Otsikossa onkin jo olennaisin: mistä siis löytyisi sadetakki omenavartaloiselle (rinnanymärys n. 130 cm) lyhyelle naiselle?
Riittääkö esim. perus-Rukka-takissa rinnanympärys?
Pikaisesta vastauksesta olen kiitollinen näin sateisessa kesäsäässä :)
Sadetakki isokokoiselle naiselle?
6
242
Vastaukset
- dljlöfjdl
Ellos/Cellbes on myynyt sadetakkeja. Nyt kannattaa tsekata onko vielä, kun on aleaika....
- Onneksi ostin
Ostin viime vuonna Ellokselta aloittajallekin sopivan sadetakin (koko 58/60), mutta sitä ei enää löytynyt luettoloista ainakaan pikaisella etsimisellä Plus-kokojen puolelta.
- Sadenainen
Hei! Minulla oli sama ongelma koko kevään ja alkukesän. Sitten löysin Cellbesiltä turkoosin sadetakin ale- hintaan! Malli on a-linjainen ja peittää itselläni hyvin vatsan ja reidet kuitenkaan olematta teltta. Olen saanut takista kehuja. Itse olen 163 cm.
- Sadenainen
Niin ja näytti olevan enää 46/48 isoin koko, mutta saattaisi mahtua koska reiluhko mitoitus.
- sadetakkityttö
Gudrun Sjödenillä on sadetakkeja, joiden koko xxl menisi varmaan sinulle. Kuosit on tosi ihanat ja värikkäät!
- 9+4
Minä ostin Lindexiltä sadetakin, isojen kokojen mallistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva182877Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42721- 101718
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28718- 7684
- 60673