Oon turun lähellä asuva 17v tyttö.. haluisin alottaa pelaamaan salibandya mut miten mun pitäis toimia et pääsisin esimerkiksi johonkin joukkueeseen? vai onko ylipäänsä tän ikäsenä liian myöhästä alottaa pelaamaan?
Miten/missä aloittaa pelaaminen?
4
619
Vastaukset
- TyttöJokaPelaaSÄhlyä
Niin, mä aloitin sillon joskus seurakunann sählyssä. Se on ilmaista, mutta oonhan mä siellä tietenkin oppinutkin.
Ja tietenkin, kun pelaan jalkapalloa aina sunnuntaisin (tai siis mun harkat on sunnuntaisin) niin siellä on naisia (n.16-20 vuotiaita) pelailemassa. Jos kyselisit jostain, että onko joitain ikäisiäsi naisia pelaamassa vaikka viikonloppuisin tai joskus, niin hyppäisit niiden mukaan. Muuta minä en ainakaan keksi.
Koita löytää joku paikka, et TODELLAKAAAN pety :) - oslo
Soita salibandyliittoon ja kysy seurojen yhteystietoja. Tai sitten mene hengailemaan paikallisiin pelihalleihin ja urheilutaloihin, ilmotustaulut pursuaa useimmiten "etsitään pelaajia"-ilmotuksia. Löydät varmasti jonkun seuran johon mahdut mukaan, ja jos ei yksi joukkue miellytä, kokeile toista. Turun seudulla pelaavat mm. TPS, FBS Turku, RunU, AFC Campus...jne...löytyy monia :)
- oslo
Monet eksyvät juuri lukioikäisinä salibandyn pariin, joka ei toki ole siis liian myöhäistä :) Monet löytävät vasta 30vuotiaina itse lajin.. Joten varmasti löytyy peliporukkaa laidasta laitaan, liigasta höntsäilysakkiin... Mahdut siis mukaan, takaan sen :)
- Ice
Voisit kysellä eriseuroista naisten kuntovuoroja. Mennä vaikka kotisivujen foorumeista kysymään tai jotain... Niistä on helppo päästä mukaan kun useassa seurassa kuntovuorolla käy pelaamassa ihan joukkueidenki naiset. Turun lähellä on monta hyvää seuraa mm.
FBC turku
Cmapus
RuNu
Nasse
Cherifss
Paimion Ruoska
SalonPalloilijat
SC sonic ym...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708