Hei kaikki. Onko teillä asioita, joita tykkäätte tai edellytättekin joskus iteltänne tehdä… vain selvinpäin… työt on tietenkin… asia erikseen. Mutta hei, kesäloma!! :) Eli: mitä tekisitte vain selvinpäin ollessa. Jos teet paljonkin, mainitse vain ne tärkeimmäksi kokemasi...
Asioita, joita teet vain selvinpäin...
87
206
Vastaukset
Niitä on paljon: ajan autoa, olen töissä, teen kotona etätöitä, ollessani lasten seurassa (omien tai muiden) , ollessani vanhempieni/sukulaisten seurassa, luen kirjaa, katson elokuvaa, kuuntelen ekaa kertaa jotain uutta levyä, liikun luonnossa, melon, teen ostoksia, maksan laskuja, teen ruokaa..Noita kaikkia teen aina selvinpäin.
Oikeastaan ei-selvinpäin en nimenomaan tee mitään :) Hengaan vaan. Joskus palstailen.. (nyt olen selvinpäin)Cinnamon.Girl kirjoitti:
Mutta… onks noi kaikki sulle tärkeitä?
Y-b: ekaa kertaa jotain levyä? Miksi?On ne kaikki tärkeitä.
Jos levy on hyvä: ettei mitään mene ohi :) Tokan kerran voi kuunnella jo viinissä.. Jos tuntuu siltä.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
On ne kaikki tärkeitä.
Jos levy on hyvä: ettei mitään mene ohi :) Tokan kerran voi kuunnella jo viinissä.. Jos tuntuu siltä.Mut viineissä kaikki tuntuu paremmalta. Totuus, jota ei voi kaihtaa.
Näi o, yyberg
: )Cinnamon.Girl kirjoitti:
Mut viineissä kaikki tuntuu paremmalta. Totuus, jota ei voi kaihtaa.
Näi o, yyberg
: )Niin on, mutta jotkut levyt on niin hyviä, että ne täytyy kuulla ensin ei-viineissä, että tajuaa niiden hienouden. Sitten voi hehkutella viineissä niiden upeutta.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Niin on, mutta jotkut levyt on niin hyviä, että ne täytyy kuulla ensin ei-viineissä, että tajuaa niiden hienouden. Sitten voi hehkutella viineissä niiden upeutta.
No näinhän se menee. Mutta silti…
Tänä aamuna, siinä 5.52, koin yhden levyn kautta todella täyttyneeni…
Ja selvinpäin, tietty : )
Koska Rouva Ratikka ei juo laisinkaan, niin olen harrastanut seksiä kännissä viimeksi reilu vuosikymmen sitten.
Oikeastaan kaikkea muuta teen kännissäkin, jos se ei ole laitonta kuten autoilu.- sexiatri
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Mmmm. Aika viehättävää, jos olet ollut selvinpäin, kun rakastelet rva Ratikkaa…
Harvonpa Ratikka kumiakkaansa nykyttää.....
Onkos es alkohliin likenevaa muovia? sexiatri kirjoitti:
Harvonpa Ratikka kumiakkaansa nykyttää.....
Onkos es alkohliin likenevaa muovia?Kommentistasi tuli mieleen vanha vitsi legendaariselta "Kerrostalokyttääjät"-sivustolta. Asukas valitti yhtiökokouksessa, että naapuri käy vessassa ovi auki. Toinen sitten kysyi, että mistäs tiedät. "Katsoin postiluukusta.", vastasi tietävä naapuri...
Sinä tiedät meidän panoistamme juurikin saman verran.
Noin muuten toki ymmärrän halukkaan, mutta kyvyttömän kiinnostuksen muiden seksielämää kohtaan. ;-)
- määmy
Simmaan, hoidan muksui, tuunaan kledjui, skulaan musaa, tankodanssaan, treenaan itsepuolustust, fillaroin. Toisaalt, ei täs yli vuoteen oo dokattu mtn. Vuoden pääst ehkä.
