Kuinka moni nainen tietääkään tai osaa arvata millaisia juttuja tapahtuukaan kun naisen korvat ei ole kuulemassa ja silmät näkemässä ?
-Tiesitkö että kaatojen määrä määrittelee miehen arvon toisten miesten silmissä ?
-Tiesitkö että miehet kerskailevat ja kertovat ketä on päästy "höyläämään". Erityisesti yt miehet ovat innokkaita kertomaan asiasta eteenpäin.
Ikävä muutamien naisten kannalta kun leviää tieto kuka on kenellekkin antanut.
-Tiesitkö että äijien reissut esim Tallinnaan tarkoittaa maksullisissa käymistä automaattisesti,ja tässä ei ole eroa oletko sinkku vai parisuhteessa.
-Tiesitkö että kukaan mies ei kerro toiselle miehelle omista erektio ongelmistaan.Tämä on täysi tabu meidän keskuudessa vaikka lääkkeitä myydään tähän vaivaan kymmenillä miljoonilla Suomessa vuodessa.
Tuliko mikään näistä paljastuksista yllätyksenä sinulle nainen?
Nainen! Tiesitkö nämä vaietut asiat miehistä?
54
823
Vastaukset
- supikoiran raato
Ei pidä luulla lähipiirissäsi tapahtuvia asioita yleistykseksi siitä miten kaikki muut toimivat.
- neitsykäinen
Itsellänii on uskonnollinen vakaumus, mutta en mene takuuseen omien piiriemme miehistä, välttävätkö kaikki aloituksessa mainitut paheet - pienellä varauksella toki siiis suhtaudun. Vaikka lähtökohtaisesti haluaisin uskoa hyvää. Naiivi en kuitenkaan ole.
Itselläni on hyvä ihmistutka, ja katsonkin ketä päästän lähelleni ja ketä en. - hjhghjjh
neitsykäinen kirjoitti:
Itsellänii on uskonnollinen vakaumus, mutta en mene takuuseen omien piiriemme miehistä, välttävätkö kaikki aloituksessa mainitut paheet - pienellä varauksella toki siiis suhtaudun. Vaikka lähtökohtaisesti haluaisin uskoa hyvää. Naiivi en kuitenkaan ole.
Itselläni on hyvä ihmistutka, ja katsonkin ketä päästän lähelleni ja ketä en.Aloittaja on nainen. Miehet puhuu autoista tekniikasta ja urheilusta. Harvemmin naisista.
- Alempana käy ilmi
hjhghjjh kirjoitti:
Aloittaja on nainen. Miehet puhuu autoista tekniikasta ja urheilusta. Harvemmin naisista.
että aloittaja on mies; joku mies siis itse ilmoittautuu aloittajaksi. Haluaa siis varoittaa naisia miehistä, hyvä niin.
Tosin luulen, et kirjoittaja on joku katkera ämmä jota ketuttaa se, ettei siitä itsestään ole ilmeisesti ollut mitään hyvää kerrottavaa kavereille ja/tai oma mies on jäänyt kiinni Tallinnan reissun jälkeen...
Eiköhän tosimiesten keskuudessa voida keskustella paljon muustakin eikä kaikki miehet ole samanlaisia vätyksiä kuin omat valintasi.- olen mies
Väärin arvasit pimppaloora,olen kyllä mies joka tämän ketjun aloitti.
- Kympin Nainen
Kyllähän naiset näkevät ja tietävät miehistä kaikenlaista - ennen kaikkea sen, että miehiä on joka lähtöön.
Kaadoillaan kerskaileva mies voi omasta mielestään (tai joissain piireissä) olla ytm, mutta naisen (ainakaan minun) silmissä ei.
Surullisimpia on tietysti sen tyyppiset tilanteet joissa esim. hyvän ystävättären mies tai liikekumppanin varattu toimari ehdottaa salasuhdetta vakavissaan. Kunnioituksen menettämisen jälkeen kuitenkin kun joutuu jatkossakin olemaan noiden miesten kanssa tekemisissä - vieläpä niin, ettei kunnioituksen menetys näkyisi muille osapuolille. Tämän tyyppiset tapahtumat saavat naisen luonnollisesti kunnioittamaan niitä toisenlaisia miehiä vielä enemmän - niitä todellisia yt-miehiä.- Ätmit
Kunniottakaa ätmejä. Ätmit ei turhia ehdottele.
