Puolison saaminen kiinni pettämisestä, auttakaa!!

3+16

Moii, olen tässä pitkään jo miettinyt millä kummalla saisin mieheni tunnustamaan että on pettänyt minua joskus. Onko teillä antaa fiksuja vinkkejä? Vaikeinta tässä on se että se on tapahtunut jo vuosi sitten eikä enään saa mitään todisteita:(

Olen suunnitellut että hommaan prepaid liittymän josta lähetän miehelleni viestin että onko paljastunut? mutta kuin mä tän muotoilisin ja sillee että mies ei arvaisi että mä oon sen lähettänyt, ja olen suunnitellut lähettäväni tän silloin kun mieheni on myös kotona jotta näen hänen reaktionsa ja miten sen jälkee toimii, pelottaa vaa kamalasti jos jäkkin kiinni ja on niin hyvin mulle valehdellut.

Osaisko kukaan antaa hyviä ja yksinkertaisia vinkkei? nyt kaivataan apuja isolla kädellä, kiitos :))

19

623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuseri

Aika vaikee saada enään todisteita, jos miehesi ei enään petä. Toi oma lähettämä viesti kuulostaa jo niin tökeröltä, että paljastut itse. Mieti, kuka lähettää vuoden kuluttua, että jäitkö pettämisestä kiinni? Miksi yleensä kukaan kysyisi, onko jäänyt kiinni tai ei? Ja jos suhde vaikka jatkuisikin vielä, niin ei silloinkaan todellakaan kysellä, oletko jäänyt kiinni. Eli tämä viestin lähettäminen on kyllä todella läpinäkyvä juttu. Miksi ylipäätänsä haet tunnustusta? Oletko oikeasti varma, että miehesi on pettänyt? On vaikea "tunnustaa" jos ei ole edes pettänyt. Ja jos vaikka olisikin, niin ei kukaan kyllä ihan vapaaehtoisesti tunnusta.

• 8+3

En ole varma mutta mulla on sellainen tunne että on, mutta miten se voi muka arvata että mä lähettäisin silleviestin, yhtäkkii? :D en usko, eniten mua kiinnostaa se reaktio kun lukee sen viestin. pakkohan mun on asia jotenkin selvittää ennenkuin teen kummankin hulluksi, mies väittää kiven kovaa ettei mitään ole tehnyt mutta ekan kerran haukku mut sairaaksi ja vainoharhaiseksi niin se pisti kyllä epäilee vaan lisää ja tosiaan vinkkei kaipaisin miten saan kiinni :) Ajattelin että laittaa siihen jotain et ikävä, ja et onko naisesi saanut tietää mitä tapahtu mutta en tarkalleen tiedä kuin tän muotoilisin.

• tutkipa asiaa

Fiksu ihminen osaa päätellä viestin huijaukseksi, muutamasta seikasta. Ei mies ehkä vastaa lainkaan tai kiistää vastausviestissä. On tullut varovaiseksi koska kyselet, eivät miehet koskaan tunnusta eron pelossa. Toki voit kokeilla viestiä, mutta hän ehkä arvaa sut ja etsii puhelimen tai prepaidin. Ja alkaa valittaa samantien, sitä ei jaksa kuunnella. Kannattaa lähetä karkuun ulos ja kaverille pakoon. :/ Mies viestii ehkä sinne tai ehtii rauhoittua vähän...

Jos mies haukkuu "sairaaksi ja vainoharhaiseksi", voi tosiaan pettää ja olla erikoinen tyyppi kun naista haukkuu - jolloin kannattaisi varmaan jo erota. Tai sitten jonkinlainen mustasukkaisuus ja "kärttäminen" ärsyttää, jos sitä on pitkään jatkunut turhaan. Vain sinä tiedät miten se on. Mitä jos mies tivais sulta usein, ehkä suuttuisit. Mutta mua ihmetyttää että naista sanoo noilla nimityksillä, eikä osaa kauniisti sanoa, että nyt meni pitkälle. Ei ole vakuutellut ettei petä? Vai valehteleeko?

