Pohdiskelin vakavasti tässä itsekseni, että millainen olen kumppanina. Mitä annettavaa mulla olisi uuteen suhteeseen, uudelle ihmiselle. Miksi mun kanssa pitäisi olla...? Ajattelin, että olisi kiva miettiä vähän positiivisia asioita itsestään :)
Mä tulin tähän tulokseen omalla kohdallani:
- tykkään ja osaan tehdä hyvää ruokaa
- tykkään touhuta (siivoilu, remontointi, sisustaminen...)
- pidän yhdessä tekemisestä (lenkkeily, saunominen, kokkaaminen...jne.)
- olen fiksu, hyvätapainen ja keskustelutaitoinen (mun käytöstä ei tarvi hävetä)
- en huuda tai nalkuta (en ole koskaan tehnyt niin)
- olen luotettava, huumorintajuinen ja spontaani
- tykkään koskemisesta, suutelusta ja seksistä
Näitä pidän siis itse hyvinä asioina (tai kuvittelen miehen arvostavan minussa noita asioita). Ja vaikka pidänkin yhdessä touhuamisesta, niin arvostan silti myös yksinoloa ja omia juttuja.
Millainen kumppani olisit? Kehu itseäsi!
98
368
Vastaukset
- näinn
hyvä lista sulla.
Itse en keksi omasta itsestäni oikein mitään muuta kuin rakastava ja huomioon ottava. Olisin siis varmaan huono kumppani:(Noin on tärkeitä (ellei jopa tärkeimpiä) ominaisuuksia. Ja niihin sisältyy monenlaisia juttuja. Olisit siis ihan loistava kumppani :)
- ottijatuota
Huonommasta päästä olet kyllä.
- näinn
pimppaloora kirjoitti:
Noin on tärkeitä (ellei jopa tärkeimpiä) ominaisuuksia. Ja niihin sisältyy monenlaisia juttuja. Olisit siis ihan loistava kumppani :)
kiva saada positiivistakin kommenttia. Vähän niinkuin olisin käyttänyt koiranpennun ilmettä ja heti tullaan lohduttamaan:)
- näinn
ottijatuota kirjoitti:
Huonommasta päästä olet kyllä.
kiitos
- Epämies
Pimppaloora taitaa pian syrjäyttää kympin naisen palstan mukavimman naisen ykköspaikalta ellei ole jo tehnyt niin.
- Epämies
pimppaloora kirjoitti:
Kympin nainen on fiksu tyttö.
Ei kai tällaisista asioista tarvi kilpailla :DEi kukaan ole sitä kiistänytkään. Ja ei, palstan ätminkäisten ja epämiesten suosio ei todellakaan ole sellainen asia jossa kannattaisi kilpailla.
Mutta olet silti a) positiivisempi b) aktiivisempi ja c) susta on nähty silmät ja lantio. Epämies kirjoitti:
Ei kukaan ole sitä kiistänytkään. Ja ei, palstan ätminkäisten ja epämiesten suosio ei todellakaan ole sellainen asia jossa kannattaisi kilpailla.
Mutta olet silti a) positiivisempi b) aktiivisempi ja c) susta on nähty silmät ja lantio.Silmät ja lantio nähty! :D
Siinäpä ne tärkeimmät...
Enkä mä koskaan kilpaile huomiosta. Jokaisessa on jotain hyvää, omalla tavallaan. Kilpailu olis ajanhukkaa.- Epämies
pimppaloora kirjoitti:
Silmät ja lantio nähty! :D
Siinäpä ne tärkeimmät...
Enkä mä koskaan kilpaile huomiosta. Jokaisessa on jotain hyvää, omalla tavallaan. Kilpailu olis ajanhukkaa.No et tietenkään kilpaile huomiosta. Sehän olisi narsistista ja siis epätoivottava luonteenpiirre ja eihän sulla kertakaikkiaan ole sellaisia.
Pitää iloita siitäkin vähästä mitä on saatu. Silmät ovat mielestäni se tärkein kasvojen piirre. Kiva meikki muuten. Lantiokuvasi riittänee vakuuttamaan palstan fitnessfasistitkin. Voisin melkein kuvitella että ihan heille piruillaksesi laitoit sen, mutta piruiluhan olisi epätoivottava luonteenpiirre jne. Epämies kirjoitti:
No et tietenkään kilpaile huomiosta. Sehän olisi narsistista ja siis epätoivottava luonteenpiirre ja eihän sulla kertakaikkiaan ole sellaisia.
Pitää iloita siitäkin vähästä mitä on saatu. Silmät ovat mielestäni se tärkein kasvojen piirre. Kiva meikki muuten. Lantiokuvasi riittänee vakuuttamaan palstan fitnessfasistitkin. Voisin melkein kuvitella että ihan heille piruillaksesi laitoit sen, mutta piruiluhan olisi epätoivottava luonteenpiirre jne.Kiitos, mutta nyt täytyy heti korjata, etten missään nimessä ole mikään fitnesstypy. Lenkkeilen, pyöräilen ja rullistelen ja jumppailen kotona JOS huvittaa.
Toi lantio on saavutettu syömällä! :D
Mulla on ihan rehellisesti kyllä vähän ylimääräistä, mutta se on ihan ok mulle :)- Epämies
pimppaloora kirjoitti:
Kiitos, mutta nyt täytyy heti korjata, etten missään nimessä ole mikään fitnesstypy. Lenkkeilen, pyöräilen ja rullistelen ja jumppailen kotona JOS huvittaa.
Toi lantio on saavutettu syömällä! :D
Mulla on ihan rehellisesti kyllä vähän ylimääräistä, mutta se on ihan ok mulle :)Well who cares miten se on saavutettu. Sulla on siis kaiken lisäksi hyvät geenitkin, minkä ei pitäis kenellekään enää olla yllätys. Jos sulla on jotain ylimääräistä, niin ei se ainakaan siinä kuvassa näy. Näytät täydelliseltä tiimalasilta.
Ja "fitnessfasisti" on siis tietysti nimitys ihmisryhmästä, kuten ätmijihadistikin. Ei heistä sen enempää. - puusilmä
Epämies kirjoitti:
Well who cares miten se on saavutettu. Sulla on siis kaiken lisäksi hyvät geenitkin, minkä ei pitäis kenellekään enää olla yllätys. Jos sulla on jotain ylimääräistä, niin ei se ainakaan siinä kuvassa näy. Näytät täydelliseltä tiimalasilta.
Ja "fitnessfasisti" on siis tietysti nimitys ihmisryhmästä, kuten ätmijihadistikin. Ei heistä sen enempää.no siinä kuvassa on farkut jalassa ja keikistelevä persettä korostava asento. ei tuollasen perusteella voikaan tietää onko oikeasti timmi mimmi vai ei.
