Eli oon 12/01 tyttö ja painan jotain 50-52kiloa ja pituutta on noin 170cm.
Mutta Joo, miten reisistä saa "kiinteät".? Ja kuinka voi treenata takareisi lihasta, että siihen saisi lihaksikkaan muodon? :-)
Toinen kysymys:
Kuinka sixpackin saa? :-D
Sen verran oon yksinkertainen, etten tiedä mitään erilaisista rasvoista ja hyvistä ja huonoista hiilihydraateista :D. Joten apua..?
Liikun säännöllisesti ja treenailen välillä.
Eli kuinka "kiinteytän" reidet ja pakarat ja takapuolen, reisissä etenkin sisäreidet.
Kuinka saan sixpackin? :-)
Joku voisi kertoa mulle vielä näistä ravinto jutuista, että vähän laihduttaisin? :))
Kiitos! ✌
reidet ja vatsa *
löllöreisi :-D
1
111
Vastaukset
- Noupnoup
WTF? Oot jo tarpeeks alipainoinen ilman, että laihdutat yhtään lisää. Jos nyt vaan etit youtubesta jalkalihas- ja vatsalihastreenejä. Seiskan köksässä ja terveystiedossa kyl selitetään näitä ruoka-asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896