- Korjasin otsikon
"Nainen! Tiesitkö nämä vaietut asiat niistä miehistä, joita pidät haluttavina (sillä muuthan eivät miehiä ole ensinkään)?"
- Ikisinkku M
"Tiesitkö että miehet kerskailevat ja kertovat ketä on päästy "höyläämään". Erityisesti yt miehet ovat innokkaita kertomaan asiasta eteenpäin.
Ikävä muutamien naisten kannalta kun leviää tieto kuka on kenellekkin antanut."
Niinpä, oikeastaan onkin aika hupaisaa että rehellinen mies joka sanoo etukäteen mitä ajattelee saa kuraa niskaansa vaikka on luonteeltaan sellainen ettei toisten yksityisasioita levittelisi tai leuhki panoillaan mutta ne epärehelliset joille oikeastaan mikään ei ole pyhää, ne jotka lutkittelevat elävässä elämässä enemmän ovat naisten suosiossa ja heitä arvostetaan korkealle parinhakupeleissä. Yleensähän on niin että naisten suosiossa olevat jännämiehet ja panoeinot eivät arvosta edes hyviä naisia kun ihan kaikki ovat niille pelkkkiä p..uja. - sdvsdb
Eräs tyyppikin on varsinainen YTM, naisten seurassa niin ymmärtäväinen ja helläpuheinen mutta kun naisia ei ole kuulemassa niin ne on lehmiä, horoja ja kaikkea vastaavaa. Ja tällä äijällä on naisia piisannut, niin niitä akkoja vaan huijataan.
- Creme bonjour
Tiesin aloituksen faktat, ja siksipä käyn treffeillä yt-miesten kanssa niin, että häivyn kun taksi pitää tilata -ja häivyn yksin kotiin. Ei päästä kaadolla kehumaan.
Samoin useimmat tuntemani (useat ovat näitä toimari-yrittäjä -miehiä) miehet ovat käyneet huorissa, oli se sitten Tallinna tai Hampuri. Ei yllätä.
Olen kuullut saunailloissa sattumalta poikain perusjutut ja retostelut, mutta onneksi saan olla itse suht. rauhassa, kun olen vakiinnuttanut maineeni: ei siltä seksiä irtoa kuin suhteessa.
Aika moni ns. testosteronin kyllästämä mies on melko sika varsinkin humalassa, siis puhuessaan miesporukassa "helpoista" naisista. No, saas nähdä. Tänään tärskyt parimetrisen liikemiehen kanssa. Onneksi ravintola on kotikulmalla, joten ei tarvitse taaskaan muuta kuin lähettää mies taksiin ja kotiinsa.- 13+17
Jotkut retostelevat, siis valehtelevat, vaikkeivat saisikaan.
- mies.
Minä en ainakaan kerro kavereille ketä oon pannut enkä käy tallinassa huo.rissa
- miesten mies
Sinä et saakaan pillua. Mies ei kehu saamisellaan kahdesta syystä:
a) koska hän ei saa
b) koska hän ei halua kehua ja nynny, joka ei saa
- criminal minds
No aikamoisia yleistyksiä miehistä, johonkin rajaan totta, että kaatojen määrä nostaa miehen arvoa, varsinkin pukilla varsin neitseellisessä seurassa ja ei Tallinnaan ei mennä huoriin, vaikka monet niin tekevät ja virolaiset siksi kovin rasisteja meitä poroja kohtaan, leuhkii kaadoillaan ja niitä on paljon, jos tuollaista käy ilmi naisille on miehen 'markkina-arvo' nopeasti 0.
- criminal minds
No ainakin oikealle naiselle kirjoitit tuon havainnon, minulle mies käytyään huorissa on likainen, en tahdo häneltä seksiä. Toisaalta kaveripiirissäni on mies joka seksin puutteen takia käy (ei kyllä todella ole mikään adonis), sellaisen voin hyväksyä ja antaa olla, eikä fiilis ole niin likainen (luulisin). Tiesitkö, että useat huorat ovat kansallissosialisteja? Hirveä ajatus panna jotain päästään vialla olevaa vosua rahasta, mut vaikutat tosi kivalta jätkältä, tsemppiä ja iloa vaan toivon elämääsi.