- Kympin Nainen
pimppaloora kirjoitti:
Kympin nainen on fiksu tyttö.
Ei kai tällaisista asioista tarvi kilpailla :DKiitos, kuten myös!
Eipä toden totta kahden fiksun naisen tarvitse kilpailla, koska sehän - ja myös kilpailun lietsominen - olisi.. niin, epäfiksua :)
Sitä paitsi, ehkä minun on jo aikakin antaa tsemppaamisen soihtua uudemmille ja aktiivisemmille palstalaisille. Lopullinen eläköitymiseni on tietysti sitä hankalampaa, mitä enemmän mukavia, fiksuja ja mielenkiintoisia kirjoittajia palstalla on! Kympin Nainen kirjoitti:
Kiitos, kuten myös!
Eipä toden totta kahden fiksun naisen tarvitse kilpailla, koska sehän - ja myös kilpailun lietsominen - olisi.. niin, epäfiksua :)
Sitä paitsi, ehkä minun on jo aikakin antaa tsemppaamisen soihtua uudemmille ja aktiivisemmille palstalaisille. Lopullinen eläköitymiseni on tietysti sitä hankalampaa, mitä enemmän mukavia, fiksuja ja mielenkiintoisia kirjoittajia palstalla on!Eiköhän meitä tänne mahdu... :)
- Kympin Nainen
pimppaloora kirjoitti:
Eiköhän meitä tänne mahdu... :)
Juu - the more, the merrier :)
- Totuus.
Kympin Nainen kirjoitti:
Kiitos, kuten myös!
Sitä paitsi, ehkä minun on jo aikakin antaa tsemppaamisen soihtua uudemmille ja aktiivisemmille palstalaisille. Lopullinen eläköitymiseni on tietysti sitä hankalampaa, mitä enemmän mukavia, fiksuja ja mielenkiintoisia kirjoittajia palstalla on!Kympin Nainen mene pois.
- uteliasboy
Epämies kirjoitti:
Ei kukaan ole sitä kiistänytkään. Ja ei, palstan ätminkäisten ja epämiesten suosio ei todellakaan ole sellainen asia jossa kannattaisi kilpailla.
Mutta olet silti a) positiivisempi b) aktiivisempi ja c) susta on nähty silmät ja lantio." c) susta on nähty silmät ja lantio."
Missä ne voi nähdä? :) uteliasboy kirjoitti:
" c) susta on nähty silmät ja lantio."
Missä ne voi nähdä? :)Kyllä niistä taitaa vilaus näkyä tuolla mun profiilissani. Tietty nimimerkin mukaisesti tuunattuna :D
- Nuorehko m. Hki
Yksi kysymys: oletko koskaan käyttänyt huumeita?
En ole. Enkä myöskään polta tupakkaa ja alkoholia kohtuudella ja oikeastaan vain mietoja juomia.
- Kunnollinen atm
Olisin kiltti ja kunnollinen, tunnollinen, huomioiva ja hempeä atm-aisuri, tai no olen sitä jo nyttenkin ilman aisuruutta koska en saa naista.
- kiltti mies.
Olisin turvallinen, rauhallisen vakaa persoona. En huutais tai raivoaisi enkä olis väkivaltainen.Joskus oon aika hiljainen. Tykkään kans remontoida, ja mielellään sitä yhdessä remontois, kävis salilla tai kävis veneilemässä. Kyllä minä siivoan ja imuroin kun tarve vaatii. En myöskään olis kännissä joka viikko enkä joka kuukausi, baareissa en käy nykyään. Luotettavuuden saa se kumppani itse katsoa, itse tiedän olevani luotettava ja jos lupaan jotain niin pidän lupauksen.
- mies kaks ysi
Jaaa, itse olisin kumppanina...
- Kuuleva ja jakava, haluaisin jakaa pienimätkin murheet kuten myös ilot
- huomaavainen, haluaisin tehdä toiselle pieniä asioita mistä tietäisin sen ilostuvan.
- keskusteleva, parisuhde perustuu mielestäni keskusteluun ja avoimuuteen.Haluaisin tutustua toiseen ihmisenä, kuka ja mitä.
- rento ja huumorintajuinen, kanssani ei olisi tylsää huumorintajun natsatessa yhteen.
- tyydyttävä, haluaisin tyydytää toisen kaikki tarpeet, niin emotionaallisesti, arkipäiväisesti kuin seksuaalisestikin.
- lisäksi liuta arkipäiväisiä asioita kuten ahkera, vastuuntuntoinen, tukeva, isällinen (siis lapsille :D) yms. Kylläpäs tulee hyviä ominaisuuksia!
Itse ainakin naisena arvostan miehessä juuri noita juttuja.- nainen-23-
- Olen joustava ja sopeutuvainen
- Otan ja annan läheisyyttä mielelläni, haluan saada kumppanini nauttimaan
- Olen fiksu ja ihan kivannäköinen
- Harrastaisin ja tekisin kaikkia arkiaskareita mielelläni yhdessä, mutta annan myös omaa aikaa, jota haluan itsekin
- Minulla ei ole elämässä kiire mihinkään, olen rauhallinen ja harkitsevainen, mutta uskallan kuitenkin myös hullutella
- Pitäisin ulkonäöstäni huolta myös parisuhteessa - 6y7hyuh7h6y6yh6tg56v
Sinänsä hyviä juttuja mutta jotenkin vain kuulostas tylsältä.
Eihän asioiden tarvitse olla tylsiä, vaikka ne arkisia onkin.
Tokihan tohon olis voinut laittaa vaikka mitä spektaakkelimaista, mutta useimpien meidän elämä on aika tavallista sit loppujen lopuksi.
Niistä tylsistä jutuista sit tehdään mielenkiintoisia kahden yhteensopivan persoonan toimenta.
- Gammaromeo
Kun kysytään, niin vastataan:
- yli 180 cm, pyykkilautavatsa ja ei kaljuuntunut
- akateeminen, tätä monet naiset arvostaa vaikka sinänsä kertoo vain vähintään keskimääräisestä älykkyydestä ja keskimääräistä paremmasta motivaatiosta opiskella
-hyvä yleistietous
-kiltti ja hienoinen romantikko
-keskimääräisesti toimeentuleva
-urheilullinen
-uskollinen
-tupakoimaton
-ei lapsia ennestään "tiellä"
-jollekin tietylle naiselle uusi "kaato" :) - tuco.
Eihän tuo lista pahalta kuulosta tietenkään, mutta kuitenkin kun on monta parisuhdetta sullakin jo tehny vesiperän, niin pakkohan siellä jotain on olla.........Varmasti olet ihan hyvä kumppani kunhan vastapuoli asennoituu sillai, et tää ei oo ikuista. Kuin lainakirjaan, joka on palautettava muutaman vuoden sisään.
