Maistoin tossa jokunen päivä sitten kaupasta ostettua raakaa possunfilettä. Tosin pureskelin vain sitä ja nielaisin piiiienen palan ja sylkäisin pois. Maistoin myös vähän sitä marinointikastiketta. Voiko minulle tulla tästä pienestä määrästä ja kastikkesta trikiinitartunta ? Auttakaa tietämätöntä. Lähteekö nämä trikiinimadot ikinä pois ?
Raa'an lihan syömine
5
316
Vastaukset
- Tietämätön
Niin ja lisäten vielä, huomasin juuri että kyseisen lihan viimeinen käyttöpäivä oli 28.6.14. Olen oikeasti paniikissa. D:
- sdhzsghzj
Moni bakteeri sieltä voi tarttua, mutta jos liha on kotimaista, ei trikiinistä pitäisi olla vaaraa, koska jokainen ruho tarkastetaan erikseen.
Trikiini on ongelma lähinnä itse metsästetyissä eläimissä, joita kukaan ei tarkasta.
- viettää aikaa
Jatka vaan harrastusta , se on nykyään kait vähä muotiakin tuo ettei lihaa syödä kovin kypsänä !
- 8+20
Juu, loiseliot pitää ihmisen hyvin hoikkana. Sehän on sitä muotia, viis terveydestä.
- voi lasta
Päivän naurut. Buhhaahhaha.
Joo ei lähde trikiinii ikinä pois jos sen saat. Ihmettelen vaan jos saat sen possusta.
eikun -marinointikastikkeesta
en suosittele haukkaamaan raakaa karhua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038