Ookko tullut ajatelleeksi, ettei ne sinun harrastamasi yhden yön sekoilutkaan kaikkien naisten mielestä kauheasti pisteitä nosta. Itse olen kyllä sitä mieltä että asiansa rehdisti maksullisen kautta hoitanut mies olisi ihan ok, mutta irtopanoja harrastaneen miehen kohdalla pärähtää kyllä WT-alert päälle ja isosti.
criminal minds kirjoitti:
No ainakin oikealle naiselle kirjoitit tuon havainnon, minulle mies käytyään huorissa on likainen, en tahdo häneltä seksiä. Toisaalta kaveripiirissäni on mies joka seksin puutteen takia käy (ei kyllä todella ole mikään adonis), sellaisen voin hyväksyä ja antaa olla, eikä fiilis ole niin likainen (luulisin). Tiesitkö, että useat huorat ovat kansallissosialisteja? Hirveä ajatus panna jotain päästään vialla olevaa vosua rahasta, mut vaikutat tosi kivalta jätkältä, tsemppiä ja iloa vaan toivon elämääsi.
Ei nyt millään pahalla, mutta vaikutat kyllä itse olevan aika sekaisin päästäsi. Mistä ihmeestä olet tuon kansallissosialistisuuden oikein keksinyt, tai tiedät, että maksulliset naiset olisivat jotenkin päästään vialla? Kyllähän minäkin voisin tiukassa paikassa tuolla tavoin rahaa tehdä, jos en välittäisi siitä mitä sukulaiset ja potentiaaliset kumppaniehdokkaat moisesta ajattelisivat, tai jos olisin riittävän hyvä valehtelija pitääkseni asian salassa.
- mikä lie
stellaria81 kirjoitti:
Ookko tullut ajatelleeksi, ettei ne sinun harrastamasi yhden yön sekoilutkaan kaikkien naisten mielestä kauheasti pisteitä nosta. Itse olen kyllä sitä mieltä että asiansa rehdisti maksullisen kautta hoitanut mies olisi ihan ok, mutta irtopanoja harrastaneen miehen kohdalla pärähtää kyllä WT-alert päälle ja isosti.
Stellaria, karmea maineesi kiirii edelläsi... noh, mistä kukaan tietää mitään? Siitä, että on luotettava lähde tietenkin, entinen bisneskumppanini oli vanha mies, joka oli harrastanut huoria koko elämänsä, sen lisäksi tunsi huoria kavereina ja asui yhden kanssa (huonekaveri, ei suhde). Ihan tähän väliin kysyn, mikä hitto sun ongelmas oikein on, kympin naisen ongelma on se, että hän kokee älykkäät uhkaaviksi, kun itsekin kunnostautuu sillä saralla, mutta mikä on sun? Et sitten tunne bloggaaja Anu Palosaarta, kansallissosialisti ja ammattiaan
rakastava prostituoitu, se nyt on vaan yksi, muttei ainoa. Iljettävää kuultavaa, että kykenisit prostituoiduksi, minä en, en sitten millään. Ja sitten puhut harrastamistani yhdenillanjutuista? Lol! Olen ollut kymmenen vuotta naimisissa ja jos minusta tulisi leski, en koskaan menisi miehen kanssa sänkyyn, ellei mies olisi tuleva kestosuhde, irtoseksi kuvottaa minua, joten taidamme hahmottaa maailman aika eri tavalla, mutta kerro nyt ihmeessä mikä tämä kaikkien hokema wt oikein on? En nyt muista nimimerkkiäni, eikä näy kännykässä, mutta olen se kelle vastasit. mikä lie kirjoitti:
Stellaria, karmea maineesi kiirii edelläsi... noh, mistä kukaan tietää mitään? Siitä, että on luotettava lähde tietenkin, entinen bisneskumppanini oli vanha mies, joka oli harrastanut huoria koko elämänsä, sen lisäksi tunsi huoria kavereina ja asui yhden kanssa (huonekaveri, ei suhde). Ihan tähän väliin kysyn, mikä hitto sun ongelmas oikein on, kympin naisen ongelma on se, että hän kokee älykkäät uhkaaviksi, kun itsekin kunnostautuu sillä saralla, mutta mikä on sun? Et sitten tunne bloggaaja Anu Palosaarta, kansallissosialisti ja ammattiaan
rakastava prostituoitu, se nyt on vaan yksi, muttei ainoa. Iljettävää kuultavaa, että kykenisit prostituoiduksi, minä en, en sitten millään. Ja sitten puhut harrastamistani yhdenillanjutuista? Lol! Olen ollut kymmenen vuotta naimisissa ja jos minusta tulisi leski, en koskaan menisi miehen kanssa sänkyyn, ellei mies olisi tuleva kestosuhde, irtoseksi kuvottaa minua, joten taidamme hahmottaa maailman aika eri tavalla, mutta kerro nyt ihmeessä mikä tämä kaikkien hokema wt oikein on? En nyt muista nimimerkkiäni, eikä näy kännykässä, mutta olen se kelle vastasit.No enhän mää sulle edes vastannut, vaan hullulle tiedemiehelle (ehkä vähän turhan piikikkäästi, mutta kuitenkin totuudenmukaisesti). Pitäisi tämmöisessä polveilevassa keskustelussa yrittää indikoida tarkemmin vastauksensa kohde, ettei mene sekaisin, mutta kun ei ikinä muista.
Olen vastikään lukenut Jari Tervon romaanin Layla ja voi olla että sillä on vielä positiivista vaikutusta mielipiteeseeni prostituoituja kohtaan. Mutta en kyllä ole koskaan kyennyt pitämään omaehtoista prostituutiota mitenkään erityisen suurena paheena. Tuskin se nyt useimpien mielestä mikään mukava työ on, mutta onpahan edes itsensä elättämistä. Jos ei tosiaan olisi tätä tiettyä vastenmielisyyttä itse toimitusta kohtaa randomimiesten kanssa, taikka näitä jo mainittuja sosiaalisia ongelmia, niin oitis vaihtaisin työttömyyspäivärahalta yksityisyrittäjäksi.stellaria81 kirjoitti:
No enhän mää sulle edes vastannut, vaan hullulle tiedemiehelle (ehkä vähän turhan piikikkäästi, mutta kuitenkin totuudenmukaisesti). Pitäisi tämmöisessä polveilevassa keskustelussa yrittää indikoida tarkemmin vastauksensa kohde, ettei mene sekaisin, mutta kun ei ikinä muista.
Olen vastikään lukenut Jari Tervon romaanin Layla ja voi olla että sillä on vielä positiivista vaikutusta mielipiteeseeni prostituoituja kohtaan. Mutta en kyllä ole koskaan kyennyt pitämään omaehtoista prostituutiota mitenkään erityisen suurena paheena. Tuskin se nyt useimpien mielestä mikään mukava työ on, mutta onpahan edes itsensä elättämistä. Jos ei tosiaan olisi tätä tiettyä vastenmielisyyttä itse toimitusta kohtaa randomimiesten kanssa, taikka näitä jo mainittuja sosiaalisia ongelmia, niin oitis vaihtaisin työttömyyspäivärahalta yksityisyrittäjäksi.Tai siis vastasin (kai) sinulle tuossa yhdessä kohti, mutta en tuossa alemmassa viestissä, jossa paheksuin irtopanoja harrastavia _miehiä_. Käytä järkeäsi, jos et mitenkään muuten keksi mikä vastaus on sinulle tarkoitettu.
- Kympin Nainen
mikä lie kirjoitti:
rakastava prostituoitu, se nyt on vaan yksi, muttei ainoa. Iljettävää kuultavaa, että kykenisit prostituoiduksi, minä en, en sitten millään. Ja sitten puhut harrastamistani yhdenillanjutuista? Lol! Olen ollut kymmenen vuotta naimisissa ja jos minusta tulisi leski, en koskaan menisi miehen kanssa sänkyyn, ellei mies olisi tuleva kestosuhde, irtoseksi kuvottaa minua, joten taidamme hahmottaa maailman aika eri tavalla, mutta kerro nyt ihmeessä mikä tämä kaikkien hokema wt oikein on? En nyt muista nimimerkkiäni, eikä näy kännykässä, mutta olen se kelle vastasit.Hmm. joku anonyymi psykologi tietää ongelmani olevan että koen älykkäät miehet uhkaavina? Päinvastoin, minähän koen äärimmäistä vetoa älyyn - tai no joo - ehkä paremminkin viisauteen, myönnettäköön, olen vielä ”ongelmallisempi”.
stellaria81 kirjoitti:
Tai siis vastasin (kai) sinulle tuossa yhdessä kohti, mutta en tuossa alemmassa viestissä, jossa paheksuin irtopanoja harrastavia _miehiä_. Käytä järkeäsi, jos et mitenkään muuten keksi mikä vastaus on sinulle tarkoitettu.