Ai kun kiva, että säkin osallistuit tähän positiivisuusketjuun :)
Olisko sussa itsessäs jotain hyvää, mitä haluaisit tuoda esille?- tuco.
pimppaloora kirjoitti:
Ai kun kiva, että säkin osallistuit tähän positiivisuusketjuun :)
Olisko sussa itsessäs jotain hyvää, mitä haluaisit tuoda esille?Sanat, teot,ajatukset ja todellisuus puhukoot puolestaan.. On olemassa sanonta: -viski kallis, puhe halpa-.
No mää olisin varmaan ainakin
- uskollinen
- luotettava
- avoin
- ymmärtäväinen
- nopea leppymään ja pyytämään anteeksi, jos joskus turhan päiten tulee kilahdettua
- hyvä keksimään kaikkea hauskaa tekemistä viikonlopuiksi (siis hauskaa siinä tapauksessa, että mieskin tykkäisi ulkoilusta ja pienimuotoisesta seikkailusta)
- aika kätevä käpälistäni, sekä melko kekseliäs
- tottunut elämään täysipainoista elämää pienellä budjetilla
- läheisyydestä nauttiva, mutta myös omaa tilaa tarvitseva ja antava- atm.
Mitäpä tollasta miettimään kun en koskaan pääse suhteeseen. Naiset haluaa pas.koja miehiä jotka raiskaa ja hakkaa.
atm. kirjoitti:
Mitäpä tollasta miettimään kun en koskaan pääse suhteeseen. Naiset haluaa pas.koja miehiä jotka raiskaa ja hakkaa.
En kyllä tunne ketään naista, joka haluaisi tulla hakatuksi tai raiskatuksi...
Tai et haluais jollain muulla tapaa paskan miehen.
Mutta yhtä paljon kun on paskoja miehiä, niin on varmaankin myös paskoja naisia.
- kiltti atm
Semmonen et kokkaisin naiselle ruokaa kun se tulis töistä. Vaihtaisin myös talvirenkaat sen autoon ja nukkuisin sen kans lusikassa. Seksii en antais kun kerran viikossa.
Huomaavaista toi talvirenkaiden vaihto :)
Mut miks seksiä vaan kerran viikossa? Oikeasti...?
- neiti ruiskukka
Kiva aloitus. Ei saa siis kertoa huonoja puolia, mitä mulla ei tietenkään oo (eipä vissiin)..:) hmm no tässäpä näitä hyviä puolia.
- osaan iloita pienistäkin asioista arjessa ja muissa ihmisissä. Muutenkin olen positiivinen ihminen, enkä jaksa marmattaa turhista asioista.
- kohtuu käytännönläheinen, en mikään nippanokka enkä aivan uusavutonkaan
- olen aika järkevä ihminen. Ajattelen asioita pitkällä tähtäimellä, ja olen mielestäni tehnyt hyviä valintoja esim. opiskeluiden, töiden, tulevaisuuden jne. suhteen. En ole sotkenut tai sössinyt asioitani pahasti.
- muut huomioon ottava
- syvällinen. Tykkään pohtia asioita pintaa syvemmältä ja näen pintaa syvemmälle. Olen kiinnostunut monenlaisista asioista ja ihmisistä.
- tulen toimeen hyvin myös lasten kanssa, jos tarvista :)
- Olen kiinnostunut pitämään ulkonäöstäni huolta, vaikken siihen kauheasti rahaa törsääkään.
- Haluan olla hyvä kumppani, ja huomioida vastapuolen tarpeet ja toiveet
- tykkään läheisyydestä kaikilla mahdollisilla tasoilla
- ehdottoman luotettava, sitten kun se oikea löytyy, vaikka valinnassa saatan vähän nirsoilla.- Tadaa8
Neiti ruiskukalle:
Ihan kuin minä paitsi että olen mies:)
On kiva pohdiskella kuka kukin vastaantulija on ammatiltaan, mitä harrastaa, minne menossa, mistä tulossa, onko sinkku/varattu, vaatetyyliä, käveleekö yhdessä/yksin, kaupassa mitä ruokaa ihmiset syö, jos saisi jotain ideoita mitä voisi itse kokeilla ym.
- kohtelias ja kiltti
- rauhallinen, en huuda enkä riehu
- epäitsekäs, muut huomioonottava
- avoin
- fiksu, kykenisin kommunikointiin ja kompromisseihinkin
- hellä, minulta saisi varmasti halailua, silittelyä, suutelua - ja sitä seksiäkin
- luotettava ja uskollinen
- en tupakoi ja käytän alkoholia vain kohtuudella
...ja ennen kaikkea takaisin hyvät yöunet... en kuorsaa! :D- 10+14
Viimeinen pointti on tärkeä! Ihmiset jotka eivät ole sitä kokeneet (kuorsaavaa kumppania) eivät osaa arvostaa!
- niinpä!
10+14 kirjoitti:
Viimeinen pointti on tärkeä! Ihmiset jotka eivät ole sitä kokeneet (kuorsaavaa kumppania) eivät osaa arvostaa!
Totta!! Kuorsaaminen on aivan kamala asia, tietysti harmillista ettei se kumppanikaan tuosta noin vaan mitään sille mahda, mutta ehhei, kuorsaamista en vaan voisi sietää koska en pysty nukkumaan kuorsaajan kanssa.
- kiltti atm
Paneminen on yliarvostettua. Siihen kyllästyy jos usein panee. Kyllä se yhdessä tekeminen on tärkeämpää.
- Neeno
Sano Pimppaloora minullekkin jotain ihanaa. Tai saisinko vaikka omatekemiä virtuaalisia lihapullia, jos oikein kauniisti pyydän :D?
Mutta itse aiheeseen.
- Herrasmies ja tykkään lelliä omaa prinsessaani.
- Hellä ja luotettava. Minua kiinnostaa vain oma kulta.
- Pidän aina omien puolta vaikka henki menisi.
- Pilkettä silmäkulmassa ja kiero huumorintaju.
- Herkkä, mutta räiskyvä persoona. Viihdyn ihmisten parissa, mutta toisaalta tykkään myös pohdiskella syvällisiä asioita.
- Tummat silmät ja kihara tukka.