Ai jaa. Tuleehan sitä kaikkea.
Mukavaa, että sullakin on persoonallinen pukeutumistyyli.
Missä ne palstan sinkut luuraa : )
Kertokaahan, miten arki sujuu ilman päihteitä...Väittävät tuolla Sinkut-palstalla, että raittiina pysyykin sinkkuna. Voisin aikalailla allekirjoittaa moisen.
Ratikkakuski kirjoitti:
Väittävät tuolla Sinkut-palstalla, että raittiina pysyykin sinkkuna. Voisin aikalailla allekirjoittaa moisen.
Miten niin?
Helpottaako ajoittainen humalaisuus pariutumista, haittaako liika humalaisuus ja juoppous pariutumista?Cinnamon.Girl kirjoitti:
Miten niin?
Helpottaako ajoittainen humalaisuus pariutumista, haittaako liika humalaisuus ja juoppous pariutumista?No ainakin minä olen pariutunut useammin pikkusievässä kuin vesiselvänä tai kaatokännissä. Saman olen havainnut kaveripiirissänikin.
Tuli muuten mieleen usein kuultu väite ihmisten (etenkin miesten) haluavan kännissä vain seksiä. Tämäkin ketju osoittaa, että se ei joko onnistu tai siitä ei ainakaan nauti kännissä samoin kuin selvin päin.Ratikkakuski kirjoitti:
No ainakin minä olen pariutunut useammin pikkusievässä kuin vesiselvänä tai kaatokännissä. Saman olen havainnut kaveripiirissänikin.
Tuli muuten mieleen usein kuultu väite ihmisten (etenkin miesten) haluavan kännissä vain seksiä. Tämäkin ketju osoittaa, että se ei joko onnistu tai siitä ei ainakaan nauti kännissä samoin kuin selvin päin.Mua häiritsee, miten täälläkin aina herkutellaan seksiaiheilla, niinkuin sinäkin nyt. Se jotenkin boostaa tyyppejä. VITTU miten inhoan kaikkea parinmuodostusjubinaa. Ja petollisia paskanaamoja, naisissa ja miehissä. Jotenkin kaipaan siihen viattomuuden aikaan, jota elin vielä lukioiässä. Tykkääminen oli ihastumista. Panemista ei ollut. Pariutuminen tarkoitti avioitumista, ainakin toiselle omistautumista. Devotion. Kaunista. Ne miehet, keitä olen tavannut, eivät sitä ymmärrä. Paskiaiset.
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Mua häiritsee, miten täälläkin aina herkutellaan seksiaiheilla, niinkuin sinäkin nyt. Se jotenkin boostaa tyyppejä. VITTU miten inhoan kaikkea parinmuodostusjubinaa. Ja petollisia paskanaamoja, naisissa ja miehissä. Jotenkin kaipaan siihen viattomuuden aikaan, jota elin vielä lukioiässä. Tykkääminen oli ihastumista. Panemista ei ollut. Pariutuminen tarkoitti avioitumista, ainakin toiselle omistautumista. Devotion. Kaunista. Ne miehet, keitä olen tavannut, eivät sitä ymmärrä. Paskiaiset.
Aloituksesi ohjaa siihen suuntaan. Turhaa tähän on kai vastata, että teen ruokaakin useimmiten selvin päin.
Parinmuodostus tuntuu kovin kiinnostavan ihmisiä, koska se vaikuttaa niin moneen asiaan. Siksihän uskonnot, kulttuurit ja lainsäädäntö sitä niin kontrolloi. Puhumattakaan asian vähättelijöistä parisuhteessa, joille kumppanin uskottomuus on kuitenkin elämää suurempi asia.
Minäkin muistelen kaiholla nuoruuden suuria tunnekuohuja. Tosin ne tuppasivat loppua yhtä nopeasti kuin alkoivatkin. Jos se olisi tarkoittanut avioitumista, olisi avioeroja tai onnettomia liittoja vielä paljon nykyistä enemmän.Ratikkakuski kirjoitti:
Aloituksesi ohjaa siihen suuntaan. Turhaa tähän on kai vastata, että teen ruokaakin useimmiten selvin päin.
