Okei, suoraan asiaan.
Elämä on aivan liian lyhyt. Mä annan kaiken aina vaan lipua ohi ja en osaa tarttua tilaisuuteen. Nyt oon päättäny että en jää vaan jossittelemaan, vaan teen kerrankin jotakin mitä en sillä hetkellä saanu aikaiseksi. :D
Haluaisin löytää erään ihmisen. Haluaisin vain antaa/lähettää tälle henkilölle kirjeen. Sitten mä voisin jatkaa elämääni aivan normaalisti kun tietäsin et uskalsin viimein tehä jotain. Ja kirjeen saajalle tulisi varmaan myös hyvä mieli. :)
Eli, kyseessä on hölmö "rakkautta ensi silmäyksellä" tapaus. Pari päivää sitten Olin Jumbossa. Siitä vähän matkan päästä käveli joku joka vaan oli täydellinen. Uskomattoman kaunis ja suloinen. Sydän alko hakata ihan hulluna, ja tuijotin varmaan äärimmäisen typerän näköisenä. :D Voin rehellisesti sanoa, että oli lähellä etten vaan lähteny perään. Mutta se oli sen kahden kaverin kanssa, eli olisin vaan nolannut itseni, ja se olis ollu aivan kamalan creepyä. :'D Ja en voinu mitenkään tietää että oliko kyseinen henkilö tyttöihin päin.
Haluaisin vain jotenkin saada pienen, viattoman viestin tälle ihmiselle, jolla oli kirkkaan vaaleanvihreä lyhyt tukka, pillifarkut, musta huppari jossa oli (kai) anarkisti merkki ja kuulokkeet kaulassa. Ruumiinrakenteeltaan oli pitkä ja hoikka. Iältään todennäköisesti alle 20.
Eli nousi kavereineen Jumbossa Prisman ja K-kaupan välissä oleviin liukuportaisiin 1.7 noin kello 15.30.
Kiitos. :3
APUA! Hukassa vihreähiuksinen! Tunnetko?
ScreamForTheLonely
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341