Netin kautta bongasin ittelleni ihanan ja huomaavaisen panokamun, joka on käynyt yli vuoden luonani muutaman kerran kuukaudessa. Mies mukava, mutta varsin ujo ehkä jopa hieman estynyt.. Minäkin olen siipirikko pitkän ja hankalan avoliiton jälkeen, itsetuntoni on alamaissa ja usein jännitän miesten kanssa.. Huomaan, että mieskin jännittää kanssani vaikka seksimme on ihanaa ja meillä on hauskaa yhdessä...
Aluksi en ajatellut miehestä mitään sen ihmeempää, otin pitkään seksin seksinä, mutta vähitellen olen alkanut tuntea lämpöä miestä kohtaan.. En sitten tiedä, täytyisikö koko suhde lopettaa, koska ehkä haluan kuitenkin enemmän kuin pelkkää seksiä... Toisaalta olisi kiva tietää mitä mies minusta ihan oikeasti ajattelee... Tietääkseni hän ei ole kuitenkaan varattu.. Yleensä hän on sen muutaman tunnin luonan, lähtee kyllä melko vähin äänin hommien jälkeen.. Aluksi aina jutellaan kuulumisia, hän on kyllä nyt jo parina kertana kertonut haluavansa matkalle, minäkin olen sanonut, että minullakin on matkakuumetta.. Toisaalta, jos mies vihjailee puheillaan, niin voisihan hän sanoa, että mitäs jos lähdettäisiin yhdessä matkalle.. Tai tietty voisinhan sitä itsekin pilke silmäkulmassa ehdottaa...
En sitten tiedä, jos alan miehelle ehdottelemaan pehmoisia, niin ehkä hän luikkii pakoon, mutta entäs sitten... En tiedä miten kauan voin tehdä itselleni näin, että harrastan seksiä, jos hommassa alkaa olla tunteitakin mukana ainakin omalta osaltani... Mies on kyllä sen verran ujo ehkä jopa hieman sulkeutunut, että tuskin hän itse uskaltaa mitään aloitetta tehdä vaikka olisikin kiinnostunut minusta enemmänkin......
En tiedä kuinka me naiset onnistutaan aina saamaan asiat näin mutkikkaiksi... Paljon mieluummin sitä aloittaisin ihanan suhteen, jossa sitä seksiäkin sitten saisi mielin määrin... Niin ja kertokaa onko olemassa mitään tunnusmerkkejä, jos mies on ihastunut? Tämä kaveri ajaa kuitenkin lähes 100 kilometrin matkan aina luokseni, lähes aina kun pyydän n. pari kertaa kuussa....
Onko ihastumien panokamuun aina tuhoontuomittu??
10
315
Vastaukset
- jossittelua
Kerro miehelle suoraan että haluaisit enemmän kuin seksiä. Kyllähän sinkku mies on valmis näkemään paljon vaivaa saadakseen seksiä mutta voihan tuolla miehellä olla tunteita sinua kohtaan. Pyydä miestä seuraavalla kerralla jäämään yöksi.
- Sydän itkee....
Mies jäi ekoilla käynneillään yksi, mutten oikein osannut nukkua vieraan ihmisen vieressä... Mies ei enää ole sitten jäänyt yöksi... Miten aloittaisin keskustelun vähän syvemmällä tasolla siten, etten säikäyttäisi miestä... Mistä sitä tietää vaikka hänkin kaipaisi syvempää yhteyttä... Mies on kyllä sen verran ujo, ettei takuulla ala oma-aloitteisesti puhumaan mitään....
- watsonholmes
Sydän itkee.... kirjoitti:
Mies jäi ekoilla käynneillään yksi, mutten oikein osannut nukkua vieraan ihmisen vieressä... Mies ei enää ole sitten jäänyt yöksi... Miten aloittaisin keskustelun vähän syvemmällä tasolla siten, etten säikäyttäisi miestä... Mistä sitä tietää vaikka hänkin kaipaisi syvempää yhteyttä... Mies on kyllä sen verran ujo, ettei takuulla ala oma-aloitteisesti puhumaan mitään....
Selvitä nyt kuitenkin ensiksi onko mies varattu. Onhan se aluksi outoa nukkua vieraan ihmisen kanssa mutta sillä tavalla saat miehen jäämään yöksi. Kerro vaikka aamulla tai minä hetkenä katsotkin sopivaksi että sulla on tunteita ja haluaisit enemmän. Jos miehellä on tunteita sinua kohtaa niin olkaa vaikka viikonloppu yhdessä.
- julmetta
mä annan nyt ihan ilmaisen neuvon. Jätä se mies nyt saman tien ja lopeta tuollainen pehmoilu. Sinäkö muka rakastunut? Huh heijaa.
Onko sulla mitään käsitystä mitä rakkaus edes on??????
Hommaa uusi panokaveri ja nauti siitä seksistä äläkä enää koskaa sekoita rakkautta ja seksiä toisiinsa. - varo vähän!
Tietääksesi ei ole kuitenkaan varattu.... No ihan varmasti on jos ei halua sulta muuta kuin seksiä. Ne ujot, hiljaiset ja sulkeutuneetkin voi pettää. Varohan vähän.
No voi morjens. Paneminen kyllä sujuu, mutta suutansa ei kykene millään saamaan auki. Ihan oikeesti, etkö tajua, miten järjetön tuo sinun ongelmasi on?
- raffsex
Etkö nyt ihan aikuisten oikeesti tajunnut että vihjailu matkasta oli aloite yhteiseen matkaan?
Suoraan sanot että olet rakastunut ja haluaisit enemmän suhteeltanne. Suu auki vain rohkeasti ja kissa pöydälle, reagoinnistaan tiedät mitä hän tuntee sinua kohtaan. Jos ei halua enempää kuin seksiä, se on sitten ehkä parempikin että suhde loppuu? - Sydän itkee....
Niin sitä vaihtoehtoa olen itsekin miettinyt, että voihan mies oikeastikin vihjailla matkasta, kahteen otteeseen on niistä puhunut.. Eikä mies yhtään säikähtänyt vaikka aloin itsekin puhua matkakuumeestani, keskusteltiin jonkin aikaa eri matkavaihtoehdoista... Siinä olisi ollut tosi helppoa kysyä, että onkos sulla jo matkaseuraa vai meinasitkos yksin lähteä reissuun? Tollasesta kysymyksestä tosiaan ei voi kukaan säikähtää....
Ja totta toikin, että ihastumiseni takia on sitten ehkä parempi, että suhde loppuu, jos toinen ajatteleekin vaan seksiä... - arvailua
No eikö ole ihan normaalia että tiedustelisit mieheltä haluaako tämä jotain enemmän kuin seksiä. Minusta sun ei tarvitse edes puhua mistään matkalle lähdöstä vaan voit ehdottaa että olisitte vaikka viikonlopun yhdessä. Jos mies on sinkku ja haluaa muutakin kuin seksiä tämä tarttuu kyllä tilaisuuteen saada olla kanssasi. Jos ei niin asia ei ainakaan jää vaivaamaan sinua.
- 0oi87hgf54dcv5
No onpas ongelma taas. Tuossa on kolme vaihtoehtoa,
eli sanoa asiasta, tai kärvistellä ja tietysti voi
viheltää pelin poikki ja etsiä uusi kalu.
Päätä itse, ei kukaan muu voi sitä puolestasi tehdä,
koska jokainen ajattelee eri tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292751
- 951596
- 1211394
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371204- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53952
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856