Otsikossa onkin jo olennaisin: mistä siis löytyisi sadetakki omenavartaloiselle (rinnanymärys n. 130 cm) lyhyelle naiselle?
Riittääkö esim. perus-Rukka-takissa rinnanympärys?
Pikaisesta vastauksesta olen kiitollinen näin sateisessa kesäsäässä :)
Sadetakki isokokoiselle naiselle?
6
247
Vastaukset 6
- dljlöfjdl
Ellos/Cellbes on myynyt sadetakkeja. Nyt kannattaa tsekata onko vielä, kun on aleaika....
- Onneksi ostin
Ostin viime vuonna Ellokselta aloittajallekin sopivan sadetakin (koko 58/60), mutta sitä ei enää löytynyt luettoloista ainakaan pikaisella etsimisellä Plus-kokojen puolelta.
- Sadenainen
Hei! Minulla oli sama ongelma koko kevään ja alkukesän. Sitten löysin Cellbesiltä turkoosin sadetakin ale- hintaan! Malli on a-linjainen ja peittää itselläni hyvin vatsan ja reidet kuitenkaan olematta teltta. Olen saanut takista kehuja. Itse olen 163 cm.
- Sadenainen
Niin ja näytti olevan enää 46/48 isoin koko, mutta saattaisi mahtua koska reiluhko mitoitus.
- sadetakkityttö
Gudrun Sjödenillä on sadetakkeja, joiden koko xxl menisi varmaan sinulle. Kuosit on tosi ihanat ja värikkäät!
- 9+4
Minä ostin Lindexiltä sadetakin, isojen kokojen mallistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342057
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601204- 201115
- 41746
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤227678Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa205622- 51475
- 38448
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42432