Heeei! Etsin hyvää lautaa hintaluokasta n.120e -150e. Mistä kaupast kannattais ettiä? Muutamia olen selaillut, mutta kun ei oikein tiedä mikä sit on sitä laatukamaa ja mikä ei.. Mitä suosittelet?
Millainen longboard aloittelijalle?
foreveryoung
4
421
Vastaukset
- skeitannut 7v
Lamina.fi , unionfive.fi , ponkes.fi , junkyard.com , beyondstore.fi , boardstock.net ,
noista kaikista saa ainakin laatukamaa, eli väärään ei voi mennä. jos ei ole varma, niin kannattaa soittaa esim. asiakaspalveluun ja kysyä lisää. Itse suosittelen unionfiveä ja junkyardia. Molemmissa iso valikoima. - 7 vee
Boardsport.fi , Offshore.fi , Kanjon.net
erikoistunut cruisereihin - longboardaloittelia
www.junkyard.fi ssä on pari longboardia alennuksessa 60e
kannattaa käydä kattoo :)) - tina h
Kokemuksia Offshoren 160e maksavasta bambu laudasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905469Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353