Peniksen kasvu lepotilasta erektioon

Stadikalle vaan

Moi, olen lueskellut näitä peniksenmitoista tehtyjä tutkimuksia ja mua ihmetyttää suuresti nuo keskimitat. Itselläni on lepotilassa normaalisti noin 10-11 cm mittainen ja eroktiossa noin 19-20cm penis.(riippuen stondiksesta) Näillä tilastoilla sijoittuisin aika kärkipäähän, mutta paljon uimahalleissa käyneenä, olen pistänyt merkille, että lepotilassa suuremmin varustettuja kavereita kulkee vastaan aivan tolkuttoman paljon. Mun silmissäni ne näyttävät noin 15cm lepotilassa olevilta ja oma vehje naurettavan pieneltä verrattuna niihin. Voiko kyseessä olla optinen harha, kun katsoo itseään eri kulmasta suhteessa muihin? Vai onko asia niin, että nämä 15cm lepotilat eivät sitten enää kasvakkaan suhteessa samalla volyymilla erktiossa? Vai ovatko ne vai niin suuria ja kasvat vielä erektiossa samassa suhteessa? Nämähän eivät tietenkään mene kaikilla ihan samalla lailla, mutta tämä kuitenkin askarruttaa. Viimeisen viikon aikana maaumalan suihkutiloissa noin 80% vastaankulkevista miehistä oli mielestäni löysänä ainakin 15cm, niin miten nuo erektiopituudetkaan Suomessa voivat olla keskimmäärin sitten noin lyhyitä? Mun logiikalla penis ei kuitenkaan pienene erktiossa. Ovatko tilastot liian vanhoja?

2

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oihhoihio

      Lepotilassa olevan peniksen pituus vaihtelee suuresti, eikä korreloi millään tavalla erektiossa olevan peniksen pituuden kanssa.

      Kun tutkimuksia on tehty, suuri lepopituus tarkoittaa sitä että penis ainoastaan kovettuu, mutta ei pitene lainkaan. Eli sellainen tyyppi jolla on lepotilassa 15 senttinen, omaa yleensä myös 15 senttisen erektiossakin.

      Sen sijaan jos lepopituus on lyhyt, voi se pidetä käytännössä millaisiin mittoihin tahansa. Minulla on itsellä lepotilassa noin 5 senttiä, mutta erektiossa sitten pituutta löytyy 16 sentin verran.

      Eli tutkimusten mukaan naisten ei todellakaan kannata vilkuilla lepopituuksia koska se ei kerro mitään erektion koosta.

      • Gor Jaaja

        Korjataan hiukan. Olet oikeassa siinä, että on kahden tyyppisiä beeniksiä. Toiset kasvavat lepotilasta paljon, toiset vain vähän. Ei se silti mene niin, että lepotilassa iso kasvaisi aina vain vähän. Se voi olla myös harvinaisen iso penis, joka on jo lepotilassa iso ja kasvaa tosi isoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe