa. Mä alotin kampaamaan sitä alhaalta ylös. Yritin saada sitä takkua väkisin auki, ja käytin siinä suihkutettavaa ja hiuksiinjätettävää hoitoainetta. Kyllä se siitä! :)

    • Kodin Neuvokki

      No jo on murheet ihmisellä, eikö maailmassa ole mitään tärkeämpää kuin oma pää tai oma kroppa?

    • voiteluhuolto

      Mikä öljy on parasta hiusten voiteluhuoltoon, VAG Long Life täyssynteettinen moottoriöljy? Halpis mineraaliöljy? ATF vaihteistoöljy? Ohjaustehostinöljy?
      Öljynvaihtoväli?

      Arvasinhan että siellä kampaamossa naisille tehdään öljynvaihdot ja kaikki, lasku on autojen isojen määräaikaishuoltojen luokkaa :D

    • bold

      Vai Takkutukastako eroon- suom24.fi/takkutukka-xx ;)!

    • hairdresser.

      jos pidennys mennyt takkuun se on oma syynsä, huonosti hoidettu pidennys voi mennä pahastikin takkuun tai jos laittaja on ollut osaamaton.
      sinetti ei ole maaliman hellävaraisin omille hiuksille mutta hoitamalla oikein se ei takkuunnu.
      ihan näin ammattilaisen mielipide!

      -syväpuhdista hiuksesi ensin varsinkin päänahka.
      vedä iso määrä hoitoainetta läpi hiuksin jotain todella öljypohjaista,
      sitten sen hoitsikka päässä kampaat läpi takut.

    • Hei, jos luonnonmukainen hiustenhoito kiinnostaa, niin Aubrey White Camelia Ultra-Smoothing silottava shampoo ja hoitoaine sisältää erittäin hoitavaa ja ravitsevaa kamelia- ja manteliöljyä, joka selvittää takit ja tekee hiukset pehmeiksi. tuotteet www.aubrey-organics.fi

    • Kantapaankauttaoppin

      Joo alhaalta ylös harjaa niitä takkuja ainakin. Suomi24tasoa taas tää keskustelun loppuosio huhhuuh.. :D
      Se on kyllä totta että jos ei hoida pidennyksiä ne menee pörhölle ja takkuun, joten komppaan ammattilaista. Tosin huomasin itse että kylpeminen kylpyvaahdon kanssa on aivan kauheaa hiuksille, siellä sain itse takun hiuksiini. Poistin pidennykset ja hankin uudet. Joten neuvona kans että vältä kylpiessäsi ainakin kylpyvaahtoa ja nojaamista kylpyammeen reunaan :D No, tekemällä oppii..

      • Todellinen kysymys

        Lopetetaan jaarittelut ja mennään itse asiaan. Eli voinko laittaa partavaahtoa anaaliini?


    • Espoolainen 1

      Et tarvitse muuta kuin Comforttia eli teksiilien huuhteluaine. Ihan varmasti takut oikenee ja hiukset tuoksuu hyvältä. Miksi pitää laittaa lisähiuksia? Nehän ovat jo valmiiksi niin sottaisen näköisiä.Aitous rulettaa.

    • nokkonen

      piimällä pesee hiukset.

    • H.Omo

      otin selvää.
      partavaahtoa voi laittaa anaaliin , kannattaa kokeilla ainakin kerran elämässään,niin on sekin sitten koettu.

    • blondi9999

      joku mainitsi aiemmin niiskuneiti-hoitosuihkeen, toimii myös mulla! itellä todella pitkät hiukset ja tuo ihmeaine on aina auttanut takkuihin. suosittelen myös tangle teezeriä (tai sen kopioita voi myös ostaa glitteristä, halvempi ja ajaa saman asian!)

    • 432234e

      öh

    • Täti-Elvis

      Ostin ebaysta kaksi samankaltaista peruukkia kuin omat hiukseni ovat ..öööh..''omat'' siis. Leikkasin takkuiset hamppuuntuneet pötkylät takaa pois ja pidin peruukkia ulkona eikä kukaan huomannut mitään.

      • kommomisti

        pidin heinäsirkkaa takkujen kohdalla ja hiukset aukenivat ja peruukki alkoi kasvaaa JA KASVAAAAAAAAAAAAAA JA KASVAAAAAA---AAAA. sitten oltiin koulussa jossa oli ihan tyhmää. Hahhah. kommomi.


    • jonnees

      Mäpelaan cs,ja juon samal es! RapraprsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapssåpeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddddddpE

    • Takatukasta eroon

      Miten pääsen eroon takatukasta? Vinkkejä, please!

    • akakaka

      Onko pakko pidennyttää hiuksia? Mitä jos otat yhteyttä pidennyksen tekijään ja kyselet sieltä neuvoja.

    • bambiie1

      Itsellä helposti takkuuntuvat hiukset. Tangle teezer EI sopinut minulle.. katkoi vaan hiuksia. Itse olen todennut parhaaksi keinoksi luonnonharjaksisen harjan ja suihkutettavan selvityssuihkeen/hoitoaineen. Joskus menen takku päässä suihkuun ja holvaan takun täyteen superhoitavaa hoitoainetta. Sen kera sitten selvittelen.

    • tietohukas

      Ja huuhteluaine käy ainoastaan kuituhiuspidennyksiin...

    • Mansikka_02

      Kostuta hiuksia lyö hoitoainetta takun kohta täytee anna vaikuttaa ja harjaile, kestää kyllä, mutta voit samalla vaikka lanittaa tai tehä jtn.. :) Mulla toi toimii!

    • diipadaapa3

      Höpö höpö tietohukassa. Huuhteluaine käy ihan aitoihin omiin hiuksiin.Luulisi käyvän myös tekokarvoihin mitä tän päivän mammat kantaa niin ylpeinä.Miks lehdissä lukee et joku julkkis leikkas hiukset? Miks ei ole et julkkis otti irtokarvat pois?Pamela poistatti irtopehkonsa ja on mitä on. Botoxit ja kauneusleikkaukset jäi.Miten joku voi pitää sellaista kauniina?

    • Takut pois

      Paras on Tricoderm sarjan Midollo naamio ja Ekobalsamia

    • Anonyymi

      On se aika han kalaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe