Okei, suoraan asiaan.
Elämä on aivan liian lyhyt. Mä annan kaiken aina vaan lipua ohi ja en osaa tarttua tilaisuuteen. Nyt oon päättäny että en jää vaan jossittelemaan, vaan teen kerrankin jotakin mitä en sillä hetkellä saanu aikaiseksi. :D
Haluaisin löytää erään ihmisen. Haluaisin vain antaa/lähettää tälle henkilölle kirjeen. Sitten mä voisin jatkaa elämääni aivan normaalisti kun tietäsin et uskalsin viimein tehä jotain. Ja kirjeen saajalle tulisi varmaan myös hyvä mieli. :)
Eli, kyseessä on hölmö "rakkautta ensi silmäyksellä" tapaus. Pari päivää sitten Olin Jumbossa. Siitä vähän matkan päästä käveli joku joka vaan oli täydellinen. Uskomattoman kaunis ja suloinen. Sydän alko hakata ihan hulluna, ja tuijotin varmaan äärimmäisen typerän näköisenä. :D Voin rehellisesti sanoa, että oli lähellä etten vaan lähteny perään. Mutta se oli sen kahden kaverin kanssa, eli olisin vaan nolannut itseni, ja se olis ollu aivan kamalan creepyä. :'D Ja en voinu mitenkään tietää että oliko kyseinen henkilö tyttöihin päin.
Haluaisin vain jotenkin saada pienen, viattoman viestin tälle ihmiselle, jolla oli kirkkaan vaaleanvihreä lyhyt tukka, pillifarkut, musta huppari jossa oli (kai) anarkisti merkki ja kuulokkeet kaulassa. Ruumiinrakenteeltaan oli pitkä ja hoikka. Iältään todennäköisesti alle 20.
Eli nousi kavereineen Jumbossa Prisman ja K-kaupan välissä oleviin liukuportaisiin 1.7 noin kello 15.30.
Kiitos. :3
APUA! Hukassa vihreähiuksinen! Tunnetko?
ScreamForTheLonely
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742