Ai niin, se WT on white trash, elikkä valkoinen roskasakki.
- criminal minds
Kympin Nainen kirjoitti:
Hmm. joku anonyymi psykologi tietää ongelmani olevan että koen älykkäät miehet uhkaavina? Päinvastoin, minähän koen äärimmäistä vetoa älyyn - tai no joo - ehkä paremminkin viisauteen, myönnettäköön, olen vielä ”ongelmallisempi”.
Stellaria, mitä ihmeen vikaa white trashissä on palstalaisten mielestä? Outoa, minäkun vihaan snobeja henkeen ja vereen ja porvarit ikävä kyllä ovat yleensä vähintään kaappikusipäitä, noh makunsa kaikilla. Kyllä mä vähän ihmettelinkin osaa viestistä ja siksi ehkä juuri viittasin maineeseesi, en ole ennen keskustellut kanssasi.
Kympin nainen, tietenkin älykkäänä naisena rakastat älykkäitä miehiä, mutta ne pikku lipsahdukset, ne lipsahdukset... koet joko uhkaavina tai sitten kilpailet älykkäiden ihmisten kanssa kertoo lipsahduksesi, jos kyse ei ole jälkimmäisestä, ihmiset harvoin tiedostaa itse ensimmäistä syytä ja se kannattaa tiedostaa, voi johtaa jopa kaikkitietävyyteen ja muutenkin ikävä puoli. Ja jos taitosi eivät riitä, hommaa niitä paljon lisää, se kyllä aina kannattaa. - Kympin Nainen
Stellaria, mitä ihmeen vikaa white trashissä on palstalaisten mielestä? Outoa, minäkun vihaan snobeja henkeen ja vereen ja porvarit ikävä kyllä ovat yleensä vähintään kaappikusipäitä, noh makunsa kaikilla. Kyllä mä vähän ihmettelinkin osaa viestistä ja siksi ehkä juuri viittasin maineeseesi, en ole ennen keskustellut kanssasi.
Kympin nainen, tietenkin älykkäänä naisena rakastat älykkäitä miehiä, mutta ne pikku lipsahdukset, ne lipsahdukset... koet joko uhkaavina tai sitten kilpailet älykkäiden ihmisten kanssa kertoo lipsahduksesi, jos kyse ei ole jälkimmäisestä, ihmiset harvoin tiedostaa itse ensimmäistä syytä ja se kannattaa tiedostaa, voi johtaa jopa kaikkitietävyyteen ja muutenkin ikävä puoli. Ja jos taitosi eivät riitä, hommaa niitä paljon lisää, se kyllä aina kannattaa.:D
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
No enhän mää sulle edes vastannut, vaan hullulle tiedemiehelle (ehkä vähän turhan piikikkäästi, mutta kuitenkin totuudenmukaisesti). Pitäisi tämmöisessä polveilevassa keskustelussa yrittää indikoida tarkemmin vastauksensa kohde, ettei mene sekaisin, mutta kun ei ikinä muista.
Olen vastikään lukenut Jari Tervon romaanin Layla ja voi olla että sillä on vielä positiivista vaikutusta mielipiteeseeni prostituoituja kohtaan. Mutta en kyllä ole koskaan kyennyt pitämään omaehtoista prostituutiota mitenkään erityisen suurena paheena. Tuskin se nyt useimpien mielestä mikään mukava työ on, mutta onpahan edes itsensä elättämistä. Jos ei tosiaan olisi tätä tiettyä vastenmielisyyttä itse toimitusta kohtaa randomimiesten kanssa, taikka näitä jo mainittuja sosiaalisia ongelmia, niin oitis vaihtaisin työttömyyspäivärahalta yksityisyrittäjäksi.heh, aika hauskaa että ihmiset jotka innolla fuckbuddyilee ja irtopaneskelee saattavat tuomita tuommoisen tarpeeseen itsensä myymisen vaikkei se heidän touhunsa ole yhtään sen hienompaa.
Itseasiassa jos nainen etsisi jonkun vakiasiakkaan ja palvelisi vain häntä niin sehän voisi olla aika hyväkin järjestely molemminpuolin. Jos asiakkaana olisi vaikka joku sinkkumies niin hänellekään järjestely ei välttämättä tulisi yhtään kalliimmaksi kuin erilaisten deittien kautta seuran hakeminen kun siinäkin pitää syöttää ja juottaa lukemattomia naisia eikä saanti ole likikään aina varmaa.
Jos vaikkapa perjantai-illan vaihtoehtoina olisi:
1) lähteä jonnekin deiteille tuntemattoman naisen kanssa joka luultavasti on pettymys, sen kestiseminen, valitusten ja vaatimusten kuuntelu, pitkä ilta ravintolassa ja sitten ehkä ja vain ehkä kännipano väsyneenä ja aamulla kauhea krapula ja väsymys.
2) Fiksu ja kohtuunätti nainen jonka jo jollain tavalla tunnetkin tulee käymään kylässä, katselette leffaa ja lipittelette viiniä, nainen jää yöksi ja saat seksiä & läheisyyttä. Aamulla heräät hyväntuulisena ja keittelet vielä aamukahvit naiselle ennen kuin hän lähtee kotiinsa.Olette joskus aiemmin sopineet jonkin summan jolla avustat naisen vuokranmaksua aina hänen kyläiltyään, siirrät rahat nettipankissa naisen tilille. Koska olet "vakiasiakas" summa on kohtuullinen ja maksat sen mielelläsi kun tiedät että nainen ei ole mikään jakari kuitenkaan eikä varsinainen alan ammattilainen.
Eipä tarvitsisi paljon miettiä kumpi vaihtoehto olisi kaikin puolin parempi, huomattavasti mukavampi ja riskittömämpi.
- puheen sankarit
-Tiesitkö että miehet kerskailevat ja kertovat ketä on päästy "höyläämään", vaikka ei olisikaan päästy höyläämään ketään.
- miesten mies
kyllä tiesin. Tämän useat naisetkin tietävät, mutta sitä he eivät halua uskoa, että ne heidänkin kanssaan suoritetut panot päätyvät jörnikkäringin ruodittaviksi.
- tosi timmi mimmi
miesten mies kirjoitti:
kyllä tiesin. Tämän useat naisetkin tietävät, mutta sitä he eivät halua uskoa, että ne heidänkin kanssaan suoritetut panot päätyvät jörnikkäringin ruodittaviksi.
Varmasti tuota tapahtuu. Tiedän itsekin aikamonen kundin vehkeen koon ym. vastaavaa vaikka mies onkin tuntematon. Naiset puhuvat ihan samoista asioista miksei siis miehetkin.
- criminal minds
tosi timmi mimmi kirjoitti:
Varmasti tuota tapahtuu. Tiedän itsekin aikamonen kundin vehkeen koon ym. vastaavaa vaikka mies onkin tuntematon. Naiset puhuvat ihan samoista asioista miksei siis miehetkin.
Niinpä, naiset ne vasta noista jutuista puhuvat. Kysyin mieheltäni ja itse olen lähinnä tuntenut miehiä kavereina, niin nämä miesten kerskumiset eivät ole meille tuttuja kummallekkaan, kai se on niinkuin pieruhuumori, ei tapahdu stadissa, kuin maalaisten keskuudessa (joita tunnen juuri sen verran, että ikäväkseni olen joutunut myös haistelemaankin, yök. Pitäisi olla joku kyltti 'saavut stadiin, piereskely loppu'.
- Kympin Nainen
tosi timmi mimmi kirjoitti:
Pitää lainata tuolta supikoiran raadon hyvää lausetta:
"Ei pidä luulla lähipiirissäsi tapahtuvia asioita yleistykseksi siitä miten kaikki muut toimivat."
Ts. jos jotkut naiset puhuu - tai mittailee - miesten kokoja tai vertailee panokokemuksiaan, niin ei todellakaan kaikki. - eli, siis, jne....
Kympin Nainen kirjoitti:
Pitää lainata tuolta supikoiran raadon hyvää lausetta:
"Ei pidä luulla lähipiirissäsi tapahtuvia asioita yleistykseksi siitä miten kaikki muut toimivat."
Ts. jos jotkut naiset puhuu - tai mittailee - miesten kokoja tai vertailee panokokemuksiaan, niin ei todellakaan kaikki.Käytä jooko joskus jotain muuta ilmaisua kuin tuota "ts."
Ärsyttävää lukea sun tekstejä kun tietää että jossain kohdassa aina tulee vastaan toi vitun ts.
Muuten ihan hyviä juttuja. - Kympin Nainen
eli, siis, jne.... kirjoitti:
Käytä jooko joskus jotain muuta ilmaisua kuin tuota "ts."
Ärsyttävää lukea sun tekstejä kun tietää että jossain kohdassa aina tulee vastaan toi vitun ts.
Muuten ihan hyviä juttuja.Kun nyt noin nätisti pyysit niin laitetaan harkintaan ;)
- Nyt tuokin luettu
Kympin Nainen kirjoitti:
Kun nyt noin nätisti pyysit niin laitetaan harkintaan ;)
Kaiken voi kokea ongelmaksi, aivan kaiken :DD
- Kympin Nainen
Nyt tuokin luettu kirjoitti:
Kaiken voi kokea ongelmaksi, aivan kaiken :DD
Kyllä, mites se meneekään:
For an optimist a difficulty is an opportunity in disguise.
For a pessimist an opportunity is a difficulty in disguise.
Tämän tyyppiset asiat voivat olla isoja filosofisia kysymyksiä. Että siitä sitten vaan asennetta valitsemaan :)
Nyt minä lähden nukkumaan, kauniita unia kaikille vielä kökkiville!
- lottamari>3
Aloittajajalta jäin vallan Lapin ja Thaimaanmatkat mainitsematta,nekin nimittäin on vaan seksilomapaikkoja miehille.
- criminal minds
En minä tiennyt, että Lapissa on muuta kuin poroja... ;)
- eikä siinä kaikki
En minä tiennyt, että Lapissa on muuta kuin poroja... ;)
Ja nekin vielä piereskelee...
- ois kiva tietää
Tiesin, mutta veikkaan että ne panot luulevat tosiaankin olevansa jotain ihmeellistä. Miten on mahdollista että he eivät huomaa kuinka miehet heille nauravat? Osaatteko te miehet sanoa?
- minä vaan mietin
Jaa jaa, aika hyvää tekstiä kyllä, vielä kun pitäisi paikkaansa.
"-Tiesitkö että kaatojen määrä määrittelee miehen arvon toisten miesten silmissä ?"
Meilläpäin yli kymmenen kaatoa kertoo lähinnä sitoutumiskammosta.
"-Tiesitkö että miehet kerskailevat ja kertovat ketä on päästy "höyläämään".
Tiedän vain yhden kaverin joka noista kertoilee, muilta en ole kuullut mitään enkä itsekään ole kenellekään kertonut omista kaadoistani.
"-Tiesitkö että äijien reissut esim Tallinnaan tarkoittaa maksullisissa käymistä automaattisesti,ja tässä ei ole eroa oletko sinkku vai parisuhteessa."
Käyn vuosittain, koskaan en ole maksullisissa käynyt eikä kukaan muukaan jätkäporukasta. Myös käydään ulkomailla äijien kesken eikä kukaan ole maksullisella käynyt.
"-Tiesitkö että kukaan mies ei kerro toiselle miehelle omista erektio ongelmistaan.Tämä on täysi tabu meidän keskuudessa vaikka lääkkeitä myydään tähän vaivaan kymmenillä miljoonilla Suomessa vuodessa."
Ja tiedän yhden ystäväni, joka tästä avautui minulle, joten jännää.
Eli aika puutaheinää taas suollat.
Olen itse mies, 26-vuotias, parisuhteessa tällä hetkellä.- mies vm 1959
Eihän sitä vielä tuon ikäinen poika tiedä mitään miehen elämästä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805