- Olen käytännössä raitis, vaikka mitään aatteellista asiaan ei liitykkään.Vaikuttaa oikein hyvältä myös tuo sun listasi :)
Kas tässä... *ojentaa lautasen jossa on paistettua siikaa, korvasienikastiketta ja uusia perunoita* (toivottavasti tykkäät sienistä, kun en huomannut kysyä...)- random kommentoija
Kiharat miehellä on ihanat
- Neeno
pimppaloora kirjoitti:
Vaikuttaa oikein hyvältä myös tuo sun listasi :)
Kas tässä... *ojentaa lautasen jossa on paistettua siikaa, korvasienikastiketta ja uusia perunoita* (toivottavasti tykkäät sienistä, kun en huomannut kysyä...)Hyvää, terveellistä ja raikasta ruokaa. Voiko mies enempää pyytää. Kiitos! Olet selvästi aikaisemminkin keittiössä viihtynyt.
- ninnu2
Hei mun lista ois samanlainen; paitsi herrasmiestä musta ei saa, kun olen nainen. Oikein huvittaa nuo kohdat :D. Etkai ole vielä oinas?
- 7+15
Vaikea kehua, sillä hyvät puoleni ovat monesta huonoja. Kuten vaikkapa loistava huumorintaju. Musta huumorintaju.
Hyviä puolia
- musta huumorintaju, brittiläinen huumori
- yleisisvistys
- edustava ulkomuoto, näyttävä ylöspano
- kansainvälisyys
- keskustelutaito, nopeat hoksottimet
- teen hyvää ruokaa viitsiessäni
- esteettinen (miehet miinustavat)
- hyvä maku (kuka sen sitten määrittelee)
- en katso kaupallisia tv-kanavia
- kulttuuriharrastukset (miehet miinustavat)
- eläinrakkaus
- en tupakoi, huumeita vain tarjottaessa
- positiivisuus paitsi ollessani negatiivinen- Mykkä todistaja
Täytyy sen verran takertua, että miten niin miehet miinustavat esteettisyyttä tai kulttuuriharrastuksia. Onko sinulla ollut huonoja kokemuksia vai mihin tuo perustuu?
- 7+15
Mykkä todistaja kirjoitti:
Täytyy sen verran takertua, että miten niin miehet miinustavat esteettisyyttä tai kulttuuriharrastuksia. Onko sinulla ollut huonoja kokemuksia vai mihin tuo perustuu?
Stereotypioitahan nuo, mutta aina totta toinen puoli, jostainhan ne ovat lähteneet. Stereotyyppisesti suomalainen mies haluaa jääkiekko-otteluun tai korpeen rämpimään mutta halveksii teatteria tai oopperaa elitistisenä, ihailee tyylikästä virotarta muttei hyväksy turhamaisuutta omassa naisessaan, ei tiedä miten käytetään lautasliinaa (tai ainakaan miksi kotioloissa) ja pitää naisen sisustamista kanamaisena hössötyksenä. Niin, ja miehen mielestä kaksi kenkäparia riittää :D :D
Toisaalta naisenkin pitäisi ymmärtää miehen "rajoitukset". Kuten vaikkapa ettei mies (stereotypia) tosiaankaan huomaa uusia verhoja. Tai tajua, että verhot vaihdetaan min. kahdesti vuodessa. Nainen saa vaihtaa muttei saa loukkaantua ellei toinen huomaa. - Mykkä todistaja
7+15 kirjoitti:
Stereotypioitahan nuo, mutta aina totta toinen puoli, jostainhan ne ovat lähteneet. Stereotyyppisesti suomalainen mies haluaa jääkiekko-otteluun tai korpeen rämpimään mutta halveksii teatteria tai oopperaa elitistisenä, ihailee tyylikästä virotarta muttei hyväksy turhamaisuutta omassa naisessaan, ei tiedä miten käytetään lautasliinaa (tai ainakaan miksi kotioloissa) ja pitää naisen sisustamista kanamaisena hössötyksenä. Niin, ja miehen mielestä kaksi kenkäparia riittää :D :D
Toisaalta naisenkin pitäisi ymmärtää miehen "rajoitukset". Kuten vaikkapa ettei mies (stereotypia) tosiaankaan huomaa uusia verhoja. Tai tajua, että verhot vaihdetaan min. kahdesti vuodessa. Nainen saa vaihtaa muttei saa loukkaantua ellei toinen huomaa.Ehkä suomalainen mies onkin erikoisen vaativa. Eli arvostaa sitä, jos nainen ei ole niin nirppanoppa etteikö pärjäisi metsässä pari päivää. Toisaalta tuskinpa on miestä, joka ei ihmisten ilmoilla haluaisi oman naisensa näyttävän hienolta, pukeutuvan hyvällä maulla ja tyylikkäästi. Mutta en ole varma, pärjäävätkö lahden takana olevat kilpasiskosi lainkaan kun asfaltti loppuu ja luonto alkaa. Ehkä asemasi on peräti vahva, edellyttäen siis että sinulta löytyy kumisaappaat. Itse olen sen verran turhamainen, että on kivaa kun naisella on kauniit vähän erikoiset saappaat. Mietipä sitä.
Noh, kyllä kai sentään lautasliinaa osataan käyttää. Mutta myönnetään, että kaikkia sohvansiirtoja ei nähdä tarpeellisena, etenkin kun siinä voi mennä selkä nostellessa. Toki hyvä nostoasento eliminoi sen riskin, ja pysyyhän siinä tietysti lihakset kunnossa kun mööbeleille haetaan sitä kulloin parasta sijantipaikkaa.
Verhoja on kyllä vaikea huomata tai niiden vaihtumista. En tiedä mikä siinä on. Puuttumisen huomaisi kyllä, mutta se ei kai sitten lohduta naista. Entäs jos jätätte vaihtaessa yhdeksi päiväksi verhot pois ennenkuin laitatte uudet. Varmaan suomalainenkin mies huomaa, että nyt on jotain tekeillä. 7+15 kirjoitti:
Toisaalta naisenkin pitäisi ymmärtää miehen "rajoitukset". Kuten vaikkapa ettei mies (stereotypia) tosiaankaan huomaa uusia verhoja. Tai tajua, että verhot vaihdetaan min. kahdesti vuodessa. Nainen saa vaihtaa muttei saa loukkaantua ellei toinen huomaa.Kyllä miehet välillä huomaa tuollaisiakin asioita kuin verhojen vaihtaminen. Mutta eipä niistä aleta välttämättä sen enempää juttua vääntämään.
Naiset vaan aina haluaa kaikista kampaajakäynneistäkin, yms. aina kuittauksen ja kehuja että "Olet näköjään käynyt kampaajalla, näyttää tosi hyvältä!"
Jos on turhamainen ihminen ja haluaa ulkonäöstään joka meikkauksen tai kampaamokäynnin jälkeen kehuja, niin sitten saisi luvan itse kalastella kysymällä että "Huomasitko kun kävin kampaajalla, onko tämä kampauksen valinta sun mielestä onnistunu?". Siihen voisi sitten vastata niillä kehuilla että "Huomasinhan minä ja näyttää muuten todella hyvältä!"