Parinmuodostus tuntuu kovin kiinnostavan ihmisiä, koska se vaikuttaa niin moneen asiaan. Siksihän uskonnot, kulttuurit ja lainsäädäntö sitä niin kontrolloi. Puhumattakaan asian vähättelijöistä parisuhteessa, joille kumppanin uskottomuus on kuitenkin elämää suurempi asia.
Minäkin muistelen kaiholla nuoruuden suuria tunnekuohuja. Tosin ne tuppasivat loppua yhtä nopeasti kuin alkoivatkin. Jos se olisi tarkoittanut avioitumista, olisi avioeroja tai onnettomia liittoja vielä paljon nykyistä enemmän.Aloitus ohjaa juuri siihen suuntaan, mihin sinä sen tulkitset… Mutta nythän sun mieleen on tikkaat asennettu… Täällä ei nää muuta.
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Aloitus ohjaa juuri siihen suuntaan, mihin sinä sen tulkitset… Mutta nythän sun mieleen on tikkaat asennettu… Täällä ei nää muuta.
Jollain muulla pastalla asia olisi ohjautunut muuhun suuntaan, mutta ei olisi vastakkainasettelua eikä seksiä. Tosin olisit varmaan saanut ensimmäisen kommentin ylihuomenna ja seuraavan ensi viikolla. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jollain muulla pastalla asia olisi ohjautunut muuhun suuntaan, mutta ei olisi vastakkainasettelua eikä seksiä. Tosin olisit varmaan saanut ensimmäisen kommentin ylihuomenna ja seuraavan ensi viikolla. ;-)
Juu, ei jaksa odotella liikoja silloin, kun on kiireellistä asiaa : )
Mä tossa mietin, että näinköhän onnistuu ja uskallan, muistojen läpikäymistä ihan selvinpäin. Ainakin melkein sujui… Vielä olis illaksi jotain tehtävää…
Ihminen se tarvitsee joskus rohkaisua jopa itseltään, omia juttujansa kestääkseen.
: )Cinnamon.Girl kirjoitti:
Juu, ei jaksa odotella liikoja silloin, kun on kiireellistä asiaa : )
Mä tossa mietin, että näinköhän onnistuu ja uskallan, muistojen läpikäymistä ihan selvinpäin. Ainakin melkein sujui… Vielä olis illaksi jotain tehtävää…
Ihminen se tarvitsee joskus rohkaisua jopa itseltään, omia juttujansa kestääkseen.
: )Tsemppiä vaan! ;-)
työtä teen ainoastaan selvinpäin. seksin harrastaminen ois fiksua hoitaa selinpäin, ku kännissä se ei tunnu missään.
autoa ajan vain ja ainoastaan selvinpäin- jippiiii
Otan viinaa selvinpäin.
- Harvoin känässä
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Mutta vain hetken. Mitä teet sen jälkeen, hani.
Koska tuo seksi tuli mukaan monessa vastauksessa, niin minä harrastan sitä vain selvin päin, koska kuten joku aiemmin jo sanoi, känässä ei tunnu miltään. :)
En myöskään soita kännissä puhelimella, laitan korkeintaan tekstareita, jos on pakko. Toivoisin, ettei kukaan ystävänikään soittaisi minulle kännisiä puheluita, koska kännipuhelut ovat äärimmäisen tylsiä selvinpäin kuunnella. Harvoin känässä kirjoitti:
Koska tuo seksi tuli mukaan monessa vastauksessa, niin minä harrastan sitä vain selvin päin, koska kuten joku aiemmin jo sanoi, känässä ei tunnu miltään. :)
En myöskään soita kännissä puhelimella, laitan korkeintaan tekstareita, jos on pakko. Toivoisin, ettei kukaan ystävänikään soittaisi minulle kännisiä puheluita, koska kännipuhelut ovat äärimmäisen tylsiä selvinpäin kuunnella.Niin. Mä en oikein usko.
Se mitä kuvaat, on ideaali parisuhteessa. Ja siltikin, kun molemmat ovat töistänsä uupuneet, läheisyys ja yhdessä nukkuminen, sisäkkäin tai ei on jotain…
Mutta kännissä, ei ei, tosiaan.
: )
Ei ole lomaa kuin päivä sillon tai tällöin, kun on kesäsesonkityö. Oikeastaan on helpompi sanoa mitä ei tee selvinpäin ja toisekseen, miten lasketaan "Ei selvänä"?
Ei autonajokunnossa en ole ollut viimeisen 20 vuoden aikana korkeintaan viisi kertaa. Ja jos satun ottamaan oluen, en lähde pariin tuntiin ajamaan.- runontaja off
Cinnamon.Girl kirjoitti:
En mäkään ole kokeillut sitä. Ei viisasta.
Myös fillarilla ajan selvinpäin ja valokuvaan, olisi ikävää, jos kallis kalusto menisi hajalle.
runontaja off kirjoitti:
Myös fillarilla ajan selvinpäin ja valokuvaan, olisi ikävää, jos kallis kalusto menisi hajalle.
Ai niin, onnea uudelle kameralle : )
Joko olet rikkonut oman ennätyksesi?- runontaja off
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Ai niin, onnea uudelle kameralle : )
Joko olet rikkonut oman ennätyksesi?Minkä niistä ennätyksistä? Enää ei tule poljettua 11 km ajassa noin 25 min
runontaja off kirjoitti:
Minkä niistä ennätyksistä? Enää ei tule poljettua 11 km ajassa noin 25 min
Pitäisi polkea, jos ei ole keinoniveliä. Ylämäkien kanssa :)
- runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Pitäisi polkea, jos ei ole keinoniveliä. Ylämäkien kanssa :)
Ei ole niin suurta kunniahimoa, että rikkoisin. Muuten tulee pyöräiltyä, varsinkin kameran kanssa. Yleensä kiertotietä kauppaan ja takaisin.Liikuntaa saa muutenkin.
Yhdessä paikkaa on 100x50 puutarha ja jos samana päivänä tulee 50x30 puutarha leikattavaksi (kummassakin noin puolet leikattavaa) tietää liikkuneensa runontaja off kirjoitti:
Ei ole niin suurta kunniahimoa, että rikkoisin. Muuten tulee pyöräiltyä, varsinkin kameran kanssa. Yleensä kiertotietä kauppaan ja takaisin.Liikuntaa saa muutenkin.
Yhdessä paikkaa on 100x50 puutarha ja jos samana päivänä tulee 50x30 puutarha leikattavaksi (kummassakin noin puolet leikattavaa) tietää liikkuneensaHöh, kyllä mie uskon että liikut tarpeeksi. Kunhan kiusasin :P
elisakettu kirjoitti:
Höh, kyllä mie uskon että liikut tarpeeksi. Kunhan kiusasin :P
Huomenna vois käydä Kopparnäsissä fillarilla. noin 25 km
runontaja kirjoitti:
Huomenna vois käydä Kopparnäsissä fillarilla. noin 25 km
Tuolla vauhdilla ehtisin sinne vasta aikojen päästä. Joskus on mennyt 70 päivään (silloin ei ollut ahteriakaan). Nyt on ahteri ja pyöräilykin on jäänyt. Mutta eikös se kesktikievari ole vuoden ympäriinsä avoinna?
elisakettu kirjoitti:
Tuolla vauhdilla ehtisin sinne vasta aikojen päästä. Joskus on mennyt 70 päivään (silloin ei ollut ahteriakaan). Nyt on ahteri ja pyöräilykin on jäänyt. Mutta eikös se kesktikievari ole vuoden ympäriinsä avoinna?
Kestikievari onkin ainut paikka, missä en ole käynyt. Eikä pikaisella etsinnällä löytynyt tietoa.
noh, työn (jos mulla sellainen olisi) ja autolla ajamisen lisäksi en keksi oikein mitään mitä ei voisi tehdä myös hiprakassa, tai edes yhden tai kahden juoman nauttineena.. (huom. ei siis kännissä.)
ompelustyöt, neulominen ja virkkaaminen nyt lähinnä on niitä mitä teen mieluiten täysin selvänä, ja lukeminen.
piirtäminen onnistuu pienessä hiprakassa, jopa humalassa ja on siten ehkä jopa mielenkiintoisempaa..
palstailu, paneminen, siivous, ruuanlaitto jne, onnistuu myös vähintään hiprakassa..
ja painottaisin sitä et täysin selvinpäin olemisen ja kännin/humalan välille jää vielä noin muutama hiprakan eri aste,
terveisin hyvin ohuesti jurrissa oleva murriTässä oli sulla niin mukavasti kuvailtuna kaikkea…
Tosiaan, kännissä ja jurrissa ja siinä hieman kovemmassa hiprakassa ei oikein meinaa saada asioita kunnolla tehtyä, mutta rennossa mukavassa syntyy yhtä sun toista : )
Mutta enmä halua idealisoida, kyllä nälissään ja selvinpäin olossa on puolensa, tulee tehtyä nekin hommat, jotka aloittaessa uskoi jättävän seuraavaan päivään.
seitinohuista tässä haaveillessa...
Kaikkeehan sitä tulee edellytettyä itseltään, mutta onkohan se kuitenkin vaan lopulta ihanne mitä ei tekisi?
No vastaan että työ on sellainen mitä kännissä ei voi tehdä, kaikki muu on vain pelkkiä ihanteita. Sinänsä paljon sanottu, koska olen melkoisen vaativa persoona.Noinkohan olet vaativa : )
Se persoonan vaativuus taitaa olla niitä juttuja, jotka muu ympäristö ja läheiset huomaa ennen asianomaista…
Nyt tässä lomalla ollessa on mukava olla edellyttämättä yhtään mitään, on vaan.Cinnamon.Girl kirjoitti:
Noinkohan olet vaativa : )
Se persoonan vaativuus taitaa olla niitä juttuja, jotka muu ympäristö ja läheiset huomaa ennen asianomaista…
Nyt tässä lomalla ollessa on mukava olla edellyttämättä yhtään mitään, on vaan.Vaativa itsellesi ja muille:)
Aloitukseen liityen vielä: naimisiin pitää ehdottomasi mennä selvinpäin.- runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Vaativa itsellesi ja muille:)
Aloitukseen liityen vielä: naimisiin pitää ehdottomasi mennä selvinpäin.Ilmankos en ole naimisissa :)
runontaja off kirjoitti:
Ilmankos en ole naimisissa :)
Ai niin kun sua ei saa niin juovuksiin, että joku saisi raahattua väkivalloin vihille.
Ilmankos et juo :)elisakettu kirjoitti:
Vaativa itsellesi ja muille:)
Aloitukseen liityen vielä: naimisiin pitää ehdottomasi mennä selvinpäin.Aika paha mielenhäiriö täytyy olla, jos naimisiin selvinpäin päätyy...
- runontaja off
Genio.Mente kirjoitti:
Aika paha mielenhäiriö täytyy olla, jos naimisiin selvinpäin päätyy...
Joskus kuulin, että oli pariskunta, jotka näkivät toisensa ensimmäistä kertaa vasta häissään. Tiedä sitten oliko totta
Genio.Mente kirjoitti:
Aika paha mielenhäiriö täytyy olla, jos naimisiin selvinpäin päätyy...
Vain itselleen valehtelijat menevät kännissä naimisiin. Vai mitä Genio?
elisakettu kirjoitti:
Ai niin kun sua ei saa niin juovuksiin, että joku saisi raahattua väkivalloin vihille.