Onko suhde muuten mennyt hyvin, ilman murheita? Onko luotettava vai ei? Arvostaako naisia? Ja sua? Entä jos mies onkin kotimies, kuin veli ja epäilet että pettää? Oletteko kauan tunteneet. Ja älä vastaa näihin kysymyksiin tässä, laitoin ne vain että osaat kartoittaa tilannetta. Luultavasti luottamusta ei ole välillänne, ainakaan sinun puolelta. Siihen on syynsä. -Jos mies on väkivaltainen henkisesti tai fyysisesti, kannattaa lähteä, eikä testata. Koska väkivaltainen mies vaan naksahtaa näistä. Se ei ole sen arvoista. Pettävillä voi olla yllätyksiä toki. Jos mies haukkuu useinkin nimityksin tai vähättelee, voi olla parempi asua erillään.

• tutkipa asiaa

Jos tiedät jo että on pettänyt, mihin tarvitset todistetta? Jos tuntuu että mies on pettävä, yksityisetsivä voi olla pitkällä aikavälillä paikallaan, esim. pistokokeita tekee. Tai yksi tutkimus nyt aiheeseen. Tai selvänäkijä joka on aito, usean suosittelema, eikä huijari. Voit myös itse miettiä, mikä liittyi mihin pettämisen aikaan ja saada johtolankoja. Ja minkälaisia kontakteja miehellä on ollut tai on. Keitä puhelinluottelossaan on puhelimessa, onko kakkospuhelinta ollut tai sim-korttia ym. Käykö baareissa, juoko, työmatkoja, öitä poissa "kaverilla", työkaverit, vanhat tutut tai uudet, yksinäiset ajelut yhtäkkiä? Onko etäinen vai läheinen? Minkälaisilla nettisivustoilla käy ja missä ajelee? Onko hermostunut koskaan ja milloin? Laittaa itseään?

Sanallista tunnustusta et tule saamaan, koska eivät kumppanit voi tunnustaa eron pelossa. Onko mies pelimiesmäinen vai kerran hairahtava? Vai sellainen "koti-isätyyppinen" jota ei vieraat kiinnosta? Arvomaailma? Ihmiset ensin vai raha? Onko kaverinsa minkälaisia? Onko hänen isänsä pettänyt koskaan? Esimerkki, roolimalli. Entä oletko katsonut (luotettavimman) kaverisi kanssa koskaan, löytyisikö miehiänne deitti tai seksideittipalsoilta, väärällä identiteetillä. Vähän kun tonkii, voi osua jopa, oikeat hakuosumat. Miehet muuttavat usein tietojaan hyvin erilaiseksi, joku seikka voi paljastaa.

Missä mies viettää vapaa-aikaa ja minkälainen tuttavapiiri naapurit. Entä onko sinun kanssasi vapaa-ajalla? Älä vastaile näihin kysymyksiin täällä, retorisia kysymyksiä vain. Jos epäilee pettämistä, voi olla jo pettävä mies kyseessä tai sitten ei muuten luota mieheen. Onko kuitenkin mahdollista että miehesi voisi olla aidosti pettänyt? Sulla on kuitenkin vahva tunne että joskus kävi niin. Ehkä se selviää ajan kanssa minkälainen mies on miehiään, ei siis paniikkia. Joskus voi tehdä mustasukkaisuus tepposet, mutta ei se aina niin ole. Itse kun miettii tarkasti.

Miten mies käyttäytyi siihen aikaan ja miten sen jälkeen. Mietiskele ja pohdi miten haluat selvittää. Jotkut ovat palstalla "unohtaneet" äänettömän kännykän auton penkin alle, niitä juttuja voi lukea palstalta. :/ Kenties vedätte kaveris kanssa peruukit päähän ja erilaiset asut, katsotte meneekö mies lenkillä jollekin "pirjolle". Ehkä se on enemmän hauskaa, kuin että löytyy sieltä lenkkipolun varrelta. :) Ehkä saman kaverin kanssa myös autolla pääsee.

