Miten koskaan voisinkaan seurustella?

Henkisesti atm

Koska todella paha sosiaalisten tilanteiden pelko ja yleinen ahdistuneisuushäiriö. En edes keksisi mitään juteltavaa vaan olisin vain hiljaa ja tuntisin oloni todella vaivaantuneeksi.

Tuskin tulen tästä koskaan pääsemään kun tämä ongelma ollut jo lähemmäs 10 vuotta ja pahemmaksi vain mennyt. Olen loputtomassa noidankehässä. Aina voin kuitenkin lohduttautua sillä että paljon sellaisiakin miehiä jää ilman naista joilla ei edes ole tällaisia ongelmia. Olen siis kyllä vuosien ajan hakenut tähän ongelmaan vaikka ja mitä apua mutta mikään ei ole auttanut.

18

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki-täti

Sinun pitää löytää joku todellinen syy, ja käsitellä se. Sitten annat sen mennä pois.

Jos et löydä syytä, anna koko asian mennä pois.

Ei tapahdu hetkessä, mutta tapahtuu se kuitenkin.

Kun pelko yrittää ottaa vallan, hämää omia aivojasi: mieti etukäteen joku ratkaisematon pulma, ja heti kun huomaat paniikin ensioireet, käännät huomion pulmaan. Aivojen "työpöytä" ei jaksa/ehdi keskittyä molempiin asioihin yhtä aikaa.

Joillekin voi toimia pulmana kirjaimet tai muut graafiset kuviot: mikä kuvio muodostuu, kun otetaan X ja P, käännetään X:ää 90 astetta ja P:tä samaten. Sijoitetaan kirjaimet allekkain...jne...

Toisille parempi apu on metemaattiset pähkinät. Tai kielellinen solmu.

Valitse etukäteen joku hankala juttu, jota alat miettiä TOSISSASI kun koet että paniikki on tulossa.

• erkki-täti

Äläkä nyt heti ryntää deittailemaan, vaan yritä päästä sinuiksi vaivasi kanssa. Ei se ole mikään harvinainen vaiva. Ja muilla onkin ihottumaa tai muuta.

• apuaapuapuaa

Ujoutta voidaan hoitaa lääkkeillä, jolloin puututaan ujouden syihin, kuten epävarmuuteen. Myös ujouden oireita voidaan hoitaa. Eräs hoito onstressihermon salpaus, joka estää punastelun. Huomattuaan, että ei enää punastele, ujo ihminen voi saada lisää itsevarmuutta. Näin pyritään myönteiseen vaikutusten kehään. Ujoutta voi myös "hoitaa" itse hakeutumalla usein tilanteisiin, joissa on pakko tulla esille.

• wöölds sittiest mään

Johan tässä on 33 vuotiaaksi asti yritetty päästä sinuiksi itsensä kanssa, samalla kun muut ihmettelee että miksei ole naista. "Se on varmaan nirso, se on varmaan fiksu, sillä on varmaan ollut ongelmia naisten kanssa", kaikenlaista sivukorvalla kuultua juttua itsestäni. Alkuun oli epätoivoa, naisten syyllistämistä ja vaikka mitä kun en päässyt naisten kanssa puuta pidemmälle mutta mitä vanhemmaksi tulee niin sen enemmän sinuiksi pääsen vain sen ajatuksen kanssa ettei parisuhteesta kannata haaveillakaan niin kauan kun pidän itseäni maailman paskimpana ihmisenä.

• ------------

varaa reissu thaimaahan pattayalle. naiset suorastaan roikkuvat sinussa kiinni ja saat reissusta itsevarmuutta varmasti myöhempiinkin suhteisiin =)

• karhun

Miten voit kirjoittaa sitten ajatuksias? Miten Se eroaa oikeasta kommunikoinnista? Suosittelisin avoimesti myöntämään esim. Naiselle netissä nuo asiat, sitä kautta voit löytää seuraa joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Muuta vaihtoehtoa ei kai ole? Musta olis ainakin kiva, jos olis kerrankin rehellinen mies..

• Minustakin tuo vois olla ihan hyvä idea, että pistäisi vaikka siihen deittiprofiiliinsa noita ongelmiaan. Ei kuitenkaan semmoiseen epätoivoisen ruikuttavaan sävyyn, vaan neutraalina toteamuksena niiden muiden (positiivisempien) löpinöiden joukossa. silloin deittikumppanin on huomattavasti helpompi ymmärtää mahdoliisesti outoa käytöstä, ja ennen kaikkea tuollainen profiili voi jo itsessään kiinnostaa samasta ongelmasta kärsiviä naisia, jolloin ymmärtäväisen kumppanin löytymisen todennäköisyys kasvaa.

• Henkisesti atm

Mutta sitten en todennäköisesti koskaan kelpaa kenellekkään jos rehellisesti myönnän olevani luuseri jonka on vaikea edes keskustella normaalisti.

• ErkkiPerusMiäs

Ei ole yleinen vaiva. Itsekin koen itseni atm mieheksi henkisesti ja sit kysellään miksei ole naista, tai miksen hanki sellaista. Ei sille nyt mitään voi pahemmin, jos alitajuisesti kokee itsensä paskaksi ihmiseksi ja on sen takia erittäin varautunut, eikä harvemmin saa suustaan mitään järkevää sanottavaa. Jos sais, niin monesti jää sanomatta.

• Kertonut aikaisemmin

No itsellä oli skitsofrenia ja paha paniikkihäiriö kun poikailin 25 ikäisenä naisia baarista pukille asti. Nykyään on dg. skitsoaffektiivinen häiriö ja perheenkin saanut jotenkin hankittua.

Että ei se sairaus oo mikään este, pas-ka asenne vaan on.

• mies Isolla Mmmmllä

Aluksi haet hoitoa sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja ahdistushäiriöön ja kun lääkitys on kunnossa voit alkaa ajatella naisia. Terapiakin voi joskus auttaa. Mutta itse tiedän ainakin lääkkeitä joiden vaikutuksessa on pokkaa ihan mihin vaan. Ei jännitä pätkän vertaa.

• Henkisesti atm

Olen varmaan jo varmaan satoja kertoja aiemmin kertonut hakeneeni vaikka mitä apua ongelmiini kuten kerroin tässä aloiteuksessakin. Olen nyt 25-vuotias enkä ole koskaan edes yrittänyt pokata naista. En tiedä kuinka toiset ongelmaiset siihen pystyy.

Suurin ongelma tosiaan on se etten osaa keskustella naisten kanssa enkä sitten uskalla edes yrittää. Pelko ja huono itseluottamus on juurtunut minuun niin syvälle ettei tämä mielestäni pelkästään mikään asenne kysymys ole.

• Kivaa oli

Tuo on kyllä totta että jos menet Thaimaahan niin naiset roikkuvat sinussa ja voit heistä valita kauneimman ja yrittää naida lähes ilmaiseksi häntä hotellissa. Itse olin 3vk Patyalla ja nain todella monen kanssa siellä, aluksi se oli vaikeaa kun olin jännittynyt ja tavallaan hämmentynyt kokemuksestani. 3v siellä teki kuitenkin minuun ihmeitä, olin lopulta niin rohkea että valitsin naisia mukaani jopa kaksikin kerralla. En ole hyvä naimaan ja ei minulla ole mikään isokaan, nor kokoinen peli, mutta nain aina kun teki mieli ja kestot oli luokkaa 2-7min kerralla, sitten maksu naiselle, ohjaus huoneestani ulos ettei varasta rahoja ja kännykkää, suihkuun ja kadulle syömään tulista ruokaa :) Kotiin tullessa kävin säännöllisesti verikokeissa varmuuden vuoksi ja vaikka aina käytin kondoomia.