Ilmankos et juo :)Perimmäinen syy on siinä, etten siedä sitä tunnetta kun tulee liian humalaan. Eli kun tulee huojuvuus-tila
elisakettu kirjoitti:
Vain itselleen valehtelijat menevät kännissä naimisiin. Vai mitä Genio?
Kyllä mää tän yhden kanssa naimisiin menisin. Eikä edes vituttaisi jälkeenpäin. Kai mä oon aika sekasin...
runontaja off kirjoitti:
Joskus kuulin, että oli pariskunta, jotka näkivät toisensa ensimmäistä kertaa vasta häissään. Tiedä sitten oliko totta
On niitä. Joskus jopa onnistuvat paremmin. Ennakko-odotukset puuttuvat.
Genio.Mente kirjoitti:
Kyllä mää tän yhden kanssa naimisiin menisin. Eikä edes vituttaisi jälkeenpäin. Kai mä oon aika sekasin...
:D Voihan helvetti... Mähän taidan ra*****ä sitä naista. Ja ihan vitusti vielä....
Kuis tässä nyt näin kävi...?Genio.Mente kirjoitti:
Sinähän alat reipastua. Olemme kaikki oikein ylpeitä sinusta :)
elisakettu kirjoitti:
Sinähän alat reipastua. Olemme kaikki oikein ylpeitä sinusta :)
Kivaa kun te ootte. Itse en oikein tiiä...
Mut on hän oikeesti aivan mieletön(tarkoittaa Upea Nainen) tapaus. Kukaan muu ei ole sietänyt mun oikkuja yhtä kauan...Genio.Mente kirjoitti:
Kivaa kun te ootte. Itse en oikein tiiä...
Mut on hän oikeesti aivan mieletön(tarkoittaa Upea Nainen) tapaus. Kukaan muu ei ole sietänyt mun oikkuja yhtä kauan...Oijjoijoi...
Stevie Ray tavoitti tän jutun...
https://www.youtube.com/watch?v=NNgcKoJAYgselisakettu kirjoitti:
On niitä. Joskus jopa onnistuvat paremmin. Ennakko-odotukset puuttuvat.
Niin. Aattelepas nyt rúnontaja kun kosasisin sua tässä näin ja yllätettynä menis vaan jauhot kurkkuun jonka vili tietysti tulkitsisi myöntäväksi vastaukseksi ja pappina sanos aamen sekä nuijalla pöytään ja eikun sillivoileipiä syömään ja kas kummaa huomenna heräisitkin punaturkkisen peikon vierestä.... :-D
Et muuten yhtään tietäis minkälainen painajainen loppuelämästäsi tulisi. Varautuisit tuon jälkeen jo kaikkeen :)
Eli mikä oli tarinan opetus?elisakettu kirjoitti:
Niin. Aattelepas nyt rúnontaja kun kosasisin sua tässä näin ja yllätettynä menis vaan jauhot kurkkuun jonka vili tietysti tulkitsisi myöntäväksi vastaukseksi ja pappina sanos aamen sekä nuijalla pöytään ja eikun sillivoileipiä syömään ja kas kummaa huomenna heräisitkin punaturkkisen peikon vierestä.... :-D
Et muuten yhtään tietäis minkälainen painajainen loppuelämästäsi tulisi. Varautuisit tuon jälkeen jo kaikkeen :)
Eli mikä oli tarinan opetus?Olenkin kauan odotellut paikkaa, minkä olohuoneesta löytyy sohva mihin rojahtaa työpäivän jälkeen. ;)
Viikko sitten heitin viimeisen palan ullakolla olleesta 33 vuotisesta kulmasohvasta roskiin
Urheilen yleensä selvinpäin.
elisakettu kirjoitti:
Yleensä. Tai krapulassa.
Harvemmin krapulassa, pienessä flänässä saatan joskus...
Genio.Mente kirjoitti:
Harvemmin krapulassa, pienessä flänässä saatan joskus...
