Tuota olisi tarjolla, mutta ei kokemusta valmistuksesta. Netin perusteella grillaus ilmeisesti paras? Omakohtaisia kokemuksia kaivataan.
Strutsin fileen valmistus?
7
5818
Vastaukset
- silleenseonnistuu
Kuten mikä tahansa hyvälaatuinen liha valmistetaan eli pannu tai grilli kuumaksi, lihan pinnalle vähän öljyä ja mausteita, 3-5 minuuttia per puoli fileen paksuudesta riippuen, saa jäädä vähän punertavaksi sisältä (vaikka lintu onkin), lepuuta folion alla tuplasti paistoajan ennen leikkaamista, hyvät lisukkeet oheen ja nauti.
- apkapk
toimii hyvä oli kiitos "sileenonnistuu"
- silleenseonnistuu
Ole hyvä - hyvä kun maistui.
Toinen tapa olisi ottaa värit pintaan pannulla ja lykätä 200 asteiseen uuniin noin 10-15 minuuttia riippuen lhan paksuudesta.
Lepuutus folion alla vähintään paistoajan ennen lihan leikkaamista ja eikun tarjolle.
- Strutsila
Maistuu maksalle, muuten hyvää js mureaa.
- Aijaaskos
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/166772/Strutsia ja HerkkutattiLastuja ja Persiljariisiä/
- pötyä pöytään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1241640
- 1381230
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858