Se oli shokki kun tänne tuli ja huomasin taas heti sen miten vaikeaa täältä on saada naista itselleen, ei siis mitään mahdollisuuksia ole.

Sen vielä haluan näistä Thaimaan naisista sanoa että ovat todellisia seksipetoja sängyssä ja niin notkeita ettei voi edes käsittää, palvelee miestä miten vaan mies haluaa. Suosittelen kyseistä hoitoa kaikille joilla kotimaassa ongelmia pihtaavien naisten kanssa. Thaimaassa siis rahalla saa ostettua naisen itselleen todella pienellä rahalla vaikka koko päiväksi ja yöksi, kaupungilla tuli kuljettua monesti kaunis nainen kainalossa ja hän toimi myös oppaana vaikka emme kielimuurinvuoksi juurikaan toisiamme ymmärtäneet.

• Kasaa paskaa ootte

Ai ei toi Thaimaan reissu kasvattunut vieläkään munia sulle vaikka oot pannut siellä niitä orjan roolissa olevia tyttöjä?

No sittenhän se on ihan sama panekste luuseriATM:n vai ette, kun se ei vie teitä eteenpäin elämässä.

• Tyhjentämässä....
        Kasaa paskaa ootte kirjoitti:

Ai ei toi Thaimaan reissu kasvattunut vieläkään munia sulle vaikka oot pannut siellä niitä orjan roolissa olevia tyttöjä?

No sittenhän se on ihan sama panekste luuseriATM:n vai ette, kun se ei vie teitä eteenpäin elämässä.

Ethän vaan taida kadehtia kaveria joka oli Thaimaassa? :)

• tuco.

Tottahan sitä rahalla saa joka maassa. Tietenkin siellä tulevat vielä herkemmin tarjoamaan. Kyllähän se varmasti melkoinen paratiisi on miehelle, jos seksistä maksaminen ei ole ongelma.
        Saitko kertaakaan ilman rahanvaihtoa keltään?

• Hillitön loma!
        tuco. kirjoitti:

Tottahan sitä rahalla saa joka maassa. Tietenkin siellä tulevat vielä herkemmin tarjoamaan. Kyllähän se varmasti melkoinen paratiisi on miehelle, jos seksistä maksaminen ei ole ongelma.
        Saitko kertaakaan ilman rahanvaihtoa keltään?

Itse olin 19 vrk samassa paikassa ja hotelli oli 18 Coins Inn ja koko lysti maksoi 300e, eli vrk oli n 16e :) hotelli oli tosin vaatimaton mutta keskustassa ihan :) Ihanat muistot tuli kun täällä lueskelin ton kaverin juttuja, Jees, uudelleen tekee mieli ja täytyy alkaa säästämään lentolippuihin taas, ne on ainoot jotka maksaa :( Ruoka oli helvetin pahaa kun en ole tykästynyt äyriäisiin tai ylipäätään mereneläviin :(

• tuco.
        Hillitön loma! kirjoitti:

Itse olin 19 vrk samassa paikassa ja hotelli oli 18 Coins Inn ja koko lysti maksoi 300e, eli vrk oli n 16e :) hotelli oli tosin vaatimaton mutta keskustassa ihan :) Ihanat muistot tuli kun täällä lueskelin ton kaverin juttuja, Jees, uudelleen tekee mieli ja täytyy alkaa säästämään lentolippuihin taas, ne on ainoot jotka maksaa :( Ruoka oli helvetin pahaa kun en ole tykästynyt äyriäisiin tai ylipäätään mereneläviin :(

Joo, kyllähän tuo houkuttelee jossain vaiheessa hypätä koneeseen...
        EIkö sieltä muka saa kunnon perus pihvejä muusillä tyyppisiä ruokia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8922
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      178
      3383
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1850
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1166
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1078
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1065
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1021
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1005
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65