Mut se siitä...
Kuuntele kuin Hieno tämä on...
https://www.youtube.com/watch?v=Mb2W_xkJ2G0
"As I listen to the whisper
of your sweet insanity.
As formulate denial, of your effect on me..."- runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Yleensä. Tai krapulassa.
Krapulassa urheilu on hengenvaarallista, voi verisuoni katketa päässä ja saattaa jäädä kummitelemaan ML-palstalle for ever
runontaja off kirjoitti:
Krapulassa urheilu on hengenvaarallista, voi verisuoni katketa päässä ja saattaa jäädä kummitelemaan ML-palstalle for ever
Ottaa vaan vähän iisimmin. Ei siinä sen kummempia...
Genio.Mente kirjoitti:
Mut se siitä...
Kuuntele kuin Hieno tämä on...
https://www.youtube.com/watch?v=Mb2W_xkJ2G0
"As I listen to the whisper
of your sweet insanity.
As formulate denial, of your effect on me..."Genio, miun on nyt pakko tunnustaa että musiikki ei oo oikein miun juttu.
Toivottavasti tää tieto ei tullut suurena yllätyksenä eikä haittaa meijän välejä tulevaisuudessa. Voidaaks silti olla vielä kavereita?elisakettu kirjoitti:
Genio, miun on nyt pakko tunnustaa että musiikki ei oo oikein miun juttu.
Toivottavasti tää tieto ei tullut suurena yllätyksenä eikä haittaa meijän välejä tulevaisuudessa. Voidaaks silti olla vielä kavereita?Minusta ihmisessä, joka ei diggaa musiikista, täytyy olla jotain vikaa. Jotain on aika pahasti vialla...
Joten ALAHAN DIGGAILLA JOSTAIN MUSASTA, PERKELE!!!!Genio.Mente kirjoitti:
Minusta ihmisessä, joka ei diggaa musiikista, täytyy olla jotain vikaa. Jotain on aika pahasti vialla...
Joten ALAHAN DIGGAILLA JOSTAIN MUSASTA, PERKELE!!!!Musiikki on tunnepuolen juttu enkä halua TUNTEILLA prkl!
elisakettu kirjoitti:
Musiikki on tunnepuolen juttu enkä halua TUNTEILLA prkl!
Aaa.... ;) ok...
https://www.youtube.com/watch?v=xVuuxvT_T-8
Ps. Still lovin' you...Genio.Mente kirjoitti:
Aaa.... ;) ok...
https://www.youtube.com/watch?v=xVuuxvT_T-8
Ps. Still lovin' you...Elä pelästy, ei tämä niin vakavaa ole kuin kuulostaa :) Luulen että Runontaja tajuaa tuon heittoni.
Mutta poiketen periaatteistani, tää on sulle Genio
http://www.youtube.com/watch?v=yJzNHfoMJ74elisakettu kirjoitti:
Elä pelästy, ei tämä niin vakavaa ole kuin kuulostaa :) Luulen että Runontaja tajuaa tuon heittoni.
http://www.youtube.com/watch?v=yJzNHfoMJ74Jaajaa... Jos tää olis sit sulle...
You know, babe... Since I've been lovin' you....
https://www.youtube.com/watch?v=_ZiN_NqT-Uselisakettu kirjoitti:
Elä pelästy, ei tämä niin vakavaa ole kuin kuulostaa :) Luulen että Runontaja tajuaa tuon heittoni.
http://www.youtube.com/watch?v=yJzNHfoMJ74Tä? Pitääkö minun tajutakkin jotain? :) Missä kriisiryhmä kun sitä todellakin tarvitsee? :D
runontaja kirjoitti:
Tä? Pitääkö minun tajutakkin jotain? :) Missä kriisiryhmä kun sitä todellakin tarvitsee? :D
Tässähän me - varsinainen riisiryhmä - paikalla :-D
elisakettu kirjoitti:
Huh huh, jo helpotti :)
elisakettu kirjoitti:
Kuutamoa ei nyt taida olla, mutta silti...
https://www.youtube.com/watch?v=Unnh0T2FtroGenio.Mente kirjoitti:
Jaajaa... Jos tää olis sit sulle...
