Olen mukana hopottajien kampanjassa SHREDDED WHEAT aamiaismurot!
SHREDDED WHEAT on aivan uusi aamiaiskokemus, jossa on 67% täysjyväviljaa ja runsaasti kuitua. Rapeat tyynyt sisältävät maukasta vadelma-, mansikka- ja karpalososetta. Näin saat tasapainoisen aamiaisen ja hyvän päivän.
https://www.nestle-cereals.fi/products/cereals/shredded-wheat-punaiset-marjat
Näistä tuli minun uusi ihana suosikki!
Eniten tykkään napostella ihan sellaisenaan, mahtavia makean nälkään. Rapean kuoren alla on mehevän herkullinen marjaisa sydän osa. Karpalo tekee hyvän säväyksen sisukseen. Paljon kuituja sisältävänä elimistö tykkää ja päivä lähtee hyvin käyntiin! Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan!
- Maininta, että olet mukana Hopottajien kampanjassa
- Kampanjamateriaalissa ilmoitettu linkki kampanjasivulle
- Omat kommenttisi tuotteestaOlen mukana hopotta
SHREDDED WHEAT aamiaismurot! #shreddedwheathopo #hopottajat.
muro4
2
109
Vastaukset
- kusenmuroihinne
Nää on näitä, saavat kunnian olla paskimpia muroja mitä olen ikinä maistanut. yäks.. eikä lapsetkaan tykänneet. Eikä näissä mitään maukasta ole sisällä, maistuu pahville.
- oikea laitalinkki
Hienosti kopioitu viesti suoraan annetusta materiaalista. Jätit hölmöyttäsi vielä tuon lopun ranskalaiset viivat, jotka oli tarkoitettu vain ohjeeksi sinulle.
Hyvin vedetty. En osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801995
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591707Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461676- 1231453
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501092Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 69882
- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26877