Noh, ei voi mitään. Pakkohan se on yrittää ihmisiä kehua kysymättäkin ihan vaan kun kaikki tykkää kun kehutaan (tai harmistuu jos ei kehuta, kun ovat sellaista omissa fantasioissaan odottaneet). Vaikka se ois se sama kampaus taas monettako lie kertaa, ja joka on viimeksi alle kuukausi sitten käyty kampaajalla tekemässä.
Voisin mieluumin kehua ihmisiä oikeasti hyvistä tai merkittävistä teoista, kuin pinnallisista asioista.- 7+15
Ehkä suomalainen mies onkin erikoisen vaativa. Eli arvostaa sitä, jos nainen ei ole niin nirppanoppa etteikö pärjäisi metsässä pari päivää. Toisaalta tuskinpa on miestä, joka ei ihmisten ilmoilla haluaisi oman naisensa näyttävän hienolta, pukeutuvan hyvällä maulla ja tyylikkäästi. Mutta en ole varma, pärjäävätkö lahden takana olevat kilpasiskosi lainkaan kun asfaltti loppuu ja luonto alkaa. Ehkä asemasi on peräti vahva, edellyttäen siis että sinulta löytyy kumisaappaat. Itse olen sen verran turhamainen, että on kivaa kun naisella on kauniit vähän erikoiset saappaat. Mietipä sitä.
Noh, kyllä kai sentään lautasliinaa osataan käyttää. Mutta myönnetään, että kaikkia sohvansiirtoja ei nähdä tarpeellisena, etenkin kun siinä voi mennä selkä nostellessa. Toki hyvä nostoasento eliminoi sen riskin, ja pysyyhän siinä tietysti lihakset kunnossa kun mööbeleille haetaan sitä kulloin parasta sijantipaikkaa.
Verhoja on kyllä vaikea huomata tai niiden vaihtumista. En tiedä mikä siinä on. Puuttumisen huomaisi kyllä, mutta se ei kai sitten lohduta naista. Entäs jos jätätte vaihtaessa yhdeksi päiväksi verhot pois ennenkuin laitatte uudet. Varmaan suomalainenkin mies huomaa, että nyt on jotain tekeillä.Kai pärjäisin korvessa pari päivää, mutta kun en ymmärrä miksi! Kotona vesi tulee ja menee, on vessa ja amme sekä astianpesukone.
Minulla on upeat punaiset sametinpehmeät mokkasaapikkaat suoraan Milanon kenkämessuilta. Lähdetäänkö drinksuille ;)
Verhot olivat esimerkki, sukupuolten ero, nainen leikkiköön verhoilla, se tuottaa nautintoa, muttei pidä syyllistää miestä, eikä pahoittaa mieltään. Kuten mieskään ei pahoita mieltään vaikkei matsi voisi naista kiinnostaa. - 7+15
hullutiedemies kirjoitti:
Kyllä miehet välillä huomaa tuollaisiakin asioita kuin verhojen vaihtaminen. Mutta eipä niistä aleta välttämättä sen enempää juttua vääntämään.
Naiset vaan aina haluaa kaikista kampaajakäynneistäkin, yms. aina kuittauksen ja kehuja että "Olet näköjään käynyt kampaajalla, näyttää tosi hyvältä!"
Jos on turhamainen ihminen ja haluaa ulkonäöstään joka meikkauksen tai kampaamokäynnin jälkeen kehuja, niin sitten saisi luvan itse kalastella kysymällä että "Huomasitko kun kävin kampaajalla, onko tämä kampauksen valinta sun mielestä onnistunu?". Siihen voisi sitten vastata niillä kehuilla että "Huomasinhan minä ja näyttää muuten todella hyvältä!"
Noh, ei voi mitään. Pakkohan se on yrittää ihmisiä kehua kysymättäkin ihan vaan kun kaikki tykkää kun kehutaan (tai harmistuu jos ei kehuta, kun ovat sellaista omissa fantasioissaan odottaneet). Vaikka se ois se sama kampaus taas monettako lie kertaa, ja joka on viimeksi alle kuukausi sitten käyty kampaajalla tekemässä.
Voisin mieluumin kehua ihmisiä oikeasti hyvistä tai merkittävistä teoista, kuin pinnallisista asioista.Tämä turhamainen citysorsa ei koskaan käy kampaajalla :) Kehuja on karvoista tullut kovasti pyytämättä, vihjaamatta. *hyrisee itserakkaan tyytyväisenä*
- Gammaromeo
7+15 kirjoitti:
Kai pärjäisin korvessa pari päivää, mutta kun en ymmärrä miksi! Kotona vesi tulee ja menee, on vessa ja amme sekä astianpesukone.
Minulla on upeat punaiset sametinpehmeät mokkasaapikkaat suoraan Milanon kenkämessuilta. Lähdetäänkö drinksuille ;)
Verhot olivat esimerkki, sukupuolten ero, nainen leikkiköön verhoilla, se tuottaa nautintoa, muttei pidä syyllistää miestä, eikä pahoittaa mieltään. Kuten mieskään ei pahoita mieltään vaikkei matsi voisi naista kiinnostaa.Voihan sitä olla korvessakin monella tapaa. Lähteä esim. kaupunkiasunnolta klo 9 Nuuksioon ja palata illaksi kotiin. Tai asua kaikilla mukavuuksilla varustetulla huvilalla tai omakotitalossa jossain haja-asutusalueella esim. muutaman päivän putkeen ja käydä välillä vaikka ruokakaupassa, kylässä, kalassa, marjassa tai lenkillä mitä nyt haluaakaan tehdä. Äärimmillään tietysti voi esim. vaellella Lapissa useamman viikon putkeen. Viimeinen vaihtoehto ei minuakaan varsinaisesti houkuta.
- 7+15
7+15 kirjoitti:
Kai pärjäisin korvessa pari päivää, mutta kun en ymmärrä miksi! Kotona vesi tulee ja menee, on vessa ja amme sekä astianpesukone.
Verhot olivat esimerkki, sukupuolten ero, nainen leikkiköön verhoilla, se tuottaa nautintoa, muttei pidä syyllistää miestä, eikä pahoittaa mieltään. Kuten mieskään ei pahoita mieltään vaikkei matsi voisi naista kiinnostaa.PS, ostin Barcelonasta kissakumisaappaat :D Ei niillä kyllä korvessa kuljeta, mutta kaatosateen sattuessa pääsee Stockmannille!