You know, babe... Since I've been lovin' you....
https://www.youtube.com/watch?v=_ZiN_NqT-UsMutta mutta, kello käy kohti ketun laulua lohduttomille. Eli kiitos pojille mukavista häämenoista ja sen sellaisista ja pitäkääpä oikein hyvää huolta itsestänne ja kunniastanne - selvin päin.
*Hyvää yötä*Genio.Mente kirjoitti:
Kuutamoa ei nyt taida olla, mutta silti...
https://www.youtube.com/watch?v=Unnh0T2FtroKasvava puolikuu nyt, viikon kuluttua täysikuu
http://www.youtube.com/watch?v=fNVBaKQgfyU
Paskat! Täs tulee koko paketti!
https://www.youtube.com/watch?v=856IA8Bp8es- jOODIK
http://hikipedia.info/wiki/Hikinews:Lakko_uhkaa,_ihmisiä_siirretään_Viroon.
Ei tällaiseen voi oikein vastata kun ei edes muista milloin on viimeksi juonut jotain kahvia vahvempaa.. Okei, mummi tarjos noin kuukausi sitten liköörikonvehtia..lasketaanko se? :D
- cinnis outside
Jos sä olet se poikkeus, joka vahvistaa : )
Liköörikonvehtiin liittyy ihania muistoja, nykyään sellaisen näkeminen ja maistaminen menee nostalgian puolelle. Ei lasketa…
Musiikkirintamalta sulla tiedossa mitään uusia hyviä? Omia suosikkeja? cinnis outside kirjoitti:
Liköörikonvehtiin liittyy ihania muistoja, nykyään sellaisen näkeminen ja maistaminen menee nostalgian puolelle. Ei lasketa…
Musiikkirintamalta sulla tiedossa mitään uusia hyviä? Omia suosikkeja?Ihan kuin olisin kuullut tuon joskus ennenkin ja eri yhteyksissä :) Ehkä se on miun kohtalo; olla se poikkeus joka vahvistaa säännön. Ei se niin paha ole..
Uusista en niin tiedä, mutta onhan niitä suosikkeja. Nyt ne vaan soljuu vähän kaiken muun rinnalla. Jos tulee joku mieleen, niin laitan tänne :)cinnis outside kirjoitti:
Musiikkirintamalta sulla tiedossa mitään uusia hyviä? Omia suosikkeja?Siinä yksi ihan hyvä :)
https://www.youtube.com/watch?v=rJABBmAMXnY
- Puskasta, moi!
Ei tällaiseen voi oikein vastata kun ei edes muista milloin on viimeksi ollut selvin päin.
- cinnis sunshine
Moi moi! Sitten on varmaan virkistävää pitää pieni naaman ja nenän valkaisusessio, jos on yhtenäiseksi ottamiseksi päässyt lipeämään. Vaihtelua...
- cinnis somewhere
Hävytöntä, että tänne tullaan lauantaiehtoona lempimään ja linkittelemään eikä juuri lainkaan oteta kunnolla kantaa asialliseen aiheeseen!
Mie romahan kohta.
: ) Kersoja kun on ympärillä niin olen selvinpäin. Kaikkea muuta tulee tehtyä sekä päissänsä, että selvinpäin.
- Korkein Tietämys
Paradoxaalisesti on oltava absolutistian silloim, kun joku
agentuuriliike pitää viini ja muiden aalkohlijuomien maistajaiset
Viressa on aina sylkykuppi, ettei tarvitse nielaista Saunon! Ja tietysti auringon otto ei oikein luonnistu jurrissa, mutta lähestulkoon kaikki muu sujuu jurrissa kuin kansantanssit lauantai iltana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769062Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422728
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto382207Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681715
- 181649