• 17+5

Kiitos vastauksistanne. Mieheni olisi enemmänkin kerran hairahtava, jos yhtään tunnen sitä niin ei osais/pystyis valehdella tälläisestä asiasta mutta kuten todistettu meitä on moneen junaan ja ikinä ei voi luottaa kenenkään liikaa.
      Mies välillä on alkanut sanoo et pidän sitä itseni vihollisena, mutta en pidä vaan en luota. Tää viel tappaa meiän rakjkauden, ollaan täysin umpikujassa.

Pakkohan mun on saada tietää pettääkö/onko pettänyt! Mutta ollaan sellaisessa tilanteessa että oon aina ollut mustasukkainen ja jos jotain on tapahtunut niin luultavasti on itse sen sinne myös ajanutkin. Mies on kunnollinen, ei käytä ollenkaan alkoholia eikä muutakaan..tupakankin lopetti kun aloin odottamaan vauvaa. Parempaa miestä ei voi löytyä mutta kai sillä nyt jokin pahe on niin kuin kaikilla, on kotona tosi paljon ja vastaa aina puhelimeen kun soittaa paitsi pari kertaa, kertoo missä käy eikä salaile mitenkään puhelintakaan mutta kun on sellainen epäilys et on kuitenkin tehnyt jotain selkäni takana, monesti ollaan asiasta juteltu ja mies haluaa että mennään pariteapiaan. Kysyin yhdeltä selvänäkijältä että onko mieheni pettänyt minua niin sain vastauksen kyllä viime kesänä , eikä ollut alkoholilla tekemistä ja että tapahtui jossain mökkimaisemissa jne... mutta kun ei myönnä, nyt odotan vahvistusta muilta näkijöiltä. Viime suhteessa jouduin petetyksi ihan puun takaa enkä halua toiste kokea sitä joten pakko selvittää mutta jos toi viesti ei onnistu ja selvänäkijät ei mtn näe niin on pakko luovuttaa ja uskoa ja luottaa mieheeni. Te varmaan pidätte mua ihan pöpinä tän avautumisen jälkeen, mutta sen jälkeen on ollut vaikea luottaa..

• 5ytrgfg

Juu, tuon yhden lauseen jälkeen pidän pöpinä: herranen aika, siis uskot selvänäkijää?!?!?!?!?!

Siinäkö on nyt sitten kaikki "todisteet"?

• tutkipa asiaa

Jos se on pätevä näkijä, ehkä siihen voi luottaa. Ja jos joku muukin osaava on sitä mieltä, se voi vahvistaa asiaa. -Kun moni toteaa päteväksi näkijän, huijaamisen mahdollisuus vähenee. Jos mies on kerran pettänyt röyhkeästi, onhan se mahdollista että niin käy uudelleen. Olkoonkin että olis pariterapiaa. Toki sinne voi muutenkin mennä. Mutta on vaikea saada luottamusta tuossa tilanteessa.

Minusta sun ei pidä luottaa mieheesi tai kehenkään automaattisesti (sydämen särkien), koska miehet ovat pettäviä tosi moni. Toki osaavat esittää uskollista ja rehellistä. Voit etsiä jatkossa myös fyysisiä todisteita tai yksityisetsivä katsoo mitä mies puuhaa mökkireissuillaan yms. kesäisin ja lomilla. Ja kenen kanssa. -Olkoonkin että olis pelkkää seksiä, se loukkaa sua ja ehkä toistakin naista sellainen kuvio. Varsinkin jos et sellaista suhdetta halua.

Et ole väärässä. On ihan hyvä kysyä täältä. Nyt älä paljasta että tutkit asiaa ja älä siksi kysele mieheltä, ettei tule liian varovaiseksi. Zemppiä.

• Kun totta puhutaan
        tutkipa asiaa kirjoitti:

Jos se on pätevä näkijä, ehkä siihen voi luottaa. Ja jos joku muukin osaava on sitä mieltä, se voi vahvistaa asiaa. -Kun moni toteaa päteväksi näkijän, huijaamisen mahdollisuus vähenee. Jos mies on kerran pettänyt röyhkeästi, onhan se mahdollista että niin käy uudelleen. Olkoonkin että olis pariterapiaa. Toki sinne voi muutenkin mennä. Mutta on vaikea saada luottamusta tuossa tilanteessa.

Minusta sun ei pidä luottaa mieheesi tai kehenkään automaattisesti (sydämen särkien), koska miehet ovat pettäviä tosi moni. Toki osaavat esittää uskollista ja rehellistä. Voit etsiä jatkossa myös fyysisiä todisteita tai yksityisetsivä katsoo mitä mies puuhaa mökkireissuillaan yms. kesäisin ja lomilla. Ja kenen kanssa. -Olkoonkin että olis pelkkää seksiä, se loukkaa sua ja ehkä toistakin naista sellainen kuvio. Varsinkin jos et sellaista suhdetta halua.

Et ole väärässä. On ihan hyvä kysyä täältä. Nyt älä paljasta että tutkit asiaa ja älä siksi kysele mieheltä, ettei tule liian varovaiseksi. Zemppiä.

Jos mitä selvänäkijä "tietää", se on mitä ilmeisimmin tietäjähengen vaikutusta (joka on käynyt paikan päällä toteamassa tapahtuneen ja kuiskuttaa sen meedion korvaan tai heijastaa verkkokalvoille). Raamattu kieltää olemasta yhteydessä vainaja- ja tietäjähenkiin. Ne ovat eksyttäviä henkiä, jotka toimivat pahan puolen suunnitelmien mukaisesti estääkseen ihmisiä pelastumasta. Tässähän ei ole mitään uutta maailmanhistoriassa.

• rauhoitu.
        Kun totta puhutaan kirjoitti:

Jos mitä selvänäkijä "tietää", se on mitä ilmeisimmin tietäjähengen vaikutusta (joka on käynyt paikan päällä toteamassa tapahtuneen ja kuiskuttaa sen meedion korvaan tai heijastaa verkkokalvoille). Raamattu kieltää olemasta yhteydessä vainaja- ja tietäjähenkiin. Ne ovat eksyttäviä henkiä, jotka toimivat pahan puolen suunnitelmien mukaisesti estääkseen ihmisiä pelastumasta. Tässähän ei ole mitään uutta maailmanhistoriassa.

No ei mene sellaisen meedion luokse, jolla on vääriä henkiä "kuiskuttamassa korviin". Jos tulee negatiivinen tunne, on väärän luona. Joillakin on lahja Jumalalta (kunhan osaa tulkita oikein), selvänäkijä on hieman eri asia kuin meedio, vaikka samaakin on. Kyllä väärä informaatio osoittautuu tavalla tai toisella vääräksi, siksi se varmistetaan monesta asiallisesta paikasta miten on. Jokainen selvänäkijä ja meedio ei ole saa*anasta, vaikka niin moni luulee pitkään. Huijareita ja erilaisia persoonia toki on joukossa, joiden kanssa ei kannata asioida vakavemmissa asioissa. Tiedon lähde olisi hyvä olla korkeammalta, eikä matalammalta tasolta.

• alli*

"Pakkohan mun on saada tietää pettääkö/onko pettänyt!"

Voi hyvät hyssykät sinun kanssasi!!! Tuota ei ole mikään pakko saada tietää, ja vaikka sinun olisikin, niin et silti saa tietää. Kukaan ei tiedä sellaista mitä ei kerrota. Ketään ei voi pakottaa kertomaan, ellei tämä itse halua. Ja sitten toi selvännäkijä. Voi pimpelis pompelis sentään... Todellakin sinua voisi pitää ihan pöpinä tai vähintään kahelina. Minusta kärsit huonosta itsetunnosta. Tee jotain itsesi suhteen. Kun luottaisit edes itseesi, voisit paremmin luottaa muihin, myös mieheesi.