- 7+15
Gammaromeo kirjoitti:
Voihan sitä olla korvessakin monella tapaa. Lähteä esim. kaupunkiasunnolta klo 9 Nuuksioon ja palata illaksi kotiin. Tai asua kaikilla mukavuuksilla varustetulla huvilalla tai omakotitalossa jossain haja-asutusalueella esim. muutaman päivän putkeen ja käydä välillä vaikka ruokakaupassa, kylässä, kalassa, marjassa tai lenkillä mitä nyt haluaakaan tehdä. Äärimmillään tietysti voi esim. vaellella Lapissa useamman viikon putkeen. Viimeinen vaihtoehto ei minuakaan varsinaisesti houkuta.
Tein maratonin keväällä, ostin halvan onnibussin piletin Helsinkiin, juoksin läpi viisi taidemuseota, söin lounaan ystävättären kanssa, palasin kotiin. Ihana reissu.
- Mykkä todistaja
7+15 kirjoitti:
PS, ostin Barcelonasta kissakumisaappaat :D Ei niillä kyllä korvessa kuljeta, mutta kaatosateen sattuessa pääsee Stockmannille!
Kyllähän tämä jalkinepuoli vaikuttaa lupaavalta. Enkä ihmettelisi vaikka niiden säilyttämiseen tarvittaisiin oma huone. Mikäs siinä, onhan vaatteilekin joskus omansa, ja Imelda Marcosilla lienee ollut kokonainen talo täynnä kenkiä. Mutta eipä siinä, minusta sen voi ajatella niinkin että nainen arvostaa itseään ja ulkonäköään, sitten jos päässäkin syvällisempiäkin ajatuksia joskus niin sehän on avot. Aijai sentään, punaiset mokkasaapikkaat.
Mutta nyt menen sinne luontoon hetkeksi. Ei kuitenkaan mutta hieman lähemmäksi sitä päijänteen vettä, jota täällä pääkaupunkiseudulla niin luonnollisena etuna pidetään. - 7+15
Kyllähän tämä jalkinepuoli vaikuttaa lupaavalta. Enkä ihmettelisi vaikka niiden säilyttämiseen tarvittaisiin oma huone. Mikäs siinä, onhan vaatteilekin joskus omansa, ja Imelda Marcosilla lienee ollut kokonainen talo täynnä kenkiä. Mutta eipä siinä, minusta sen voi ajatella niinkin että nainen arvostaa itseään ja ulkonäköään, sitten jos päässäkin syvällisempiäkin ajatuksia joskus niin sehän on avot. Aijai sentään, punaiset mokkasaapikkaat.
Mutta nyt menen sinne luontoon hetkeksi. Ei kuitenkaan mutta hieman lähemmäksi sitä päijänteen vettä, jota täällä pääkaupunkiseudulla niin luonnollisena etuna pidetään.Sattumoisin olen korvessa parhaillaan. Huvilalla onneksi on juokseva vesi, astianpesukone ja langaton netti. Kyllä täällä viikon kestää. Ihanaa päästä aamuisin suoraan vuoteesta järveen. Vähän harmittaa olla muiden armoilla, vaikkapa Alkoon ei voi noin vain mennä, pitää odottaa onko kukaan menossa ihmisten ilmoille. Alko tosin hiukna tarpeeton esimerkki - kun seurue koostuu irkuista, briteistä, sakuista ja polakeista on melko selvää että viinaa on enemmän kuin kurkusta jaksaa kaataa :D
- 7+15
hullutiedemies kirjoitti:
Kyllä miehet välillä huomaa tuollaisiakin asioita kuin verhojen vaihtaminen. Mutta eipä niistä aleta välttämättä sen enempää juttua vääntämään.
Voisin mieluumin kehua ihmisiä oikeasti hyvistä tai merkittävistä teoista, kuin pinnallisista asioista.Minusta on liikaa vaadittu miestä huomaamaan jokainen kampaamokäynti tai naistakaan sen puoleen, mutta totta on, että nainen ilahtuu pikku kehuista silloin tällöin, aivan keskellä arkea.
Käsittääkseni mieskin ilahtuu. Ainakin minun mieheni.
- Gammaromeo
Korvessa rämpiminen on minusta hauskaa ja kerran ideastani johtuen vein polttariporukankin korpeen rämpimään bestmanina ollessani. Voisin totta kai ottaa daaminkin seurakseni korpeen.
En ole suuri teatterinystävä, mutta voin sellaiseen lähteä joskus kavaljeeriksi, jos nainen käyttää naisellista viehätysvoimaansa suostuttelussa. Itse asiassa lupauduin menemään ensi viikolla teatteriin. Sukulaisnaiseni käsikirjoittamassa näytelmässä on tuolloin ensi-ilta ja sain kutsun. Daamia mulla ei ole ottaa mukaan, mutta muuten varmasti monia tuttuja ihmisiä on samassa näytöksessä. - Kіs-kіsu
En jaksa kehua itseäni joten kerron millä tavalla olisin huono kumppani. Murjottaisin, kiukuttelisin ja käyttäisin riidoissa erittäin loukkaavaa alatyylistä kieltä. Teen myös joskus katoamistemppuja ja valehtelen.
- M78_Esbo
Muiden suusta:
-hyvät tavat ja yleissivistyksen omaava
-komea ulkomuoto
-todella luotettava ja rehellinen
-panostan paljon vapaa-ajasta nauttimiseen
-kielitaitoinen ja kansainvälinen sekä sosiaalinen
-laaja ystäväpiiri ympäri maailmaa ja erilaisista ihmisistä
-riittävän varakas, jotta tiedän ettei raha tuo onnea
-kiltti, joustava ja empaattinen
-hyvä isä
-osaan laittaa ruokaa, hoitaa kaikenlaiset kotityöt
-harrastan kulttuuria jääkiekosta oopperaan ja urheilua punttisalista golfiin
-olen hyvin avarakatseinen ja ennakkoluuloton ihminen ja uskallan heittäytyä täysillä mukaan- joo mut
"-riittävän varakas, jotta tiedän ettei raha tuo onnea"
Et ole ollut vain tarpeeksi köyhä. - M78_Esbo
joo mut kirjoitti:
"-riittävän varakas, jotta tiedän ettei raha tuo onnea"
Et ole ollut vain tarpeeksi köyhä.Niin köyhä kuin opintotuella elävä opiskelija voi olla ilman vanhempien rahallista tukea. Eli eipä ollut silloin rahaa paljon ylimääräiseen, mutta yhtä tyytyväinen elämään olin silloinkin :) Ikinä en ole kyllä yli varojeni elänyt.
- joo mut
M78_Esbo kirjoitti:
Niin köyhä kuin opintotuella elävä opiskelija voi olla ilman vanhempien rahallista tukea. Eli eipä ollut silloin rahaa paljon ylimääräiseen, mutta yhtä tyytyväinen elämään olin silloinkin :) Ikinä en ole kyllä yli varojeni elänyt.
