Okei, suoraan asiaan.
Elämä on aivan liian lyhyt. Mä annan kaiken aina vaan lipua ohi ja en osaa tarttua tilaisuuteen. Nyt oon päättäny että en jää vaan jossittelemaan, vaan teen kerrankin jotakin mitä en sillä hetkellä saanu aikaiseksi. :D
Haluaisin löytää erään ihmisen. Haluaisin vain antaa/lähettää tälle henkilölle kirjeen. Sitten mä voisin jatkaa elämääni aivan normaalisti kun tietäsin et uskalsin viimein tehä jotain. Ja kirjeen saajalle tulisi varmaan myös hyvä mieli. :)
Eli, kyseessä on hölmö "rakkautta ensi silmäyksellä" tapaus. Pari päivää sitten Olin Jumbossa. Siitä vähän matkan päästä käveli joku joka vaan oli täydellinen. Uskomattoman kaunis ja suloinen. Sydän alko hakata ihan hulluna, ja tuijotin varmaan äärimmäisen typerän näköisenä. :D Voin rehellisesti sanoa, että oli lähellä etten vaan lähteny perään. Mutta se oli sen kahden kaverin kanssa, eli olisin vaan nolannut itseni, ja se olis ollu aivan kamalan creepyä. :'D Ja en voinu mitenkään tietää että oliko kyseinen henkilö tyttöihin päin.
Haluaisin vain jotenkin saada pienen, viattoman viestin tälle ihmiselle, jolla oli kirkkaan vaaleanvihreä lyhyt tukka, pillifarkut, musta huppari jossa oli (kai) anarkisti merkki ja kuulokkeet kaulassa. Ruumiinrakenteeltaan oli pitkä ja hoikka. Iältään todennäköisesti alle 20.
Eli nousi kavereineen Jumbossa Prisman ja K-kaupan välissä oleviin liukuportaisiin 1.7 noin kello 15.30.
Kiitos. :3
APUA! Hukassa vihreähiuksinen! Tunnetko?
ScreamForTheLonely
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062669Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1071900- 691576
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje251284Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251119Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531022- 82996
- 95988
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta126987Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta343853