• 3+6

no kun se selvänäkijä nyt ei tuntunut kovin luotettavalta mutta odotan muilta vastauksia, pöpi tai en mutta pakko saada tietää.. tää on aika hullua, en kyllä usko että mieheni pystyis valehtelemaan näin hyvin, ei ole sen tyyppinen ollenkaan vaikea vaan luottaa.... Ja kyllä siinä on kaikki todisteeni!!!!!

• 5ytrgfg

On kokonaan oma valintasi, annatko selvänäkijän "tiedon" pilata ilmeisestikin keskimääräistä paremmassa kunnossa olevan parisuhteesi.

Sinulla on hyvä mies eikä mitään selkeää todistetta, että hän olisi sinua pettänyt. Jos mieluummin uskot jotain hörhöä kuin miestäsi, niin anna palaa vaan ja pilaa elämäsi!

Se, että sinua on aiemmin petetty ei tee miehestäsi syyllistä mihinkään. On väärin kaataa jonkun toisen kanssa kärsimänsä vääryydet uuden kumppanin niskaan.

... Tämän on pakko olla provo...!

• ensin tutkii
        5ytrgfg kirjoitti:

On kokonaan oma valintasi, annatko selvänäkijän "tiedon" pilata ilmeisestikin keskimääräistä paremmassa kunnossa olevan parisuhteesi.

Sinulla on hyvä mies eikä mitään selkeää todistetta, että hän olisi sinua pettänyt. Jos mieluummin uskot jotain hörhöä kuin miestäsi, niin anna palaa vaan ja pilaa elämäsi!

Se, että sinua on aiemmin petetty ei tee miehestäsi syyllistä mihinkään. On väärin kaataa jonkun toisen kanssa kärsimänsä vääryydet uuden kumppanin niskaan.

... Tämän on pakko olla provo...!

Ei se meidän muiden ongelma ole, ettei ateisti usko mihinkään. Eikä erehtynyt selvänäkijä tarkoittaisi, että mies ei silti voi pettää. Kaikki on aina mahdollista. Yksityisetsivä myös joskus voi valaista asioita, jos miehen mökkireissut tai muut johtavat jonnekin. Ei se toimiva suhde ole, jos saa pelätä pettämisiä, jos nainen ei niitä halua. Toimivalle suhteelle voi olla monta eri määritelmää, miehelle se voi olla se, että hän pettää. Naiselle ei. Huonoon näkijään en panostaisi, aika monen pitää tuntea näkijä hyvin ja tietää. Ne kyllä erottaa toisistaan. Rahaa ei kannata kaivoon laittaa.

• 8+11

Mieti haluatko oikeasti tietää. Ja jos saat tietää, mitä haluat asialle ja elämällesi tehdä.

• 1.2.5.5

Entä sitten vaikka miehesi olisikin pettänyt viime kesänä? Miten se muuttaisi mitään? Vai hetikö oisit jättämässä!?

• 7+18

Jos on pettänyt niin pitäähän nämä asiat selvittää ettei tälläinen jatku kissa hiiri leikki..

• yx-mies

Mitä jos ei olekaan pettänyt? Ajat oman parisuhteesi karille. On niitäkin miehiä jotka ei petä vaan lopettaa suhteen ennen uuden aloitusta. Ja sinulle voi käydä niin että miehesi lopetaa sen tuon sinun sairaaloisen pakkomielteen takia.

Oikei selvinäkiä , hei haloo?

• neuvoni mun

Aloittaja, keskustele selvännäkijän kanssa, ota yhteys psykiatriin

• säoot ihan pihalla

Neuvo sulle: eroa ja anna miehellesi mahdollisuus löytää nainen, joka rakastaa häntä pyyteettä. Sä olet sairaalloisen mustasukkainen. Hanki itsellesi apua. Eli yhteyttä vaikkapa mielenterveystoimistoon.

Aiheeton epäily syö liiton kuoliaaksi alta aikayksikön. Ethän sä kuitenkaan usko, ettei mies petä vaikka miten sulle sen todistaisi.

Pelottavaa olisi sun kanssa elää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162