Opiskelujen aikaan köyhyys on normaalia ja odotettavaa, joten en itsekään välittänyt siitä silloin. Nyt kun olen on yli 30 ja kela ja sossu määrää tilin tilanteen, niin ei ole kivaa.
- ex-työtön
joo mut kirjoitti:
Opiskelujen aikaan köyhyys on normaalia ja odotettavaa, joten en itsekään välittänyt siitä silloin. Nyt kun olen on yli 30 ja kela ja sossu määrää tilin tilanteen, niin ei ole kivaa.
Eikös työttömyydenkin aikaan köyhyys ole normaalia ja odotettavaa? Ite oon ollu työtön joskus ja eihän se kivaa ollut ei
- Äädämi
Olisin uskollinen (koska en saa pillua mistään muualta), kunnollinen ja väkivallaton.
- nainen maalta
- en viihdy/käy baareissa vietän mieluummin aikaa liikuntaa harrastaen ja tehden muuta
- Sponttaani
- En nalkuta enkä pidä tappelemisesta
- Joustava ja rauhallinen.
-Osaa tehdä kotitöitä ja ruokaa
- En tupakoi
-Pidän toisten ihmisten auttamisesta
-kohtelias
- Avoin puhumaan kaikesta
- Pystyn liikkumaan ilman meikkiä eikä minulla ole pakottava tarve olla jatkuvasti
laittautuneena.
- Olen kasvanut maalla eivätkä minua pelota työnteko maalla.
- En pelkää ötököitä enkä hämähäkkejä. Uskallan ottaa madonkin käteen :D
- Pidän matkustelusta myös suomen ulkopuolelle
- En käytä alkoholia mutta en ole absolutisti. - awe rt43ttt
pitäisin neitiä sylissä samalla kun surfaan netissä
Hyviä kommentteja tullut lisää, hienoa!
Hauska, huomata miten erilaisia ja silti samanlaisia me ollaan. Arvostamme itsessämme osittain samoja piirteitä. On myös kivaa käyttää mielikuvitustaan näitä lukiessa. Minkä näköisiä ihmisiä kirjoitusten takana on, miten he puhuvat, mitä tekevät, millainen tyyli... jne. Sama kuin kirjaa lukiessa, päähenkilö rakentuu mielikuvien varaan. Ja jos kirjasta tehdään elokuva, päähenkilö näyttää takuulla ihan "väärältä"! :D
M78_Esbo ja nainen maalta ovat siitä hyvä esimerkki. Vaikka nimimerkeissä ei olisi ollut viittauksia asuinpaikkaan, niin olisin hyvin voinut kuvitella, että M78 on isommalta paikkakunnalta. Kun taas naisen kirjoitustyyli ja lähestyminen osittain samoihin asioihin on ns. maan läheisempi.- ätmi
Ei vittu mitä paskaa.
- minä ja puunuija
asun luolassa kaukana metsän siimeksessä no osaan paljain käsin ja nuijan kanssa saalistaa ruokaa luonteeltani olen yksioikoinen mutta lempeäkin osaan olla mutta välillä raaka ja karu mutta täydellinen mies ug olen puhunut
- ,.,.,..
En usko mihinkään näistä listoista. Omaa itseä on todella vaikea arvioida. Jos arvioisin ominaisuuksiani, niin tulisi varmaankin jotain samanlaista listaa kuin monilla. Aloin kuitenkin miettimään, että millainen henkilö olen päivästä päivään ja mieleen tuli että passiivinen, hiljainen ja aloitekyvytön.
Se on yksi ja sama, että olen komea, urheilullinen, kasvissyöjä, harrastan lukemista, pidän luonnosta, kulttuurista ja tieteestä, tykkään sisustaa, en polta, en juo, enkä edes kiroile (paitsi yksin ollessani jos kuolen jossain pelissä monta kertaa samaan kohtaan), teen aina sen minkä lupaan, enkä koskaan pettäisi. Ainut mikä merkitsee on se, millainen ihmisen persoona on. Jos se on tylsä kuten minulla, niin silloin on huono kumppani.- ilonpilaaja
Tässä ketjussa olikin tarkoitus miettiä niitä positiivisia puolia, älä tuu negaamaan ;
- Onnea etsintään
Olen varattu. Ei minun tarvitse kehua itseäni kun saan kehuja pyytämättäkin.
Mutta ominaisuutesi ovat kyllä just niitä joilla pitäisi miesseuraa löytää, täällä ei kyllä tunnu liikkuvan montakaan täysipäistä mieheksi itseään nimittävää. Muualta löytäisi varmaan parempaa seuraa.En usko että täältä kukaan on seuraa etsimässä, eikä se ollut ketjun tarkoituskaan. Ideana oli vaan lähinnä pohtia, mitä hyvää itsessä on.
- sinkkumies.
Mie olsin hyvä mies, tekisin ruokaa, siivoaisin ja pesisin omat pyykit. Kyllä mut saa lenkille tai salille. Baareista en niin välitä ellei siel ole joku hyvä bändi. Olisin aina rauhallinen ja minuu ei tarvii pelätä, en huuda enkä suutu vaan osaan puhua asiallisesti. En ole naristi enkä halua määräillä toista, naisel saa olla omii menoja harrastuksia ja tyttöjen iltoja.
- Ikisinkku M
Miksipä täällä alkaisin itseäni kehumaan kun ette usko kuitenkaan eikä se kuulu muutenkaan tapoihini, sitäpaitsi oma kehu haisee. Toki sitä ehkä tienaisi enemmän ja olisi huomattavasti enemmän kaatoja takana jos vain viitsisi itseään kehuskella, silti mieluummin annan näytöt sille joka niitä kaipaa.
- Jii007
Ainoa positiivinen puoleni on, että en olisi ainakaan liian jännittävä tai pelottava. Ai niin, mutta naisethan nimenomaan haluavat jännittävän paskamiehen.
Niin ja olen ilmeisesti naurettavan näköinen joten nainen saisi helpot naurut vain katsomalla minua. Eli voinen siis lisätä, että olen varsin hauskakin. Kylläpäs on nyt ikisinkku M ja Jii007 vaatimattomia :)
Meillä on valitettavasti vähän sellainen mentaliteetti, että itseään ei saa kehua eikä korostaa. Ja eihän sitä tietenkään pidäkään tehdä esim. toisten kustannuksella.
Mutta kai sitä joskus voi jotain hyvääkin itsestään sanoa ;)- Jii007
Aika vaikea kehua itseään kun ei oikein ole sellaisia hyviä puolia jotka olisivat hyödyllisiä parisuhteessa. Se, että osaa nukkua, kävellä ja syödä ei oikein parisuhteessa riitä.
Jii007 kirjoitti:
Aika vaikea kehua itseään kun ei oikein ole sellaisia hyviä puolia jotka olisivat hyödyllisiä parisuhteessa. Se, että osaa nukkua, kävellä ja syödä ei oikein parisuhteessa riitä.
Ei kai parisuhteessa nyt ensisijaisesti ollakaan hyödyllisyyden vuoksi.
Osaat varmasti pitää naista hyvänä ja arvostaa häntä :)
- Totuus.
-Haluan vain käyttämätöntä.
Eli haluat siis naisen, jonka kanssa voit harrastaa seksiä vain kerran, minkä jälkeen voit elää onnellisesti selibaatissa elämäsi loppuun asti?
- neiti ruiskukka
stellaria81 kirjoitti:
Eli haluat siis naisen, jonka kanssa voit harrastaa seksiä vain kerran, minkä jälkeen voit elää onnellisesti selibaatissa elämäsi loppuun asti?
:D
- Totuus.
stellaria81 kirjoitti:
Ei sitä lasketa, jos se tapahtuu minun kanssa.
- SekaSikiö
-Olen luotettava; kaikissa asioissa. Parisuhteessa en ikinä hyväksyisi muita petikumppaneita kuin oman rakkaan. Jos lupaan jotain, se myös pitää.
-Maalaisjärki löytyy; kodin kunnossa pito sujuu ilman muiden apua, raha-asiani olen itse teini-iästä asti hoitanut
-Katse tulevaisuuteen; haluan parisuhteessa miettiä asioita yhteiselon suhteen pidemmälle kuin vain ajatuksella "onpa kiva hengailla tämän tyypin kanssa"
-Elämäntavat; pidän ulkonäöstäni huolta, en ole juomassa jokaisena vapaapäivänäni, syön terveellisesti. Tämä piirre sen takia, koska haluan tulevaisuudessa perheen, ja siksi kannatan hyviä elämäntapoja.
-En stressaa; ei pidä huolehtia pikkuasioista liiaksi vaan ottaa järki käteen ja miettiä miten asiasta selvitään
-Otan muut huomioon; Parisuhteessa kuuntelisin ja osaisin keskustella järkevästi ilman että syntyisi pieni sota kodin sisällä, en siis ole kinastelevaa tyyppiä vaan yritän löytää sovun - antipaavi
Kahden kesken hyvin avoin ja porukassa (kaiketi) hauska jätkä, jolla pokka riittää kokeilla kaikenlaista ja jonka jatkuvaa säätämistä saa nauraa ja hävetä vähän väliä. En ole taiteellisesti kovin lahjakas, mutta tietyssä mielessä luova ja kekseliäs, hyvä soveltamaan ja keksin kaiken aikaa uusia enemmän tai vähemmän hyviä ideoita, joita myös toteutan.
Keskustelutaitoinen olen, jos vaan aihe kiinnostaa ja selvästikin niitä keskustelijoita, jotka vievät keskustelua eteenpäin ja saavat porukan repeämään. Näissä tilanteessa tulee esille, että omaan selkeästi humaanin johtajan ominaisuuksia.
Tarpeeksi älykäs ja sivistynyt, jotta vakavammatkin keskustelut onnistuvat ja myös tarpeeksi itsevarma, jotta uskallan eri mieltä, vaikka se olisi sitten sosiaalisten normien vastaista ja kaikki muut huoneessa olisivat eri mieltä.
Parisuhteessa myös naisten mieltymykset ja tarpeet ovat mulle tärkeitä. Pitempiaikaisessa suhteessa käytän huomattavan määrän varmisteekseni, että nainenkin saa tarpeensa tyydyttäessä, enkä tyydy siihen, että nainen suostuu olemaan vain patjana.
Todistusaineiston perusteella olen hauska, kekseliäs, keskustelutaitoinen, kahden kesken avoin, mutta siihen ne hyvät puolet taitavat jäädä. Olen myös jossain määrin boheemi, viinaan menevä, priorisoin kaikki elämän mukavat asiat etusijalle, olen jääräpäinen. Arvostan rahaa huomattavasti vähemmän kuin ihmiset keskimäärin ja se aiheuttaakin suurimmat näkemyserot muiden kanssa. En varmasti täytä länsimaalaisia "sosiaalisia normeja". - Jännän ytimessä
Laiskana/resussitehokkaana henkilönä olen luonnollisesti ulkostanut meitsin promoamisen omalle osastolle.
Ulosanti invertoimalla ollaa hiinä ja hiinä eli lähes minuuden ytimessä.
Pimppaloora on hyvinkin intressantti nimmari Ladylle, btw.Pimppaloora on tavallisen 38-vuotiaan naisen alter ego. Pimppaloora kyseenalaistaa palstan asennoitumista naisiin. Täällä kun naista pidetään toisinaan pelkkänä pimppana... mutta on ollut ilo huomata, että palstalla on myös selvästi fiksuja, hauskoja ja huomaavaisiakin miehiä, jotka osaavat arvostaa naista naisena :)
Nyt nukkuun!!
- ätmi
Täydellinen.
- Herra X
- Olisin erittäin uskollinen. En ikinä pettäisi naistani.
- Olen hyvä kuuntelija.
- Olen rehellinen.
- Olen aika fiksu.
- Annan pienemmät asiat nopeasti anteeksi.
- Olen ymmärtäväinen. - melissa2
Aivan ihana aloitus! :) kaikkien olisi hyvä miettiä todellakin myös sitä, mitä itsellä on annettavaa, eikä vain sitä mitä itse haluaa ja vaatii!
Mutta tässä minun hyviä puoliani parisuhteen kannalta:
- Osaan laittaa kotini, tykkään järjestellä, jopa siivota, ja sisustaa, joten kotini on aina suloinen, miellyttävä ja viihtyisä paikka olla :)
- Olen todella keskustelutaitoinen ja avoin, näytän tunteeni ja ajatukseni suoraan, mielestäni kommunikointi ja rehellisyys on hyvän suhteen salaisuus
- Olen hyvin seksuaalinen
- Tykkään helliä, lelliä, ja hoivailla, halailla ja pussailla
- Olen spontaani ja heittäytyvä
- Nautin rakentaa arkeen pieniä seikkailuja ja juhlan hetkiä
- Tykkään kokata ja leipoa, ja syödä yhdessä
- Olen empaattinen ja hoivaviettini herää jos toinen kärsii tai hänellä on jotakin sydämellä
- Tunnen vahvasti, mutta osaan käyttää järkeäni
- Olen lojaali omalle miehelleni ja osaan näyttää rakkauteni
Siinäpä niitä, kuka haluaa??? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855